L'effetti di u terrimotu nantu à l'agricultura è u sistema alimentariu sò stati discututi in Ankara

L'effetti di u terrimotu in Ankara nantu à l'agricultura è u sistema alimentariu sò stati discututi
L'effetti di u terrimotu nantu à l'agricultura è u sistema alimentariu sò stati discututi in Ankara

U "Effetti di u terrimotu nantu à l'Agricultura è u Sistema Alimentariu Workshop" hè statu tenutu in cuuperazione cù l'Associazione Agricoltura è Etica Alimentaria (TARGET) è a Facultà di Agricultura di l'Università di Ankara. In l'attellu, chì hè statu cumpletu in un totale di sessioni 3, i sperti in i so campi anu discututu i so punti di vista nantu à u sughjettu.

Attendendu l'attenzione à e misure da piglià prima di un disastru, u presidente ABB Yavaş hà iniziatu u so discorsu cù e seguenti parolle:

"Avemu veramente visitatu quasi tutte e zone in a zona di u terrimotu. Avemu ancu identificatu i bisogni quì. Unu di i benefici più impurtanti di l'attellu; noi, cum'è un paese, di solitu dicemu "Chì pudemu fà urgentemente" è impegnà in attività di salvezza dopu un disastru invece di piglià precauzioni prima di un disastru. Mostremu questu cum'è attività di disastru di terramotu. Avemu bisognu di guardà ciò chì pò esse fattu è e misure ponu esse pigliate prima di un disastru. Inoltre, certe note deve esse pigliate mentre sti studii sò realizati dopu ogni disastru ".

Parlendu di u sustegnu chì anu furnitu à a zona di u terrimotu in u campu di u sviluppu rurale, Yavaş hà dettu: "Una di e so bisogni principali era una tenda di animali in Kahramanmaraş. Quasi tutte e persone chì campanu in a campagna, senza eccezzioni, vulianu una tenda d'animali. Custruemu cità di cuntainer è cità di tende, ma nimu di i pruduttori di bestiame ùn vulia andà. Perchè accantu à a so casa distrutta, anu pruvatu à prutege i so animali è à mantene in vita. Quessi deve esse nutatu di listessa manera... Cume a necessità aumentava, u nostru Dipartimentu di u Sviluppu Rurale hà pigliatu quasi in ogni locu da u paese à u paese è hà distribuitu insilatu è alimentazione per l'animali.

Cuntinuendu u so discorsu annantu à l'agricultura sustenibile, Yavaş hà dettu: "L'agricultori in a regione di u terrimotu ùn vulianu nunda prima. In seguitu e so dumande cambiatu perchè u mondu cuntinueghja. Hanu bisognu di cuntinuà a so pruduzzione per sopravvive in u mondu cuntinuu, è per quessa, anu cuminciatu à dumandà fertilizzanti agriculi è tali supporti da noi. I terri in Kahramanmaraş sò assai adattati per l'agricultura è ùn deve micca esse abbandunatu. Per questu mutivu, avemu travagliatu nantu à ciò chì pudemu fà per l'agricultura sustenibile quì ".

Slow hà finitu u so discorsu cù e seguenti parolle:

"A riunione d'oghje hè l'effetti di u terrimotu nantu à l'agricultura, ma ci sò misure da piglià prima di un terrimotu è di un disastru. Avemu vistu l'inundazione in Şanlıurfa perchè avà avemu avutu una siccità in fronte à sta crisa climatica, incendi forestali o inundazioni estreme dopu a siccità. L'inundazioni urbane hè inevitabbile per via di l'urbanizazione sbagliata. L'Anatolia cintrali face u periculu di a desertificazione, spergu chì queste misure seranu pigliate u più prestu pussibule è avemu almenu piglià e misure senza maledicà o lamentu. Stu studiu darà un bon esempiu in questu rispettu, è vogliu ringrazià tutti i participanti. Faremu u nostru megliu per fà travaglià l'agricultura sustenibile ".