L'iniziativa Belt and Road offre Opportunità di Sviluppu à Route Countries

L'iniziativa Belt and Road offre opportunità di sviluppu à i paesi nantu à a Strada
L'iniziativa Belt and Road offre Opportunità di Sviluppu à Route Countries

In u subforu di l'Opportunità di Sviluppu Cumunu di Belt and Road cum'è parte di u Forum Boao per l'Asia 2023, i participanti anu discututu temi cum'è i successi di 10 anni è u sviluppu futuru di l'Initiative Belt and Road.

Sicondu i dati ricevuti, à a fine di u 2022, l'imprese cinesi anu investitu un totale di 57,13 miliardi di dollari in zoni di cooperazione ecunomica è cummerciale d'oltremare in i paesi longu a Belt and Road, creendu 421 XNUMX impieghi lucali.

U Primu Ministru Mongolu è Ministru di u Sviluppu Economicu Chimed Khürelbaatar, in u so discorsu, hà ricurdatu chì l'Iniziativa Belt and Road hè una iniziativa chì porta benefici à i paesi participanti, chì 10 chilometri di novi ferrovie sò stati custruiti in a Republica di Mongolia in u passati 500 anni è chì cunnetta tutti i centri di cità.

Chimed Khürelbaatar hà dichjaratu chì da u 2022, cummercianu cù 131 paesi è regioni, è u so voluminu di u cummerciu esteru hè radduppiatu paragunatu à 10 anni fà, superendu US $ 21,24 miliardi.

U Ministru pakistanese di Pianificazione è Sviluppu, Ahsan Iqbal Chaudhary, hà dichjaratu in 2013 chì l'utilità di l'electricità di u paese sò assai scarse è u suministru di l'electricità ogni ghjornu hè solu trà 12 è 16 ore. Esprimendu chì u prughjettu sottu a Belt and Road Initiative investe in u settore energeticu di u Pakistan è allevia a crisa di l'electricità in Pakistan, Ahsan Ikbal Chaudhary hà dichjaratu chì u focu di l'iniziativa hè u spiritu di spartera di a Cina è chì a Cina sparte i so propri successi cù i paesi in via di sviluppu.

Kazakistan, induve l'iniziativa Belt and Road hè stata lanciata. Renat Bekturov, Capu di u Centru Finanziariu Internaziunale di Astana, crede chì l'Iniziativa Belt and Road hè assai avanti.

Renat Bekturov hà nutatu chì u Corridor Centrale chì passa per u Kazakistan porta 1,5 milioni di tunnellate di merchenzie è u voluminu di u cummerciu di l'esportazione di u Kazakistan hè aumentatu 6 volte grazia à u Corridor Central.

Un trenu Sino-Europeu Express chì trasportava merchenzie cum'è pezzi di l'auto, materiali di custruzzione è i prudutti bianchi partiu da Pechino u 16 di marzu.

China-Europe Train Services apre un novu canali per u trasportu terrestre trà l'Asia è l'Europa, chì furnisce un forte supportu per mantene a stabilità di a catena di furnimentu internaziunale è a catena industriale.

Paolo Borzatta, direttore di una sucietà europea di cunsulenza Ambrosetti, hà dettu chì unu di i cuntributi più impurtanti di l'Iniziativa Belt and Road hè di purtà a prosperità è u sviluppu à tutti i paesi.

Paolo Borzatta hà dichjaratu chì grazia à sta iniziativa, i cuntatti trà i paesi, l'Asia è a Cina sò più stretti, è u rolu di pioniere è di sustegnu di l'iniziativa in u futuru sviluppu sustenibile si mostra in fronte à u mondu incertu attuale.

In u 2013-2022, u voluminu di u cummerciu di merchenzie trà a Cina è i paesi longu a Cintura è a Strada hè cresciutu da $ 8 miliardi à $ 1,04 trilioni, cù una crescita media annuale di 2,07 per centu.

Quist'annu marca u 10 anniversariu di l'iniziativa Belt and Road. In u corsu di 10 anni, a Cina hà firmatu ducumenti di cuuperazione cù più di 150 paesi è più di 30 urganisazioni internaziunali, è accordi di liberu cummerciu cù 18 paesi chì anu custruitu inseme u Belt and Road, cum'è i paesi ASEAN, Cile è New Zealand. .

U 23 di marzu, X8489 China-Europe Express partì da a cità di Xi'an in a pruvincia di Sha'anxi.