L'IGC hà urganizatu un pannellu per i siti di notizie in Internet

L'IGC hà urganizatu un pannellu per i siti di notizie in Internet
L'IGC hà urganizatu un pannellu per i siti di notizie in Internet

L'associazione di i ghjurnalisti di Izmir hà urganizatu un pannellu per quelli chì volenu gestisce i so siti web d'altu trafficu è aumentà e so fonti di ingressu alternativu secondu a nova lege di stampa. U pannellu, induve u futuru di i siti di nutizie in Internet è i mudelli di fonti di ingressu indipendenti di i siti sò stati discututi, si sò tenuti in u Centru di Stampa Internaziunale di l'Associazione di Ghjurnalisti di Izmir.

Cù l'articuli supplementari purtati in a nova Legge di Stampa, i siti di nutizie in Internet seranu valutati in u scopu di i periodici, è un novu prucessu principia. Sicondu a lege chì serà valida da u primu ghjornu d'aprile, i periodici anu avà u dirittu di riceve annunzii è publicità ufficiali cum'è "Media Digitale". U pannellu urganizatu per truvà risposte à e dumande in mente nantu à u sughjettu, Dokuz Eylül Consultore di Ghjurnale. Levent Özen hè statu moderatu. U discorsu di apertura di u panel hè statu fattu da Dilek Gappi, presidente di l'Associazione di i Ghjurnalisti di Izmir.

In u so discorsu, u presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti İzmir, Dilek Gappi, hà dettu: "In più di a nostra lotta per un rapportu precisu è un ghjurnalismu indipendente, avemu da abituà à un altru ghjurnalismu fattu cù algoritmi. I media, chì anu pruvatu à fà u cuncettu di esse u guardianu di a società cù u ghjurnalismu tradiziunale per anni, avà deve esse scrittu cù i codici di i media digitale. Semu in un mondu induve l'infurmazione hè in competizione à una velocità incredibile. I dati di mape mentale appariranu prestu. Ancu s'ellu pare chì ci hè sempre un prucessu per questu, i spazii induve u sviluppu digitale hè ubligatoriu anu cuminciatu à apparisce. Da u 1 d'aprile, u novu regulamentu di l'Agenzia di Publicità di Stampa è u sustegnu di i siti di nutizie in Internet in questu cuntestu sò in u prucessu. Quelli chì anu percepitu u prucessu soprattuttu cù a piscina finanziaria di l'Agenzia di Publicità di Pressa sò per chjappà un grande muru. In sintesi, u cuncettu di l'ingegneria di i media formarà l'infrastruttura di u ghjurnalismu digitale. U presidente di l'IGC Gappi hà dichjaratu ch'ellu hè felice di avè Reha Başoğul, unu di i pionieri di l'operazioni digitale in Turchia, è Üsame Tiryaki, unu di i direttori di Adhouse Reklam, unu di i nomi impurtanti in a publicità digitale, in questu avvenimentu.

Sözcü I ghjurnalisti in İzmir anu mostratu un grande interessu in u pannellu, chì hà continuatu cù a narrazione di Reha Başoğul, u direttore di u ghjurnale, è Üsame Tiryaki da a ditta Adhouse Reklam. Dopu à a cunferenza, i ghjurnalisti anu dumandatu dumande nantu à i media digitalizzati.