Cuuperazione per e donne da l'IMM è l'Associazione Barista di Istanbul

Cuuperazione per e donne da l'IBB è l'Associazione Barista di Istanbul
Cuuperazione per e donne da l'IMM è l'Associazione Barista di Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu è Filiz Saraç, presidente di l'Associazione di l'Avucati d'Istanbul, hà firmatu un memorandum d'intesa per i diritti di e donne, a lotta contru a viulenza contr'à e donne è a inuguaglianza di genere, è hà iniziatu una cooperazione. In a cerimonia di firma, u presidente di İBB hà dettu chì ci hè una inversione in i diritti di e donne. Ekrem İmamoğluEllu disse: "U modu per finisce questu hè di cambià a mentalità prima, è dopu applicà a lege in u modu più currettu". Criticà a negoziazione pulitica di i diritti di e donne, İmamoğlu hà dettu: "Condannu fermamente a discussione di certi diritti fundamentali in forma di negoziazione pulitica. Forsi una tale mentalità cum'è una materia di paese, nimu di noi ùn averia u curagiu di pissà à a porta di a nostra casa... Ci hè bisognu di assicurà fermamente l'ugualità di genere. Questa volta hè pussibule solu cù u cambiamentu puliticu ", disse.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà aghjustatu un novu à i so passi chì apre e zone ecunomiche, suciali è culturali per e donne in a custruzzione di una sucità giusta, uguale è libera. Un "Memorandum d'intesa per u Serviziu di Cunsigliu Legale" hè statu firmatu trà l'IMM è l'Associazione Barista di Istanbul. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu è Filiz Saraç, presidente di l'Associazione di l'Avucati di Istanbul, hà firmatu u memorandum d'intesa è implementatu a cooperazione. U Vice-Segretariu Generale di l'IMM, Mahir Polat, è u membru di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Avucati di Istanbul, Bahar Ünlüer Öztürk, eranu ancu presenti à a cerimonia di firma.

"A mentalità deve cambià, a lege deve funzionà currettamente"

Parlendu à a cerimonia di firma, u presidente İBB Ekrem İmamoğluEllu disse chì una volta chì e donne ghjunghjenu à u puntu chì si meritanu in a sucità, a sucità ghjunghjerà à u locu chì si meritanu. Esprimendu chì u modu per ottene questu hè attraversu l'ugualità, İmamoğlu hà sottolineatu chì in u 100u annu di a repubblica, u livellu desideratu di uguaglianza di genere ùn hè micca statu ancu ghjuntu. Ricordendu chì e donne in Turchia anu righjuntu u dirittu di votu prima di a maiò parte di e donne in u mondu, İmamoğlu hà descrittu u puntu ghjuntu cum'è andendu in daretu. Nutendu chì u modu per finisce a viulenza contr'à e donne passa per un cambiamentu di mentalità cullettiva, İmamoğlu hà dettu: "Ogni prublema riguardanti e donne chì risolveremu oghje serà i passi per a transizione di u nostru paese à una vita più muderna, demucratica è ugualitaria. I casi di viulenza è omicidiu contr'à e donne sò una triste realità di u nostru paese. A manera di finisce questu hè di cambià a mentalità prima, è dopu à applicà a lege in a manera più curretta.

"A BISOGNA DI CAMBIARE"

Nutendu chì e decisioni cum'è lascià a Cunvenzione d'Istanbul debilitatu a lotta contru a viulenza contr'à e donne, İmamoğlu hà dettu: "Vogliu ricurdà à a luce di i recenti sviluppi; Cundannu fermamente chì fà i diritti fundamentali una materia di negoziazione pulitica, è soprattuttu a discussione di certi diritti fundamentali di e donne in a forma di un affare puliticu in u nostru paese in 2023. Chì una tale mente sia una materia di paese, nimu di noi ùn averia u curagiu di pichjà ancu à a porta di a nostra casa. Turchia hà bisognu di cambià. Ci hè bisognu di assicurà fermamente l'uguaglianza di u sessu, stu turnu hè pussibule solu cù u cambiamentu puliticu. In questu sensu, hè impurtante chì u calendariu chì vene hè evaluatu soprattuttu da e nostre donne.

"U nostru scopu hè di assicurà l'uguaglianza di genere in u locu"

Dichjarà chì l'accordu firmatu cù l'Associazione di l'Avucati d'Istanbul allargarà ancu u scopu di a cooperazione esistente, İmamoğlu hà dettu chì realizanu travaglii di supportu per aumentà a participazione di e donne à a vita suciale sottu u paraplu di "İBB Women". Cumparendu chì offrenu servizii olistici in parechji temi, cum'è a salute, i servizii suciali, l'avvenimenti culturali è l'impieghi, u presidente di l'IMM hà dettu: "Sapemu chì se furnimu un serviziu olisticu è spartemu pratiche esemplarii cù a sucità, questu guadagnà un postu più impurtante. in Istanbul. Sapemu ancu chì cù l'effettu di questu, si sparghjerà in tuttu u nostru paese. U nostru scopu hè di aumentà l'accessu di e donne è a so participazione à a sfera publica, di rinfurzà elli soprattuttu in i campi pulitichi, ecunomichi, suciali è culturali, è di purtà l'uguaglianza di genere in u territoriu lucale à i punti più spiciali di u paese. mondu ".

"CONSIGLIA LEGALE GRATUITA IN TRE CENTRI"

Descrivendu a cooperazione cù e parolle "Una parte impurtante di a nostra visione İBB Women", İmamoğlu spiegò i dettagli di l'accordu, "In u primu locu, furniremu servizii di cunsulenza legale gratuiti à e donne in 3 Centri İBB Women, Esenyurt, Gaziosmanpaşa è Ümraniye. L'applicazioni ricevute per via di a Linea di Supportu di e Donne seranu ancu dirette à i nostri centri induve hè prupostu cunsulenza legale. U nostru Bar d'Istanbul nominarà un avucatu di turnu per centru è un staffu di l'associazione di l'avucatu da esse diretta in casu di bisognu. Avemu pensatu à espansione u scopu di sta cooperazione in u futuru. Hè di grande impurtanza per e donne à esse cuscenti di i so diritti è di sensibilizà a so cuscenza legale in quantu à a lotta à a inuguaglianza di genere.

"IL BAR D'ISTANBUL FORNIRÀ SUPPORTU LEGALI"

Parlendu à a Cerimonia di Firma, u presidente di l'Associu di l'Avucati di Istanbul, Filiz Saraç, hà sintetizatu u tema principale di l'accordu cum'è "Amparate è amparà nantu à i diritti legali di e donne, sensibilizà è furnisce un supportu legale". Dichjarà chì i so diritti legali seranu spiegati à e donne cù a cooperazione, Saraç hà dettu: "Furnirà un supportu legale à i Centri di e donne İBB per indirizzàlu à l'uffiziu di l'assistenza legale di l'Associazione di l'Avucati per chì un avvucatu chì vole presentà una demanda. è quellu chì ùn hè micca in una bona situazione finanziaria pò esse numinatu ".

Dopu à i discorsi, u presidente IMM hà firmatu u testu cù u desideriu "Spergu chì pudemu ghjunghje à u livellu induve tali bisogni ùn sò micca prisenti". Ekrem İmamoğlu è Filiz Saraç, presidente di l'Associu di l'Avucati d'Istanbul, cuminciaru a so cuuperazione in a lotta contru a viulenza contr'à e donne.