Supportu di Trasportu per i Voluntarii di Disaster Ciclista

Supportu di Trasportu per i Voluntarii di Disaster Ciclista
Supportu di Trasportu per i Voluntarii di Disaster Ciclista

Dopu à i terrimoti di u 6 di ferraghju, a municipalità metropolitana di Izmir hà mobilizatu cù tutte e so unità per guarì e ferite. Furnendu un supportu logisticu per l'urganisazioni non governamentali per andà in a regione, a Municipalità Metropolitana hà attribuitu 274 autobus per trasportà 11 ciclisti vuluntarii in a regione cù e so biciclette.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà mobilizatu tutte e so unità per sustene e zone di terrimotu, hà ancu furnitu supportu logisticu à l'urganisazioni non governamentali chì vulianu ghjunghje à a regione. 274 autobus sò stati attribuiti per trasportà 11 vuluntarii, cumprese squadre di ricerca è salvezza, à Hatay, Adıyaman, Kahramanmaraş, Gaziantep, Osmaniye è Adana, induve u terrimotu hà causatu una grande distruzzione. Furnendu supportu logisticu à BisiDestek, custituitu da ciclisti vuluntarii da Izmir, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà purtatu i vuluntarii in a regione. I vuluntarii nantu à e biciclette anu ghjucatu un rolu attivu organizendu rapidamente da a consegna di cibo caldu à e vittime di u terrimotu, a distribuzione di medicina, a stallazione di tende è à risponde à e diverse esigenze.

U membru di a squadra di BisiDestek, Mustafa Karakuş, chì hà dichjaratu ch'elli sò in cuuperazione cù una solidarietà cumplettamente voluntaria da diverse professioni, hà dettu: "Tutti si sò arricciati a maniche per aiutà à causa di u grande disastru. Allora avemu decisu di fà u megliu chì pudemu è partite. Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Izmir per avè purtatu in a regione durante stu prucessu. Ci anu attribuitu un veiculu adattatu per e nostre biciclette. Avemu ancu rispostu à e diverse esigenze in bicicletta, da a piantazione di tende à u trasportu di generatori, da a consegna di pasti caldi à e vittime di u terrimotu, da a consegna di medicine è forniture mediche.

Supportu di Trasportu per i Voluntarii di Disaster Ciclista

U nostru travagliu cuntinueghja

Dichjarà chì sò diventati una impresa suciale urganizata in diverse cità di Turchia dopu à u terrimotu di Izmir, Karakuş hà dettu: "Semu una squadra chì hà maestratu l'usu di parechji dispositi è equipaghji cum'è fanali, radii, equipaghji di ricerca è salvata. Avemu sempre à travaglià in e regioni. I bisogni sò assai diversi. Certi anu persu u so telefuninu, li truvemu è li purtemu. Calchì volta purtemu un generatore. A consegna di cibo caldu cù sacchetti termali richiede rapidità in tali mumenti, è avemu a capacità di fà assai rapidamente cù e biciclette. Ricevemu constantemente chjamate à u nostru gruppu Whatsapp ", disse.