Più di 16 prudutti di 400 paesi sò stati esposti à a Fiera di Petroleum Istanbul

A Fiera di Petroleum Istanbul hè stata celebrata cù u tema principale chì guariscenu e nostre ferite Inseme
A Fiera di Petroleum Istanbul hè stata tenuta cù u Tema Principale di "Invecemu e nostre Ferite Inseme"

I principali cumpagnii energetichi è petroliferi di Turchia è di u mondu si sò riuniti à a fiera Petroleum Istanbul è Gas & Power Network tenuta in Tüyap Fair and Congress Center trà 16-18 March.

Riunendu i più grandi attori di u settore per più di 26 anni, Petroleum Istanbul hà mostratu l'ultimi prudutti è servizii tecnologichi chì formanu u presente è u futuru di u settore energeticu. Ricertamenti, i veiculi elettrici è e stazioni di e-charging, chì anu cresciutu in Turchia è in u mondu, anu attiratu un grande interessu.

À l'apertura di e fiere; Capu di u Dipartimentu di Risorse Naturali ETKB Leman Çetiner, Koç Holding Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione è u presidente di u Fenerbahçe Sports Club Ali Koç, u presidente di TİSK Özgür Burak Akkol, u presidente di PETDER Yüksel Yılmaz, u presidente di l'Associazione Turca LPG Eyüp Aratay, u presidente di l'ADER Mihajlo PÜ Djuroİvic, İmran Okumuş, presidente di TABGİS Murat Bilgin, rapprisentanti di u settore è espositori è visitatori anu assistitu. I discorsi fatti in a ceremonia sò stati marcati da u sustegnu cuntinuu di u settore energeticu da u primu ghjornu di u terrimotu. I dirigenti di l'industria, chì sò un core in Petroleum Istanbul, anu datu u missaghju "Semu tutti Bandaging Our Wounds Together".

PIÙ DI 16 PRODOTTI DA 400 PAESI SIAVANI EXHIBITI, 42.386 PERSONE VISITATE

Urganizatu da Enerji Fuarcılık A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Mustafa Akıncı, in a so dichjarazione, hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u settore di carburante, chì era u settore più impurtante chì hà passatu una prova di successu in u terrimotu è forse u settore più sopravvivente, hè accadutu in Petroleum Istanbul. inseme cù tutti i so ghjucatori. Esprimendu chì più di 16 prudutti di 400 paesi cum'è a Cina, a Russia, l'Iran è l'Inghilterra, chì sò trà i mercati di destinazione internaziunali di u settore, sò stati esposti à a fiera quist'annu è 42.386 visitatori anu assistitu, Akıncı hà sottolineatu chì Petroleum Istanbul cresce ancu. è si sviluppa cù u settore. Energy Fairs Inc. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Mustafa Akıncı, hà dettu chì u settore si riuniscerà di novu in nuvembre 2023 à a 13a Summit Turchia di l'Energia, a "Incontru di Famiglia Tradizionale è Più Grande" di u mercatu di l'energia turca.

L'INDUSTRIA ENERGETICA HA A CAMPAGNA DI SUPPORTU DI DARUSSAFAKA

U settore energeticu hà abbracciatu a Campagna di Supportu di u Terremotu di Darüşşafaka in Petroleum Istanbul. In u scopu di a cooperazione di l'Organizazione Fiera di l'Energia cù l'Istituzioni Educative Darüşşafaka per sustene l'educazione di i zitelli chì anu persu a so famiglia in u terrimotu; L'istituzione hà cullatu donazioni per a campagna durante a Fiera di Petroleum. Energy Fairs Inc. 100 mila TL sò stati donati per esse un pioniere in u settore.

L'INDUSTRIA DEL CARBURANTE HA UN PERSONAL COMPLETO IN PETROLEUM ISTANBUL

16th International Petroleum, LPG, Mineral Oil Equipment and Technology Fair "Petroleum Istanbul" è 5th Electricity, Natural Gas and Alternative Energy, Equipment and Technology Fair "Gas & Power Network", carburante, petroleum, GPL, gas naturale, elettricità, alternativa cumpagnie di i sub-settori chì offrenu prudutti è servizii à questi settori cù i so equipaghji è tecnulugia di l'energia è l'oliu minerale. Inoltre, i rapprisentanti di i prudutti chì anu un postu impurtante in a vendita in i mercati di stazioni, chì attiranu l'attenzione ghjornu per ghjornu cù a so parte di u mercatu crescente, i gestori di e marche di franchising è altri fornitori eranu trà i visitori di Petroleum Istanbul.

L'ACCADEMIA TALKS È A PIÙ GRANDE REUNIONE DI DEALER DI TURCHIA ATTIRU ALTA ATTENZIONE

In u scopu di i Discorsi di l'Accademia di Petroleum Istanbul, i parlanti esperti anu participatu; "Regolamenti di Terremoti in Stazioni di Carburante è Stazioni di Energia", "Vehiculi Elettrichi è Stazioni di Ricarica", "Applicazione di Dispositivi di Registrazione di Pagamentu di Nova Generazione in Stazioni", "Applicazioni SPP di Tettu in Stazioni di Combustibile", "Attività di TSE è di l'Industria di Carburanti - Misurazioni di Meter, Vapore Sistemi di riciclamentu, etc., "Sfide qualitative di l'industria di vendita di carburante è e soluzioni potenziali" sò stati ospitati. Petroleum Istanbul hà ancu ospitatu a più grande riunione di i concessionari di Turchia, induve 18 mila rivenditori eranu rapprisentati.