350 Pazienti sò trattati ogni ghjornu à l'Hospital di Campu in Hatay

I Pacienti sò trattati ogni ghjornu à l'Hospital di Campu in Hatay
350 Pazienti sò trattati ogni ghjornu à l'Hospital di Campu in Hatay

In l'ospedale di campu stabilitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Hatay, a sala operatoria hè diventata operativa. U presidente Soyer hà dichjaratu chì l'uspidale di campu hà abbracciatu e vittime di u terrimotu cù tuttu u so equipamentu è hà dettu: "Semu determinati à mantene u nostru serviziu di salute in permanenza". U Medicu Diputatu di l'Hospital Eşrefpaşa Gaffar Karadoğan hà dettu chì almenu 350 pazienti sò stati trattati ogni ghjornu.

L'ospedale di campu stabilitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Hatay cuntinueghja à furnisce servizii di salute à e vittime di u terrimotu. U persunale di l'Hospital Eşrefpaşa, chì hè l'unicu ospedale municipale in Turchia, hè statu unu di i primi indirizzi chì e persone applicanu sia in a cità di a tenda sia in i paesi. L'Hospital Eşrefpaşa, chì furnisce u serviziu cù u so staffu custituitu da medichi, farmacisti, assistenti di u persunale di salute, u persunale di a sala operatoria, u persunale di pulizia, i tecnichi di raghji X è di laboratoriu, anu stabilitu una sala operatoria è hà purtatu u primu veiculu mobile in a regione in orale è salute dentale.

Soyer: "Cuntinuemu u serviziu di salute in permanenza"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì l'uspidale di campu in Hatay hà abbracciatu e vittime di u terrimotu cù tuttu u so equipamentu, hà dettu: "Semu determinati à mantene i nostri servizii di salute in permanenza, cum'è tutti i nostri servizii in l'area di disastru.

In u nostru ospedale di campu, i medichi specialisti è u persunale di salute travaglianu nantu à una basa rotativa. Cusì, e vittime di u terrimotu ponu uttene a megliu assistenza sanitaria chì ponu uttene da un hospitalu quì. Dapoi u 6 di ferraghju, 4 persone, cumprese 4 equipaghji di ambulanza è 100 squadre rotanti, anu servitu in a regione. Sta settimana, 22 persone più sò andate in a regione. In breve, i travagliadori sanitari di l'Hospital Eşrefpaşa anu travagliatu cù grande devozione è grande sforzu in u nostru ospedale di campu Hatay da u primu ghjornu di u terrimotu. Salutu ognunu di elli cun gratitùdine è gratitùdine. Criaremu una Turchia spumante nova da sottu à stu rubble. Supereremu questi ghjorni difficili manu in manu, sustenendumu l'un l'altru ".

"Travagliemu duramente"

İzmir Metropolitan Municipality Eşrefpaşa Hospital Deputy Chief Physician Gaffar Karadoğan hà dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di İzmir hè intervenuta in a regione in modu prufessiunale è urganizatu u 6 di ferraghju, quandu u disastru hè accadutu è hà dettu: "Mentre cercava di salvà quelli sottu à e macerie in a fase acuta. di u terrimotu, i nostri squadre di salute da İzmir hà mandatu i nostri feriti à e pruvince circundanti u più prestu pussibule cù ambulanze 14. Anu travagliatu assai per trasfirillu. In u stessu periodu, e squadre di u nostru spitali cum'è a cirurgia cardiovascular, l'ortopedia, a cirurgia generale è a medicina interna, chì trattanu di a chirurgia traumatologica, si sò ancu trasladati in a regione è travaglianu duramente in u giardinu di l'uspidale di a cità stabilitu da l'AFAD per a prima settimana. Circa 7 ghjorni dopu à l'arrivu di i nostri medichi u 5 di ferraghju, l'area di serviziu hè stata spustata in l'area EXPO. È quì avemu cuminciatu à custruisce un ospedale di campu. Pruvemu d'aiutà a ghjente mettendu qualcosa ogni ghjornu ", disse.

"Travagliemu ancu in paesi è distretti"

Dicendu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hè a prima istituzione à mandà veiculi mobili per a salute orale è dentale in a regione di Hatay, Gaffar Karadogan hà dettu: "Una di e poche municipalità chì facenu a municipalità suciale in ghjustizia, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà una squadra hospitalaria. Cuntinuemu à serve micca solu cù un serviziu fissu quì, ma ancu per pruvà à toccu i pazienti in paesi è distretti cù a nostra ambulanza di cintura blu, è mandendu u nostru veiculu dentale mobile à volte quì è à volte in paesi. Stu serviziu hà da cuntinuà cù sentimenti umani, senza cundizzioni è indipendentemente da a durata. Stu accunsentu di u nostru presidente ùn finirà mai cù l'amore di serviziu è u sensu di sulidarità di u persunale.

"Circa 350 pazienti sò trattati ogni ghjornu"

Enfatizendu chì l'autobus articulati, induve i pazienti ponu esse seguiti è trattati, sò cunvertiti in unità di dorme è purtati quì da nave via İskenderun, Karadoğan hà dettu: "Tochemu circa 250 citadini ogni ghjornu, stu numeru cresce à 350 quandu andemu in i paesi. . Ùn ci hè micca unità induve u seguimentu à longu andà pò esse fattu in l'unità di terapia intensiva in Hatay. Quelli chì sò abbastanza mali per avè bisognu di cure intensive sò trasferiti à e pruvince circundanti dopu chì sò stabilizzati quì. Semu in una fase induve i servizii di salute preventivi venenu in prima. Allora ùn ci sò più traumi è novi casi. Ciò chì avemu da fà avà hè di pruvà à assicurà chì e persone ùn si ammalate micca. I servizii di salute publica venenu prima. Ma prima di tuttu, duvemu stà fermu per pudè aiutà u publicu. Per questu, a nostra morale, a motivazione è a resistenza sò assai altu. Da induve ? Perchè pudemu purtà tuttu ciò chì avemu bisognu da Izmir quì. Ma tutti i citadini anu da sapè chì questu ùn hè micca un prucessu di 3-5 ghjorni. Se continuate l'eccitazione è a sulidarità di u primu ghjornu, pudemu sopravvive quì ".

"A nostra sala operatoria hè operativa"

Dichjarà chì a sala operatoria hè ancu diventata operativa, Karadoğan hà dettu: "Pudemu facilmente intervene in i casi per via di traumatismi di a testa, ferite penetranti o tagliate à a gamba quì. Ci hè un grande aumentu di i casi di scabbia. Ci hè una seria carenza di droghe per intervene in i casi di scabbia. Pudemu dì micca. Ci hè una droga di tipu shampoo in u trattamentu di a scabbia. Quandu dà shampoo à u paci, se u paci ùn hà micca un locu per piglià un bagnu, ùn pò micca esse trattatu. È un'altra cosa hè chì l'amministratori di l'unità di salute chì servenu in questa regione duveranu riunite, unisce e forze, esse cuscenti di l'altri, è sapè ciò chì ponu fà è quantu. Avemu bisognu di esse uniti ", disse.