TAYSAD 44e Assemblea Generale Ordinaria hè stata tenuta

L'Assemblée Générale Ordinaire de TAYSAD s'est tenue
TAYSAD 44e Assemblea Generale Ordinaria hè stata tenuta

A 44a Assemblea Generale Ordinaria di l'Associu di i Produttori di Fornitura di Veiculi (TAYSAD) hè stata cun a participazione di membri è rapprisentanti di l'istituzioni di stakeholder. In l'Assemblea Generale; Missaghji impurtanti riguardanti l'effetti di u disastru di u terrimotu, i travaglii di l'industria di l'automobile in questu prucessu è l'impurtanza di a cuntribuzione di l'industria di l'automobile à l'ecunumia in questu periodu sò stati spartuti.

In u novu mandatu di TAYSAD, Albert Saydam, chì hà assuciatu sta funzione per 2 anni, hè statu rielettu cum'è presidente, è İlk Automotive (Yakup Erken), Cavo Otomotiv (Berke Ercan), Parsan Makine (Lokman Yamantürk), Avitaş. (Șekib Avdagiç), Assan Hanil (Imprese principali è rapprisentanti di l'industria cum'è Atacan Güner), Ditaş (Osman Sever), Farplas (Ahu Büyükkuşoğlu Serter), Feka (Taner Karslıoğlu), Norm Cıvata (Fatih Uysal) è Toyota Boshoku ( Hakan Konak).

"Cum'è industria, duvemu interrogà noi stessi"

In u discorsu d'apertura di a riunione, u presidente di TAYSAD, Albert Saydam, hà dettu chì anu decisu di stabilisce u Gruppu di Travagliu di Gestione di Disastri è Rischi, è chì, da una banda, anu pianificatu l'attività di supportu necessariu per a zona di disastru per vultà à u passatu, è da l'altra banda, si dirigìanu versu stabilisce un sistema di gestione di disastru trà i membri.

Saydam hà dichjaratu chì a produzzione di veiculi in u mondu è in l'Europa hè più vicinu à e cifre pre-pandemiche è hà dettu: "Una grande parte di questu hè dovutu à a dumanda è a produzzione in u Far East, a Cina è l'India. Semu sempre luntanu da a produzzione mundiale chì si avvicina à 2017 milioni in 100, ma attualmente ci sò supposizioni chì 3 milioni di produzzione seranu ghjunte in 5 à 100 anni.

Enfatizendu chì a stampa ùn hè micca cusì pusitiva quandu si guarda à Turchia, Saydam hà cuntinuatu cusì:

"Avemu chjusu u 2022 cum'è 13u in u mondu in produzzione è 18u in vendita. E previsioni per u 2023 indicanu chì regreseremu un postu in i rapporti internaziunali. Quandu dicemu chì torneremu in un locu, i prossimi paesi sò Canada, Indonesia, Francia è Spagna. Comu sapete, sia TAYSAD sia OSD miranu à esse in u top 10. L'equivalente attuale di questu hè a pruduzzione di 2,3 milioni di veiculi. Avemu pigliatu 2017 milioni di unità in 1,7, ma questu annu pare chì a nostra pruduzzione caderà daretu à 1,3 milioni di unità ".

"A parte di u fornitore hè in crescita"

Saydam hà dichjaratu chì ci era una situazione più pusitiva in l'esportazioni è hà dettu: "In u 2017, quandu a produzzione di veiculi era a più alta, avemu avutu una esportazione di 34 miliardi di dollari, 29 per centu di quale era l'industria di furnimentu. In 2022, avemu aumentatu a parte di l'industria di furnimentu à 42 per centu. U nostru scopu in 2023 hè di aumentà l'exportazioni totali di l'automobile à più di 44 miliardi di dollari aumentendu u 35 per centu è di ripiglià u campiunatu chì avemu affidatu à l'industria chimica per un annu. In i primi 2 mesi, avemu ripigliatu a dirigenza da una distanza chjara ", disse.

"Avemu da fucalizza nantu à suluzione à mediu termini"

Enfatizendu chì à u cuntrariu di Turchia, l'agenda in Europa hè assai diversa, Saydam hà dettu:

"Di chì si parla in Europa? L'usu di i veiculi e-fuel in più di l'electricità di l'Unione Europea hè statu appruvatu dopu longu discussioni, cù a pressione di a Germania. In più di l'investimentu fattu in i veiculi elettrici in Europa, ci sò discussioni nantu à a direzzione di l'investimenti in pile di carburante à l'idrogenu, induve u scopu principale hè e celle di carburante è a suluzione più vicina à emissioni zero ", disse.

Saydam hà dettu: "In Europa, si discute quale serà u pruprietariu di l'infurmazioni in-vehicle, quale sarà u dirittu di a pruprietà intellettuale, è quali tribunale sò autorizati in casu di incunformità cù questu". Ellu disse: "Si dice chì u regulamentu Euro 7 nantu à i veiculi cummirciali, chì hè statu introduttu in Europa cun una tendenza, hà un effettu assai menu nantu à a migliione di a contaminazione ambientale cà u costu chì hà veramente causatu. Comu pudete vede, a nostra agenda hè diversa. Per quessa, TAYSAD è altre urganisazioni non governamentali duveranu travaglià inseme cù u legislatore per un ambiente induve e soluzioni à mediu termine seranu discutute eliminendu i so membri da l'agenda quant'è pussibule ". usatu e frasi.

I TAYSAD Achievement Awards anu truvatu i so pruprietari

A riunione hà continuatu cù i TAYSAD Achievement Awards. Bosch hà vintu u primu premiu in a categuria di "membri chì esportanu più", mentre chì CMS Wheel hè stata premiata u sicondu premiu è Tırsan Trailer hè stata premiata u terzu premiu. In a categuria di "membri cù u più altu aumentu di l'esportazioni", Döksan Pressure Casting hà guadagnatu u primu premiu, GKN Sinter hà vintu u sicondu premiu, è Freudenberg hà guadagnatu u terzu premiu.

U primu premiu in a categuria "Patent" hè statu presentatu à Tırsan Trailer, mentre Vestel Elektronik hà pigliatu u sicondu postu è Bosch u terzu. Mutlu Battery, chì hà participatu u più in i furmazioni urganizati da TAYSAD, hè statu cunsideratu degnu di u primu premiu in questu campu; U sicondu premiu hè andatu à Tekkan Plastik è u terzu premiu à Pimsa Automotive.

Inoltre, un certificatu hè statu presentatu à Teknorot, chì hà aumentatu l'impieghi femminili u più in u so campu, in a categuria di prughjettu di rispunsabilità suciale intitulatu "Equal Opportunity, Diversify Talent" iniziatu da TAYSAD à a ceremonia.