Ùn vi scurdate di allergia à l'agrumi

Chì ghjè l'allergii à l'agrumi? Chì sò i sintomi di l'allergii à l'agrumi è i metudi di trattamentu?
Ùn vi scurdate di allergia à l'agrumi

Membru di a Società Naziunale Turca di Allergie è Immunologia Clinica Assoc. Dr. Zeynep Şengül Emeksiz hà sottolineatu chì un specialista in allergii deve esse cunsultatu per valutà a situazione currettamente in i prublemi chì si sviluppanu dopu u cunsumu di agrumi. Chì ghjè una allergia à l'agrumi? Chì sò i sintomi di l'allergii à l'agrumi è i metudi di trattamentu?

Ancu s'è u cunsumu di agrumi cum'è limone, pompelmo, mandarina, aranciu è agrumi hè spessu cunsigliatu per ragioni di salute per via di e so proprietà antioxidanti è u cuntenutu intensu di vitamina C, e reazzioni allergii chì appartenenu à stu gruppu alimentari ponu riduce a qualità di vita di l'alimentu. persona è mette a so salute in risicu.

Dichjarà chì e lagnanze sò generalmente in pocu tempu dopu avè cuntattatu o manghjatu l'agrumi, l'Associu Naziunale Turcu di Allergia è Immunologia Clinica Member Assoc. Dr. Zeynep Şengül Emeksiz hà dichjaratu chì l'allergii si manifesta principalmente in forma di prurito, tingling è ligera gonfiore in bocca, labbra, lingua è gola.

Emeksiz, chì hà dichjaratu chì ancu s'ellu si ponu vede situazioni di scossa allergica rara, chì necessitanu trattamentu severu è urgente, hà dettu: Si sviluppanu risultati cum'è u dolore abdominal, a calata di a pressione sanguigna è a sensazione di somnolenza.

Enfatizendu chì i reclami allergii chì si verificanu dopu à cunsumà e forme crude di agrumi sò più cumuni in i persone cù allergii à u polline, Emeksiz hà dettu chì sta cundizione chjamata Sindrome d'allergii orali hè vista com'è u risultatu di a similitudine chimica trà l'agrumi è u polline, è sta situazione hè spiegata. per sensibilità incruciata.

Sottulineendu chì quelli chì sò allergii à u polline ponu cunsumà a forma cotta di questi frutti senza prublemi, Assoc. Dr. Zeynep Şengül Emeksiz cuntinuò u so discorsu cusì:

"Hè cunnisciutu chì l'agrumi cum'è l'aranciu, i mandarini è i limoni mostranu ancu una sensibilità incruciata trà elli, vale à dì, ancu s'ellu sò allergii à unu di questi frutti, i pazienti ponu ancu dà una risposta allergica à l'altri. A sensibilità incruciata hè stata ancu rappurtata trà agrumi è arachidi, avellana, amanduli, noci è anacardi in i zitelli. In novu, in quelli chì sò allergii à l'aranciu, a sensibilità cruciata hè stata determinata per u spartimentu cumuni di a proteina cù frutti cum'è prugna, ciliegia, albicocca, in particulare pesche, chì sò chjamati rosaceae. I Pacienti cù una storia di reazzioni allergii à l'agrumi anu da esse esaminati s'ellu sò veramente allergii à l'agrumi o allergii à l'altri alimenti chì mostranu sensibilità incruciata.

Per d 'altra banda, Emeksiz hà ancu dichjaratu chì micca ogni situazione chì si sviluppa cù l'agrumi pò esse allergii.

Emeksiz spiega chì in i prublemi chì si sviluppanu dopu à u cunsumu di agrumi, un allergistu deve esse cunsultatu per evaluà a situazione currettamente. Hà sottolineatu ancu chì e teste diagnostiche di a pelle o teste di sfida nutrizionale basate nantu à u cunsumu di l'alimentariu sottu osservazione ponu esse realizati.