Mobile Science Center Scontru cù i zitelli in l'area di disastru

U Mobile Science Center si scontra cù i zitelli in l'area di disastru
Mobile Science Center Scontru cù i zitelli in l'area di disastru

U Mobile Science Center, chì hè statu implementatu per furnisce a scienza è a tecnulugia in tutti i cantoni di Turchia, sta volta hà scontru cù i zitelli in a zona di u terrimotu.

I sugetti di matematica, fisica, biologia, astronomia è geografia sò stati fatti interattivi in ​​u prughjettu di u Mobile Science Center, chì elimina l'ostaculi soprattuttu per quelli chì vivenu in spazii svantaggiati è chì ùn anu micca l'uppurtunità di andà in centri di scienza è hà u scopu di furnisce a scienza è a tecnulugia à segmenti più largu di a sucità, in particulare i studienti è i prufessori.

Questa volta, u Science Bus, chì cuntene un totale di 35 setti sperimentali cum'è scale spaziali, stazioni meteorologiche, topografia interattiva è sfere di plasma, è ancu un planetariu mobile chì permette di vede diverse filmi educativi in ​​180 gradi, era in l'area di disastru. .

Spartendu un video nantu à u sughjettu da u so contu di e social media, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu: "U nostru "Bus di Scienza" hà scontru cù i nostri figlioli in a zona di disastru. I nostri figlioli anu scupertu l'atmosfera intrigante di a scienza cù i so pari è si sò divertiti. Tuttu hè per elli, per u nostru paese...