Peugeot i-Cockpit, 10 anni

Peugeot è Cockpit Age
Peugeot i-Cockpit, 10 anni

Peugeot celebra u 208u anniversariu di l'i-Cockpit, chì prima hà messu in produzzione di massa in u mudellu 10. L'i-Cockpit, chì hè statu appiicatu à più di 10 milioni di mudelli Peugeot in un periodu di 10 anni, cuntinueghja à esse sviluppatu continuamente, è cuntinueghja à esse una di e caratteristiche di a firma di a marca, essendu purtatu à un novu livellu cù ogni novu mudellu.

U cuncettu di i-Cockpit resta fedele à trè elementi chjave chì sò stati invariati da tandu. Quessi; Un volante compactu per una sensazione di guida mejorata è facilità d'utilizazione, una visualizazione aghjurnata chì permette à u cunduttore di vede l'infurmazioni di guida senza alluntanà i so ochji da a strada, è un grande touchscreen centrale chì hè facilmente accessibile è visibile, chì permette à u cunduttore di gestisce funzioni chjave di a vittura.

A prima cunniscenza cù l'i-Cockpit hè stata cun Peugeot SR1

A storia di l'i-Cockpit hà iniziatu in veru in u 2010, quandu l'elegante coupé-cabrio Peugeot SR1 concept car hè stata presentata à u Salone di l'Automobile di Ginevra, chì palesa a visione di a marca per u futuru. Questu includia una pusizioni di cavallu rivoluzionaria chì rompeva i codici di designu è ergonomia cunvinziunali. À l'epica, i squadre Peugeot vulianu aghjurnà u sediu di u cunduttore per più sensazioni in vittura, più ergonomia è più sicurezza.

Peugeot

Una piccula squadra di disinfettori è ingegneri si misi à travaglià. Prestu, emerge una pruposta per un volante più chjucu. Sin'à tandu, un volante di vittura era grande è l'infurmazioni nantu à u screnu ponu esse leghje da l'internu di u volante. Ma sta pusizione tradiziunale di u screnu è u volante era una distrazione.

U megliu postu per leghje l'infurmazioni era à u livellu di l'ochji. Allora l'infurmazioni avianu da esse à u livellu di l'ochji. Questa nova pusizione, cumminata cù un volante più chjucu, hà creatu un sistema cumpletamente novu cù una visualizazione chjamata "Raised Display". Un touch screen hè statu ancu aghjuntu, chì simplifica tutti i cuntrolli è furnisce una cunnessione supplementaria. Questu hè u principiu di touchscreens per Peugeot.

"A scumessa era alta per a marca", hà dettu Jérôme Michelon, Peugeot Product Manager. Impegnu à un cuncettu cusì innovatore è novu; Eramu sapendu risichi. Soprattuttu, avemu bisognu di assicurà chì i nostri clienti piace u cuncettu. Avemu fattu teste nantu à una pista cù i nostri clienti francesi è tedeschi. Avemu avutu chì guidà una vittura cù un volante è un dashboard normale. Allora li avemu dumandatu à pusà nantu à u prototipu cù u novu volante è sta nova visualizazione di l'instrumentu aghjurnata. Feedback era grande. I ghjovani anu apprezzatu a sportività di u novu volante, mentre chì i vechji pensanu chì era agile, mudernu è rapprisentava u cambiamentu. Tutti accettavanu u picculu volante cun grande facilità. Eramu assolutamente cunvinti chì avemu avutu una idea unica ".

L'i-Cockpit nantu à a Peugeot 208 hè statu introduttu in u 2012

A prima generazione Peugeot 208 hà criatu una agitazione cù l'i-Cockpit offru di standard. Si stabilisce rapidamente cum'è una innovazione chì trasforma l'esperienza di u driver. Grâce au volant compact, la Peugeot 208 exigeait moins de mouvement du conducteur pour la même manœuvre et offrait ainsi une conduite plus agile. Grazie à u fattu chì l'indicatori eranu à u livellu di l'ochji, l'ochji eranu menu stanchi. U volante bassu permette à i bracci di u cunduttore per esse posizionati in anguli più còmode, è u touchscreen cintrali permette u funziunamentu intuitivu di e funzioni principali di a vittura.

PEUGEOT INCEPTION CONCEPT

U volante compactu hà acceleratu e reazzioni, u screnu elevatu hà cuntribuitu più à l'enfasi di l'ochji nantu à a strada è hà fattu l'avvirtimenti nantu à u pannellu di strumenti più visibili, riducendu a fatigue di u cunduttore è aumentendu a sicurezza. Hè ancu migliurà l'esperienza di guida tecnologica cù u so design unicu.

Evoluzione continuamente per adattà megliu à i bisogni di l'utilizatori

Dapoi u so debut, u Peugeot i-Cockpit hà cuntinuatu à evoluzione è mudernizà. In u 2016, cù a seconda generazione di Peugeot 3008 è Peugeot 5008, hà lanciatu una versione cù un display digitale di 12,3 inch chì pò esse cumpletamente persunalizatu è persunalizatu. L'interruttori di commutazione di shortcut sò posti sottu à u touchscreen centrale per facilità l'accessu à e funzioni chjave. In 2019, u display digitale 208D hè statu introduttu cù a seconda generazione Peugeot 3.

Peugeot hà fattu un passu più luntanu cù u Peugeot i-Cockpit, chì prupone in i novi Peugeot 308 (2021) è 408 (2022); hà introduttu u novu sistema di infotainment i-Connect. In più di u novu volante compactu chì pò detectà e mani di u cunduttore quandu utilizate l'aiuti di guida; I buttoni i-toggle cunfigurabili di u touchscreen per l'aria condizionata, i cuntatti di u telefuninu, a stazione di radiu è e paràmetri di lanciu di l'applicazioni si distinguenu ancu cum'è soluzioni innovative. Inoltre, ognuna di elli pò esse aghjustatu secondu i bisogni di l'utilizatori.

PEUGEOT SR

Peugeot i-Cockpit ùn hà ancu finitu u so sviluppu

A storia di u Peugeot i-Cockpit hè sempre in a so infanzia. Svelatu à u CES di Las Vegas à l'iniziu di u 2023, u Peugeot Inception mostra a pussibuli evoluzione di u novu Peugeot i-Cockpit. L'evoluzione futura di l'i-Cockpit hè revelata cù una architettura di cockpit più intuitiva, un novu cuntrollu rivoluzionariu di u volante Hypersquare cù movimenti simili à i tablette di a prossima generazione è i dispositi intelligenti.

Bertrand Rapatel, Peugeot Interior Design Manager; "L'i-Cockpit resterà sempre intuitivu, dinamicu è iconicu. Questu hè unu di i nostri scopi. Peugeot hè un pioniere in questu campu. Hè per quessa chì continueremu à esse innovatori, creativi è pionieri più chè mai per stà un passu avanti è stà iconicu. Continueremu à sorprenderà è innuvà constantemente per stà in cima. L'i-Cockpit hà un futuru brillanti ", disse.