Supportu cumpletu à l'educazione da a municipalità di Keçiören

Supportu tutale per l'educazione da a municipalità di Kecioren
Supportu cumpletu à l'educazione da a municipalità di Keçiören

A municipalità di Keçiören hà furnitu materiali di laboratoriu à a Scola Secundaria Hacı Sabancı in u distrittu cù u prughjettu "Un brick hè da noi", chì hà iniziatu in u scopu di l'attività di sustegnu à l'educazione. U sindaco di Keçiören Turgut Altınok hà assistitu ancu à a consegna fatta cù a cerimonia.

In u so discorsu à i studienti è i prufessori in a ceremonia, u presidente Altınok hà dettu: "Demu un sustegnu tutale à l'educazione. Equipemu Keçiören è e nostre scole cù biblioteche è laboratorii. Avemu dettu: "Lasciate un mattone da noi", è avemu apertu a biblioteca chì avemu purtatu à Keçiören Anatolian Imam Hatip High School cù u nostru futuru, i ghjovani è i maestri preziosi. Grazie à tutti per u so sforzu. Avemu ancu avutu un grande disastru. Parechje di i nostri ghjovani, da i studienti di a scola primaria à i studienti universitari, anu travagliatu ghjornu è notte per i nostri sopravviventi à u terrimotu, travagliendu in tuttu è cullendu donazioni. Diu benedica tutti. Quantu simu furtunati chì avemu tali ghjovani chì u core batte cù a so nazione è u statu. Semu quì ancu per elli. Sustemu l'educazione in ogni campu, è spergu chì continueremu à fà cusì ". disse.

U presidente Altınok è i so participanti accumpagnati anu visitatu a biblioteca cù i studienti è anu fattu osservazioni.