Seminariu "Special Learning Difficultés" per i cunsiglieri

Seminariu di Difficultà Educative Speciali per i Docenti di Cunsigliu
Seminariu "Special Learning Difficultés" per i cunsiglieri

In cuuperazione cù Üsküdar University NPİSTANBUL Hospital è Ümraniye District Directorate of National Education, un seminariu intitulatu Special Learning Difficulties hè statu datu à u gruppu "Guidance Teacher" chì travaglia in e scole di u distrittu.

I prufessori anu dimustratu un grande interessu in u seminariu tenutu à l'Hospital NPİSTANBUL Çamlıca Conference Hall. In u seminariu assistitu da i prufessori 90, Üsküdar University NPİSTANBUL Hospital Specialist Clinical Psychologist Elvin Akı Konuk hà datu infurmazioni nantu à difficultà d'apprendimentu speciale è hà rispostu à e dumande di i prufessori di guida.

A disabilità specifica di l'apprendimentu hè un disordine di u neurosviluppu

U psicologu clinicu specialistu Elvin Aki Konuk, chì hà nutatu chì a disabilità di l'apprendimentu speciale hè definita cum'è "un disordine di u neurosviluppu chì face una persona à fà sottu à l'aspettattivi in ​​lettura, scrittura o cumpetenze di matematica cumparatu cù i so pari è l'intelligenza", hà dettu: "I livelli di intelligenza di i zitelli sò normale o sopra à u normale, per ragioni fisiologiche è sensoriali diverse, micca affettate da e differenze ambientali è culturali ". disse.

I zitelli anu da esse valutati in a scola

Nutendu chì i zitelli anu da esse valutati da i prufessori in l'ambiente di a scola, u psicologu clinicu specialistu Elvin Akı Konuk hà dettu: "Tra i prublemi chì deve esse cunsideratu in u prucessu di valutazione, l'attenzione deve esse pagata à situazioni cum'è capiscenu a lettura è a valutazione di l'espressione scritta, a valutazione matematica. cumpetenze, distinguendu e differenze individuali, è cumpetenze cumportamentali è suciale. Tali situazioni ponu esse nutatu da i prufessori è i genitori deve esse infurmatu. L'approcciu più basicu per piglià in tali casi hè; Hè di creà una relazione famiglia-maestru è cumunicazione ".