A vita marina in u Golfu di Izmit hè registrata

A vita marina in Izmit Bay hè registrata
A vita marina in u Golfu di Izmit hè registrata

Equipandu a Baia di Izmit cù e piante di trattamentu, a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà salvatu a baia da un aspettu grisgiu impedendu chì l'acqua residuale ghjunghje à u mare senza esse trattata. In u Golfu di Izmit, chì hà cuminciatu à vultà à i so vechji tempi, a pulizia di u fangu di fondu principia in pocu tempu. Prima di a pulizia, a Municipalità Metropolitana travaglia cù l'Università di Istanbul per determinà a biodiversità in u Golfu di Izmit. In questu cuntestu, i campioni sò stati pigliati da u mare per nave per a seconda volta. I studii nantu à u statutu di a determinazione di a biodiversità, chì sò cuminciati u frivaru scorsu, cuntinueghjanu cù campioni da piglià durante è dopu a rimozione di fanghi.

9 MILIONI 462 MIL 445 CUBE MUD

A municipalità metropolitana di Kocaeli, chì hà firmatu parechji prughjetti nantu à a pulizia ambientale, principia u travagliu più impurtante per u Golfu di Izmit. U prughjettu di pulizia di fangu di fondu, chì hè impurtante per salvà a Baia di Izmit, hè ghjuntu à a fine. In u scopu di a prima tappa di u travagliu di pulizia, chì si compone di duie tappe, hè previstu di caccià un totale di 1 milioni 225 mila 9 metri cubi di fangu in una zona di 462 milione 445 mila metri quadrati. u bacinu orientali.

CAMPIONI PIGLIATI PER A SECONDA TEMPA

Per revelà i cuntributi di a pulizia di u fangu di fondu à a Baia di Izmit è i so pussibuli effetti pusitivi in ​​u futuru, u Studiu nantu à a Determinazione di u Status di a Biodiversità hè ancu iniziatu in a regione u mese passatu. In u scopu di u studiu realizatu cù a Municipalità Metropolitana di Kocaeli è l'Università di Istanbul, a nave di ricerca "Yunus-S" appartenente à a Facultà di Scienze Aquatiche di l'Università di Istanbul hè ghjunta in u Golfu di Izmit per a seconda volta. I campioni sò stati cullati per a seconda volta in u bacinu orientali di u Golfu di Izmit cù a nave di ricerca "Yunus S".

I TRAVAILI SONI FATTI IN 4 PUNTI

Trè punti di campionamentu sò stati determinati in l'area induve u fangu di fondu serà disegnatu, è un puntu di campionamentu di riferimentu hè statu determinatu fora di l'area di studiu. Paràmetri variabili in l'acqua di mare, sali di nutrienti, clorofilla-a, analisi bacteriologica, analisi fitoplancton, analisi zooplancton, studii di pesci è organismi benthichi sò stati realizati in i studii realizati à 3 punti. Cù issi studii, si tratta di palesà a biodiversità marina esistente. I travaglii realizati prima di u prucessu di estrazione di u fangu di fondu seranu ripetuti in i periodi seguenti, cumpresu u periodu quandu u fangu hè statu tiratu è dopu.

"CIRDEmu A VITA IN FANGU"

Fornendu infurmazioni nantu à i studii realizati, a Facultà di Scienze Aquatiche di l'Università di Istanbul Dr. U prufessore Uğur Uzer hà dettu: "In u scopu di u nostru travagliu cumunu cù a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, fighjemu a distribuzione di e creature marine in e nostre stazioni situate in mare da zero à 20 o 25 metri in a regione di Izmit Bay. Pigliemu ancu campioni di fangu da u fondu di u mari è fighjemu i viventi è i batteri in u fangu. Dopu, misuremu a temperatura, a salinità, l'ossigenu dissolutu, u PH è i valori di conductività in a colonna d'acqua cù u dispusitivu SDI. Evaluemu i risultati ottenuti. Stu travagliu cuntinuerà finu à a fine di l'annu ".