A gestione di e facilità prufessiunali deve piglià e misure necessarie contr'à i terremoti

A gestione di e facilità prufessiunali deve piglià e misure necessarie contr'à i terremoti
A gestione di e facilità prufessiunali deve piglià e misure necessarie contr'à i terremoti

Indicà l'impurtanza di e precauzioni da piglià in anticipu in u nostru paese, chì si trova nantu à a zona di u terrimotu, u Direttore Generale di Gestione di Facility FCTU Hüsamettin Yılmaz hà dichjaratu chì sta situazione hè unu di i duveri prioritari di i gestori di facilità.

Dichjarà chì hè vitale per preparà i terremoti in e cundizioni d'oghje, Yılmaz hà dumandatu à i gestori di e facilità à piglià l'azzioni per preparà i residenti chì vivenu in siti, piazze, centri commerciali è centri commerciali per i terremoti è à piglià e precauzioni necessarie per assicurà a so sicurità.

U direttore generale Hüsamettin Yılmaz hà dettu chì u recente disastru di terramotu chì hè accadutu in e nostre regioni orientali è sud-est è hà affettatu milioni di persone in 11 pruvince ci hà dimustratu una volta di più chì duvemu esse preparati in tutti i sensi contr'à i terremoti è altri disastri naturali è hà dettu: " A gestione di e facilità hè più cà solu di cullezzione di quote, ma ancu spese di rutina. Esige più rispunsabilità chè mantenimentu è riparazione. Hè assai impurtante chì a stallazione prepara piani d'azzione d'urgenza è li notificà à tutti i residenti è conduce esercitazioni in certi periodi, è ancu piglià e precauzioni necessarie per sopravvive à e prime 72 ore cù danni minimi in casu di un terremotu pussibule. Hè statu vistu in l'ultimu disastru di terrimotu chì; "A disperazione di e persone in paura è panicu, chì si sò ghjittati in strada in vestiti di notte in u bughju di a notte, in u tempu ghiacciatu è chiuvutu, è i so sforzi per ghjunghje à i so parenti ci anu aiutatu à amparà parechje lezioni", disse. .

SET CONTENITORE DI DISASTER COMPLETAMENTE EQUIPAT PER I SITI

Hüsamettin Yılmaz hà nutatu chì, cum'è a Cumpagnia di Gestione di Facilità Professionale FCTU, chì furnisce servizii di gestione prufessiunali per 24 case di abitazioni, piazze è centri cummerciale in Izmir, anu sviluppatu un prughjettu "Setu di cuntenituri di disastru cumplettamente equipatu per i siti" da implementà soprattuttu in siti.

Dichjarà chì i cuntenituri sò equipati per risponde à l'abitazione è altri bisogni basi durante è dopu à u terrimotu, Yılmaz hà dettu: "U containeru serà autosufficiente durante è immediatamente dopu à u terrimotu è in e prime 72 ore; In particulare, i cuntenuti chì furnisceranu l'alloghju per l'anziani è i zitelli, i primi aiuti, u primu salvezza, a cumunicazione è altri bisogni d'urgenza deve esse creati è cunservati in u situ in una zona chì ùn serà micca affettata da u terrimotu è a distruzzione. In un terrimotu chì pò accade di notte; Un generatore è un set di illuminazione chì furnisce l'illuminazione, una tenda per accoglie i pazienti anziani è in lettu è i zitelli, un inseme d'arnesi chì permetterà l'intervenzione immediata è u salvamentu di quelli intrappulati in e macerie in casu di colapsu, un kit di primi aiuti per furnisce i primi. Aiutà à i feriti, cuverte suffirenzi è materiali durable di l'alimentariu è di a bevanda sò digià stati furniti. "Mantene u sughjettu in u cuntinuu è eseguisce esercizii d'utilizazione in certi periodi creanu un elementu di fiducia è putenza psicologica trà i residenti di a facilità".

U Direttore Generale di Gestione di Facility FCTU, Hüsamettin Yılmaz, hà infine sottolineatu chì a diffusione è l'usu di u prughjettu di u containeru, chì serà sviluppatu secondu a dinamica di ogni situ è ​​facilità, hè impurtante per superà a cunfusione iniziale.