U cuncertu "Da Seyhan à Rebel" hà guadagnatu un grande interessu da Adana Citizens

Antakya Civilizations Choir hà ricevutu una intensa attenzione da i residenti di Adana
Antakya Civilizations Choir hà ricevutu un grande interessu da u Populu di Adana

Antakya Civilization Choir hà scontru cù a ghjente di Adana à u Centru di Cungressu CU in u cuncertu "Da Seyhan à Asi in unità". Antakya Civilizations Choir, 6 di i so membri persu a so vita in i terrimoti di u 7 di ferraghju è parechji di i quali sò stati salvati da e macerie, scontru cù a ghjente di Adana in u Centru di Cungressu di l'Università di Çukurova. U cuncertu, cù u missaghju "Da Seyhan à Asi in cooperazione", hè statu urganizatu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Adana, l'Università Çukurova è parechje organizzazioni non governamentali.

U SPIRITU DI SOLIDARITÀ DI U NOSTRE POPLU hè Admirable

U sindaco Zeydan Karalar, chì hà vistu u cuncertu cù una participazione intensa, hà toccu u spiritu di sulidarità di u populu. U presidente Zeydan Karalar hà dettu: "Avemu una nazione chì si riunisce in i disastri, pò sacrificà tuttu cù u spiritu di sulidarità, è si precipita à aiutà. Siate a più bella ghjente in u mondu è site admirable. U terrimotu hà ancu affettatu Adana, a nostra vita hè stata persa, i nostri edifici sò stati distrutti, ma quandu avemu vistu l'estensione di a distruzzione in Hatay, Adıyaman è Kahramanmaraş è a magnitudine di a sofferenza, avemu scurdatu di u nostru dolore. Ùn aghju mai scurdatu di i chianci di a nostra figliola, chì m'hà dumandatu di salvà u so babbu, è di i chianci di a mo surella, chì m'hà dumandatu di salvà i so figlioli, à i rutti in Adana. Avemu sguassatu i detriti in u 5u ghjornu in Adana è hà pigliatu i nostri squadre à Hatay in u 6u ghjornu. A scala di u disastru chì hè accadutu quì era incredibilmente grande. Tutti avemu avutu perdite. Chì Diu ùn lassà micca un tali disastru accade di novu. Ma ci vole à piglià prestu precautions è esse pronti di fronte à sta realità naturale. Se ùn avemu micca preparatu e nostre cità per un terrimotu, Diu ùn ci vole, sperienzeremu un grande dolore in u prossimu terrimotu. Organizemu pannelli impurtanti in Adana, determinamu a situazione di u terrimotu di Adana. I scientisti dicenu chì questu duverà 1 annu. Avemu travagliatu cù scientisti assai impurtanti. Travagliemu à rinfurzà l'edificazioni dannighjate. Di sicuru, questi succederà cù u sustegnu di u statu. Fà una cità resistente à u terrimotu hè un travagliu chì dura anni. "Ùn hè micca qualcosa chì serà fattu in pocu tempu", disse.

7 FRATELLI DI U NOSTRE CORU PERDIU A VITA

Fornendu infurmazione nantu à u Coru di Civilizazioni in u so discorsu, u Sindaco Zeydan Karalar hà dettu: "U Coru di Civilizazioni hè statu stabilitu in u 2007 per creà un ponte trà e civiltà è per intruduce a ricchezza culturale è a cultura di a tolleranza di a nostra antica cità Hatay à u mondu. U coru, chì hè statu numinatu per u Premiu Nobel per a Pace in 2012, hè statu premiatu u Premiu Speciale di u Ministeru di a Cultura è u Turismu di Turchia in 2019. Avemu persu 6 millaie di i nostri citadini in u terrimotu chì u so epicentru era Kahramanmaraş u 11 di ferraghju è hà affettatu 10 pruvince. U nostru coru hà ancu persu 7 di i nostri fratelli. Era ancu necessariu di crià elli. U Choir of Civilizations s'hè alzatu, Hatay si alzarà ancu, u nostru paese s'arrizzò. Puderemu u nostru paese à i so pedi u più prestu pussibule in una grande sulidarità. "Mustafa Kemal Atatürk hà stabilitu i fundamenti di Turchia cusì fermamente chì nimu ùn serà capace di suminà a discordia trà noi o di dividisce", disse.

