A Municipalità Metropolitana di İzmir Produce Cibo per Animali Stray

A municipalità metropolitana di Izmir produce cibo per animali di strada
A Municipalità Metropolitana di İzmir Produce Cibo per Animali Stray

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà stabilitu un stabilimentu di pruduzzione alimentaria per l'animali vaganti per esse alimentati più sani. L'alimenti d'alta proteina, senza additivi pruduciuti sò usati in l'alimentazione di i misgi è i cani in i rifugi municipali.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà stabilitu un stabilimentu di pruduzzione alimentaria per animali vaganti in refugghi. L'alimentazione di qualità è alta proteina hè ottenuta cù i studii realizati in u scopu di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di a Municipalità Metropolitana di İzmir.

Si nutrenu di scarti alimentari

In a stallazione situata in Seyrek, i mosche suldati neri di vita assai corta sò usati in a pruduzzione di l'alimentariu, chì sò amichevuli di a natura, vivenu in un clima tropicale, ùn anu micca bocca è sting, è ùn ponenu micca risicu di muzzicà o di portà. malatia. Dopu à l'accoppiamentu, e mosche suldati neri ponenu i so ova in favi di miele apposta. Dopu à circa 105 ore, emergenu i larvati. I larvati di i zitelli sò pronti per alimentà in 3 o 5 ghjorni. I larvati, chì sò pronti per l'alimentazione, sò alimentati cù l'alimentu chì hè in terra in a facilità dopu chì a vita di a vita hè finita. E larve trasformanu questi rifiuti in proteini è oliu in circa 15 ghjorni è ghjunghjenu à u stadiu di a cugliera. I larvati colti sò sieved.

Senza conservatori

E larve di mosca di u soldatu neru (BSF) raccolte sò scaldate. Allora, l'oliu hè pigliatu da e larva secca da u metudu di pressa fridda. A farina BSF, chì hè assai ricca in minerali, cuntene alta proteina è calciu, è hè ottenuta senza l'usu di additivi è cunsirvatori, hè cunvertita in alimentu dopu à u prucessu finale in u stabilimentu di produzzione alimentaria in u Campus di Vita Sociale İzmir Pako Stray Animals.

A pruduzzione hè prevista per aumentà

Umut Polat, Manager di l'Affari Veterinari di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà dichjaratu chì l'alimentu pruduttu hè riccu in proteine ​​​​è ipoallergenicu in quantu à l'alimentazione di l'animali vaganti. Enfatizendu chì hè previstu di pruduce trà 500 kilogrammi è 1 tonna per ghjornu cù e novi macchine per esse acquistate, Umut Polat hà dettu: "L'alimentu chì pruduciamu serà utilizatu per a nostra propria alimentazione interna in u primu locu. Ma susteneremu ancu l'alimentazione in u campu di l'animali randagi cù l'alimentariu chì pruduciamu ".

L'animali di strada seranu avà alimentati più sani

Enfatizendu l'impurtanza di a produzzione, Polat hà dettu: "Allemu l'animali di strada cù un alimentu di qualità chì pruduciamu noi stessi è chì sapemu u cuntenutu. Cusì, cuntribuiscemu à una dieta più sana di i nostri animali. Hè assai impurtante per a so salute ", disse. Enfatizendu chì stu studiu hè ancu ecunomicu vantaghju, Umut Polat hà dettu: "Furneremu una diminuzione significativa di a quantità di cibo chì avemu da cumprà annu. Ùn avemu micca bisognu di cumprà cibo per i zitelli in u futuru ", disse.