Exhibition Quartier Gavur allargata à u 7 di maghju

Exhibition Quartier Gavur allargata à maghju
Exhibition Quartier Gavur allargata à u 7 di maghju

A mostra "Gavur Mahallesi" di Ahmet Güneştekin, chì hè stata aperta u 3 di nuvembre, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è battu u record di visitatori, hè stata allargata à u 7 di maghju per un intensu interessu. 1.5 milioni di persone anu visitatu a mostra in Kulturpark Atlas Pavilion finu à avà.

A mostra "Gavur Mahallesi" di l'artista Ahmet Güneştekin, chì hè stata aperta in u Kultupark Atlas Pavilion ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, cuntinua. A mostra, chì hè stata aperta u 3 di nuvembre di l'annu passatu è hè stata annunziata per finisce u 5 di marzu, hè stata visitata finu à 1.5 milioni di persone. A mostra hè stata allargata finu à u 7 di maghju per via di un grande interessu. U numeru di visitatori ogni ghjornu à a mostra in u weekend hè più di 15 mila.

A mostra mette in risaltu a diversità culturale

Curata da Şener Özmen, a mostra hè stata aperta in cuuperazione cù a Fundazione Güneştekin. A mostra, chì si focalizeghja nantu à a cultura di a migrazione è favurizeghja diverse forme di scontru trà l'ogetti, l'ambienti è i visitori in basa di l'idea sottu à u scambiu, custituisce un passu impurtante versu un'altra cuscenza storica in i studii di memoria.

Utilizendu a memoria è u ricordu cum'è un metudu di ricerca, Güneştekin vede l'esposizione cum'è un travagliu di memoria, un campu alternativu di storiografia. Cù una perspettiva inclusiva, trasforma i scontri è i cunfronti in un tema unificatore, fighja l'effetti di u scambiu nantu à a regulazione di l'alterità, è discute l'aspetti disprezzanti di e pratiche divisive, cum'è in tutti i spustamenti di massa dopu à u scambiu. L'artista, chì assume a rispunsabilità di esaminà i prublemi chì causanu traumatismi suciali è individuali, seguita un accostu dilicatu è prova di cuntribuisce à l'apertura di un campu pusitivu cù l'opere chì pruduce.

Ci sò ancu visite guidate

Tours narrati cù una guida sò urganizati ogni ghjornu per a mostra. Quelli chì volenu vene cum'è un gruppu à a mostra, chì pò esse visitata ogni ghjornu di a settimana trà 10.00-18.00 è participà à u tour narratu, ponu fà una riservazione chjamendu 293 17 26.