In u cumitatu stabilitu in Adana per l'attività di sulidarità da esse realizatu in e regioni di u terrimotu; Presidente di u Cumitatu - Altın Koza A.Ş. Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione v. İsmail Timuçin, presidente di Altın Oran Think and Art Platform, Dr. Haluk Uygur, Çukurova University Faculty Member Prof. Dr. Atilla Arıdoğan, Specialista di Salute Pública Dr. Nurettin Özdener, Giurnalistu-Scritturi Orhan Apaydın, Capu di u Dipartimentu di Cultura è Affari Sociali di a Municipalità Metropolitana di Adana, Mahmut Göğebakan è Altın Koza A.Ş. U General Manager Hüseyin Orhan hè presente.

U CONCERTU SOLIDARITÀ FUSU OSPITATU DA ADANA

U Coru di e Civilizzazioni Antakya, chì hè statu fundatu in u 2007 è include artisti dilettanti di parechje origini etniche, religioni è sette, hà u scopu di vultà à a vita in persona, di mostrà sulidarità per guarì e ferite in e cità distrutte da u terrimotu, è di sustene u e famiglie di i 7 artisti di u coru chì anu persu a so vita in u terrimotu è i membri di u coru affettati da u terrimotu U cuncertu chì hà datu attrae una grande attenzione.

I sopravviventi di i 200 membri di u Coru di Civilizazioni Antakya, chì u so scopu fundatore era di presentà a ricchezza culturale di Hatay è a cultura di toleranza à u mondu è di cuntribuisce à a pace di u paese è di u mondu, si sò spargugliati in diverse pruvince dopu à u terrimotu è ghjuntu. inseme per a prima volta cù u cuncertu di sulidarità accoltu da Adana.

Addivintatu una marca mundiale di Hatay, u coru, chì avia da soffre una di e ferite più severi di u terrimotu, hà ricevutu un suggerimentu simili da Istanbul. Hè statu infurmatu chì circa 40 artisti famosi assisteranu à a notte chì si terrà in Istanbul dopu à a pruvincia vicina di Adana.

ISTITUZIONI È ORGANIZZAZIONI SUPPORTU À U CONCERTU :

1. MUNICIPALE METROPOLITANE DI ADANA

2. UNIVERSITÀ CUKUROVA

3. DIRECTION GENERAL ALTIN ​​​​KOZA

4. ADANA ALPARSLAN TÜRKES UNIVERSITÀ DI SCIENZA E TECNOLOGIA

5. PIATTAFORMA DI PENSAMENTE E ARTI DI RATIO GOLDEN

6. SALA MEDICA ADANA

7. FEDERAZIONE CORICA ADANA

8. ADANA ROTARY CLUB

9. AFAD – ASSOCCIA DI FOTOGRAFIA DIAMATORE

10. CUKUROVA CUKUROVA ACADEMIC STAFF ASSOCIATION

11. CUKUROVA UNIVERSITY MEDICAL FACULTY ASSOCIATION ALUMNI

12. CUKUROVA ART INITIATIVE

13. DR. MUSEU GÖKHAN GÜNDOĞDU

14. ASSOCIAZIONE FOTOGRAFIA E CINEMA ART - FOTOGRAFIA

15. CAMERA DI L'INGEGNERIA CIVILE FILIAL ADANA

16. KADER – ASSOCIAZIONE DI SUPPORTU E CANDIDATI E FEMME

17. KADİRLİ FUNDAZIONE EDUCAZIONE E CULTURA - KAVAK

18. LEONE

19. ROTARY

20. METU ASSOCIAZIONE ALUMNI FOLKOLOGIA TURCA

21. ASSOCIAZIONE UNIVERSITÀ TURCA DELLE FEMME