L'ISIB hà participatu à a Fiera Aquatherm Moscow cù u Stand Info

Hà participatu à a fiera ISIB Aquatherm Moscow cù Info Stand
L'ISIB hà participatu à a Fiera Aquatherm Moscow cù u Stand Info

L'Associazione Exportatori di l'Industria di l'Air Conditioning (ISIB) hà participatu à a Fiera di Mosca Aquatherm tenuta in Mosca, a capitale di Russia, trà 14-17 di ferraghju cù Info Stand.

27 espositori internaziunali da 13 paesi è quasi 469 visitatori anu assistitu à a Fiera di Mosca Aquatherm, chì hè stata tenuta per a 5000a volta questu annu. Turchia hè stata rapprisintata à a fiera cù cumpagnie 57, cumprese ISIB. Kerem Ünlü, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione, chì rapprisenta İSİB, hà assistitu à a fiera.

Visitendu i stands di İSİB è espositori turchi in a fiera, l'Ambasciadore di a Repubblica Turca in Mosca Mehmet Samsar, u Cunsigliu Commerciale Capu di a Repubblica di Turchia Alper Eriten, i Cunsiglii Commerciali di a Repubblica Turca Ersan Volkan Demirel è Mustafa Gökceoğlu hà ricevutu infurmazioni da l'autorità è scambiatu infurmazioni nantu à u relazioni cummerciale trà i dui paesi.

Ancu à a fiera, i funzionari ABOK, l'Associazione Russa di Riscaldamentu, Ventilazione, Aria Condizionata, Fornitura di Calore è Ingegneri di Fisica Termale di l'Edifiziu, sò stati discututi nantu à a Delegazione di l'Educazione è di u Cummerciu da esse urganizata in Mosca u 5-8 d'aprile 2023.

Esprimendu chì Aquatherm Moscow Fair era assai occupata è affollata, Kerem Ünlü, membru di u Cunsigliu ISIB, hà dettu: "A Russia hè u 14u più grande importatore di u settore in u mondu, cù importazioni di l'industria di l'aria condizionata di circa 12 miliardi di dollari. Cum'è l'industria turca di l'aria condizionata, simu unu di i primi 10 esportatori in i gruppi di sottoprodotti di a nostra industria in questu paese. Cum'è una industria, avemu preparatu seriamente per l'Aquatherm Moscow Fair per elevà stu livellu ancu più altu. 57 diverse cumpagnie anu participatu à a fiera è hà stabilitu relazioni assai pruduttivi cù i so cumpagni cummerciale. Credu chì avemu da rinfurzà più a nostra pusizioni in u paese cù e nostre attività cummerciale è educative in u periodu à vene. Cum'è ISIB, eramu felici di accoglie e nostre cumpagnie di l'industria è i nostri invitati in Russia à u nostru stand è di accoglie riunioni durante a fiera ".