Misure Pigliate Riguardu à l'Educazione Sottu à u Statu d'Urgenza Publicate in a Gazzetta Ufficiale

Misure Pigliate Riguardu à l'Educazione Sottu à u Statu d'Urgenza Publicate in a Gazzetta Ufficiale
Misure Pigliate Riguardu à l'Educazione Sottu à u Statu d'Urgenza Publicate in a Gazzetta Ufficiale

U decretu presidenziale nantu à e misure pigliate in u campu di l'educazione sottu u Statu d'emergenza hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale. In e pruvince induve un statu d'emergenza hè statu dichjaratu in cunfurmità cù u decretu, i citadini affettati da u terrimotu seranu furniti cù pasti gratuiti, alloghju, pulizia è altri servizii furniti da e scole ufficiali è istituzioni affiliate à u Ministeru di l'Educazione Naziunale è i so servizii. imprese di fondi rotanti. Queste spese seranu assunte da u bilanciu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale.

Per l'istituzioni d'istruzione private situate in pruvince induve hè statu dichjaratu un statu d'emergenza, i periodi specificati in u primu paràgrafu di l'articulu 8 di a Legge nantu à l'istituzioni d'istruzione privata di l'2007 di ferraghju 5580 è numerati 7 cessanu per trè mesi da a data di entrata in vigore di stu decretu presidenziale, da u 6 di ferraghju 2023. Questi periodi cumincianu à curriri da u ghjornu dopu à u ghjornu chì finisce u periodu di sospensjoni.

Se l'istituzioni educative private chjuse o chjuse in e pruvince induve u statu d'emergenza hè statu dichjaratu ùn ponu micca furnisce i sigilli, tutti i libri, i schedari è l'altri documenti riguardanti l'amministratori, i prufessori è i studienti, per via di u terrimotu, chì sò tenuti à esse trasfiruta è consegnata in u scopu di u quintu paràgrafu di l'articulu 5580u di a Legge N ° 7. L'amende amministrative specificate in u paràgrafu citatu ùn saranu micca applicate à l'istituzioni.

In e pruvince induve u statu d'urgenza hè statu dichjaratu, in casu chì u budget di u funziunamentu hè insufficiente per pagà i salarii di i travagliadori impiegati in u scopu di a Legge di u travagliu No. I fondi ponu esse trasferiti da u budgetu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale.

Borse di studiu pagate in questu cuntestu, in casu chì i studienti chì studianu cù borse di studiu in u scopu di a Legge Riguardu à l'Educazione di l'Istruzione Gratuita o Studenti di Borsa in l'Istruzione Primaria è Secundaria in e pruvince in u statu d'emergenza è sò trasferiti à istituzioni educative private in u stessu Pruvincia o altra pruvincia, in casu di esse piazzatu in un internatu gratuitu o trasferitu à istituzioni educative private, u 6 di ferraghju 2023 Ùn serà micca tagliatu finu à a fine di l'annu accademicu 2022-2023 à a data di XNUMX-XNUMX.

A quantità di borsa di studiu pagata à i studienti di a scola primaria, primaria è secundaria chì a so mamma o babbu o tutore hè mortu per via di i terremoti in Kahramanmaraş u 6 di ferraghju 2023, sempre chì cuntinueghjanu l'educazione formale, indipendentemente da esse posti in pensione gratuitu o micca. , in cunfurmità cù a Legge N ° 2022 finu à a fine di l'annu accademicu 2023-2684. Un supportu di furmazione mensili serà furnitu. Stu sustegnu di l'educazione ùn serà micca datu à i destinatari di una borsa di studiu in cunfurmità cù a Legge N ° 2684.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà enfatizatu chì anu sempre cuntinuà à esse cù i zitelli in u so prucessu d'educazione è chì daranu ogni tipu di opportunità per assicurà chì i studienti anu accessu à l'educazione, "Continueremu à travaglià per guarì e ferite di u terrimotu quantu pudemu. Continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze per elevà e reliquie di a nostra vita persa in u terrimotu è i nostri figlioli cum'è a guaranzia di u nostru avvene ". hà fattu a so valutazione.