Supportu à e donne chì produci in a zona di u terremotu

Supportu per e donne chì produci in a zona di u terremotu
Supportu à e donne chì produci in a zona di u terremotu

A Direzzione Generale di l'Agenzie di Sviluppu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia hà lanciatu una Chjama per sustene l'Acquistu Sociale per sustene e donne chì pruducenu in a zona di u terrimotu. Cù a chjama aperta in u scopu di u Prughjettu di Imprenditorialità Sociale, Empowerment è Adattamentu (SEECO), l'imprese averà i so prudutti fabbricati in cità di cuntainer, è l'agenzii di sviluppu metteranu attelli adattati per questi prudutti. Quì, e donne anu da amparà una professione è guadagnà un ingressu. A scadenza per a chjama à e vittime di disastru per participà à l'impieghi hè u 24 d'aprile.

U SUPPORTU À L'IMPRENDITORIA SUCIALE SERÀ DATA FINO A 300 MIL LIRA

Cù a mubilizazione di l'imprenditorialità suciale lanciata in 11 cità avariate da u terrimotu, hè u scopu chì e donne è i ghjovani chì stanu in tende o cuntenituri diventenu imprenditori. "Centri d'imprenditorialità suciale" seranu stabiliti in u Prughjettu SEECO, finanziatu da l'Unione Europea è realizatu cù a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, a Direzzione Generale di l'Agenzie di Sviluppu è u Bancu Mondiale. Questi centri copre 11 pruvince in a ghjuridizione di l'Agenzia di Sviluppu Çukurova, l'Agenzia di Sviluppu di u Mediterraniu Orientale, l'Agenzia di Sviluppu İpekyolu, l'Agenzia di Sviluppu Dicle è l'Agenzia di Sviluppu Karacadağ. In issi centri, e donne è i ghjovani cù idee di cummerciale riceveranu furmazioni per maturà e so idee di cummerciale, daremu un sustegnu di mentoring, è infine prufittàranu di sustegnu di cuncessione per dà vita à e so idee cummerciale.

PRONTU PER ACQUÀ

Mustafa Varank, Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, chì hà esaminatu i siti industriali chì sò stati assai dannighjati per via di i terremoti in Hatay, hà nutatu chì cù questa chjama, e donne chì vivenu in e cità di cuntainer è e cità di tende anu datu una garanzia di compra per i prudutti chì pruducenu, è hà dettu. : hà un prughjettu. Demu una garanzia di compra per tutti i prudutti pruduciuti da i nostri fratelli è sorelle vittime di u terrimotu quì. In questu modu, i nostri sopravviventi di u terrimotu guadagnanu una occupazione è cuntribuiscenu à a so ecunumia. Avemu ancu implementatu stu pianu. Tramindui sustenemu a so pruduzzione è cumprà i so prudutti in cità di cuntainer è cità di tenda ". disse.

FORNEMU GARANTIA DI COMPRA

Apuntendu chì l'imprenditori di e donne, e cooperative di e donne sò strutture stabilite cù u sustegnu di l'Agenzie di Sviluppu, u Ministru Varank hà dettu: "Avemu direttu i nostri Agenzie di Sviluppu cum'è seguita. Se ci hè una cooperativa chì hà un pruduttu quì è cuntinueghja à pruduce, simu pronti à cumprà i so prudutti è damu una garanzia di compra ". disse.

SI FABBRICA

Varank cuntinuò e so parolle cusì: Dicemu; I nostri citadini, in particulare e donne, volenu pruduce in cità di cuntainer è tende, pruducenu qualcosa. Se facenu questu, li demu una garanzia di compra. Basta à pusà è cucete, fate a vostra cucitura è l'avemu da cumprà.

SUPPORTU À A PRODUZIONE

Spieghendu chì anu custruitu queste strutture una per una in cità di container è cità di tenda, Varank hà dettu: "A nostra agenza di sviluppu viaghja è spiega questi prublemi. Per mezu di e nostre Agenzie di Sviluppu, li demu quì u sustegnu necessariu. Tramindui sustenemu a so pruduzzione è cumprà i so prudutti in cità di cuntainer è cità di tenda. Facemu questu avà ". disse.

COOPERAZIONE CU GUVERNI LOCAL

57 strutture di sussistenza seranu stabilite in Hatay, Kahramanmaraş, Osmaniye, Şanlıurfa, Diyarbakır, Adana, Mersin, Gaziantep, Adıyaman, Kilis è Mardin. Cù a cuuperazione di l'Agenzie di Sviluppu è di i guverni lucali, e facilità chì saranu cunvertite da i cuntenituri permetteranu principalmente à e donne è i ghjovani à passà in l'ecosistema di l'imprenditorialità. L'imprenditori riceveranu furmazione è supportu di cunsulenza. Cunsiglii di finu à 300 mila lire, cumprese l'acquistu di machini è equipaghji, seranu dati à quelli chì realizanu a so idea di cummerciale.

COMPRA SOCIALE

In u scopu di a chjama, i protokolli di "acquistu suciale" sò firmati cù e grande cumpagnie chì operanu in i settori di tessili, manifattura, alimentazione, industria è servizii in Turchia. In questu cuntestu, l'imprese furnisceranu garanzii di compra à l'imprendituri affettati da u terrimotu. E donne è i ghjovani sopravvissuti à u terremotu pruduceranu prudutti chì rispondenu à i normi dumandati da e grande cumpagnie. L'imprese più grande aiutanu ancu i prudutti à ghjunghje à mercati più largu.

APPLICATION FINU 24 APRILE

Cù sta chjama, serà assicuratu chì i sopravviventi di disastru, chì anu avutu un tempu difficiule dopu à u terrimotu, ponu participà à l'impieghi. U sustegnu serà datu à u sviluppu socio-ecunomicu di a regione. E donne è i ghjovani chì stanu in e cità di tende è di container seranu assistiti in a so ricuperazione psicosociale.