Cumu duvemu manghjà durante u Ramadan?

Cumu duvemu manghjà durante u Ramadan?
Cumu duvemu manghjà durante u Ramadan?

Uzm, Specialista in Nutrizione Clinica è Dieta di l'Ospedale Università Okan di Istanbul. dit. Derya Fidan hà spiegatu ciò chì deve esse cunsideratu nantu à a nutrizione in Ramadan. U mese di Ramadan hè un mese in u quale a dieta è u stilu di vita di l'individui in digiunu cambianu. Attenzione à una nutrizione adatta è equilibrata, Specialista in Nutrizione Clinica è Dieta Uzm. dit. Derya Fidan hà dettu: "Per assicurà una nutrizione adatta è equilibrata, hè necessariu di cumpiendu almenu 2 pasti in a parte di u ghjornu senza digiunu".

Dicendu chì ùn deve micca saltà u pastu sahur, Uzm. dit. Derya Fidan hà dettu: "Ùn deve esse scurdatu chì ùn esse micca alzatu per sahur o beie solu l'acqua à sahur hè dannusu. Perchè sta dieta aumenta a fame da 16 ore per u digiunu à 20 ore in media. È saltà u sahur meal face chì u zuccheru di sangue di u digiunu scende prima è, per quessa, u ghjornu passa più inefficacemente. À u cuntrariu, se u sahur meal hè custituitu da pisanti pisanti, u ritmu di cunversione di i pranzi in grassu aumenta à u mumentu chì u ritmu metabolicu di notte diminuisce è u risicu di l'aumentu di pisu aumenta in cunseguenza. Dunque, i pasti sahur ùn deve esse saltati ". disse.

In u sahur, una colazione ligera pò esse fatta cù u latti è i gruppi alimentari di prudutti lattichi (latti, iogurt, ayran, kefir, etc.) cù l'alimenti cum'è u furmagliu, l'ova, i pani integrali, o hè sanu di sceglie un pastu cumpostu di zuppe senza crema, piatti cù oliu d'aliva, iogurt è insalata. Hè assai impurtante in quantu à nutrimentu ", disse Uzm. dit. Derya Fidan, "Quelli chì anu prublemi di fame eccessiva durante u ghjornu duveranu cunsumà alimenti cum'è legumi (fagioli secchi, ceci, lenticchie, bulgur), pani integrali, noci ricchi di fibra, è avena, chì ritardanu a fame allargendu u tempu di svuotamentu. di u stomacu; Saria appruvatu di stà luntanu da cibi eccessivamente grassi è salati è pasticceria.

Parlendu di ciò chì evità durante l'iftar, Uzm. dit. Fidan hà dettu: "Quandu l'alimenti eccessivi salati è grassi sò cunsumati in iftar, porta assai prublemi cum'è l'ardori di stomacu, a sonnolenza è l'aumentu di pisu dopu à u pastu. L'alimenti grassi facenu difficultà di digerisce perchè stanu in u stomacu per un bellu pezzu. Per questa raghjone, serà una scelta più sana di preferite pasti ligeri cotti cù metudi cum'è grilling, bolle, steaming invece di arrosti è frittura à e tavule iftar. usatu e frasi.

Dichjarà chì u cunsumu di bevande acide pò causà sbilanciamenti in u zuccheru in sangue, u Dr. dit. Derya Fidan hà dettu: "E bevande acide fresche, chì sò beie à i tavulini di a cena per calmare a sete à i pasti, causanu cambiamenti bruschi in u zuccheru di sangue per a presenza di troppu dolcificanti è affettanu a liberazione di l'insulina. Inoltre, quandu l'ingaghjamentu di l'alimentariu si trova cù e bevande acide chì cuntenenu a cafeina, l'absorzione di minerali chì venenu à u nostru corpu da l'alimentariu hè impedita è ùn pò micca furnisce una nutrizione adatta.

Dichjarà chì i prudutti di delicatessen è l'alimenti affumicati, chì sò cunnisciuti cum'è indispensabile per i pasti sahur è iftar, sò trà l'alimenti chì ùn deve esse preferitu in u Ramadan in quantu à a salute, Uzm. dit. Derya Fidan hà dettu: "Perchè, i prudutti di delicatessen (salsiccia, salame, salsiccia, pastrami, etc.) anu un altu cuntenutu di grassu saturatu, carichi tossichi, calori è sali. Per quessa, l'aumentu bruscu di a pressione di sangue pò esse vistu dopu avè famu per un bellu pezzu, è questu hè assai risicatu per a salute.

"In u periodu da iftar à sahur, unu deve esse attentu à u cunsumu d'acqua di 30 cc per u pesu propiu", disse Uzm. dit. Fidan hà dettu: "Ayran, succhi di frutta è verdura fresca, soda, etc. Ci vole à piglià cura di cunsumà spessu. In u longu periodu trà u sahur è l'iftar, u corpu ùn riceve micca nutrienti è acqua, per quessa, per via di a fame longu, u corpu ùn pò micca digerisce i pranzi manciati in grandi porzioni à un tempu in una manera sana. Cunsumà l'alimenti in picculi porzioni dopu à l'iftar, manghjendu intermittenti è sparghje mentre manghja, aiuta u zuccheru in sangue à aumentà lentamente è in modu equilibratu è prevene i prublemi di u sistema digestivu. ... spiegò.