Finisci a prova di l'acqua di pozzu in Elmadağ cun un investimentu gigante di 128 milioni

Una fine à i prublemi di l'acqua di pozzu in Elmadag cun un investimentu gigante di milioni
Finisci a prova di l'acqua di pozzu in Elmadağ cun un investimentu gigante di 128 milioni

A Direzzione Generale di l'Amministrazione di l'Acqua è Fognaria di Ankara (ASKİ), affiliata à a Municipalità Metropolitana di Ankara, hà finitu u "Prughjettu di a Linea di Trasmissione di l'Acqua Potabile Mamak-Elmadağ" di 30 chilometri è hà furnitu à 50 mila citadini acqua potabile sana, pulita è ininterrotta. A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so prughjetti senza interruzzione, chì hà iniziatu per risolve i prublemi di l'acqua potabile è l'infrastruttura chì sò stati trascurati da anni in a capitale.

A Direzzione Generale ASKİ hà iniziatu u primu scavi per u "Prughjettu di Custruzzione di Linea di Trasmissione di Acqua Potabile Mamak-Lalahan-Hasanoğlan-Elmadağ" l'annu passatu. U prugettu, in u quale e squadre ASKİ travagliavanu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, hè statu finitu è ​​l'acqua hè stata furnita à a linea di trasmissione di 30 chilometri, è ancu i prucessi di prova sò stati iniziati.

YAVAŞ GUSTENU A SUA PROMESSA "ACQUA POTABLE DA FONTAINA"

Cumpitatu un investimentu enormu di 128 milioni; Hà furnitu acqua potabile di qualità è ininterrotta à 50 mila citadini chì vivenu in Elmadağ, Hasanoğlan è Lalahan. Cusì, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà implementatu a "promessa d'acqua potabile da a fontana" chì hà fattu prima di l'elezzioni lucali.

Fornendu infurmazioni nantu à u prugettu, u direttore generale di ASKİ, Erdoğan Öztürk, hà dichjaratu chì in u prugramma d'investimentu, anu datu priorità à i distretti chì rispondenu sempre à i so bisogni d'acqua potabile da pozzi in u XXI seculu.

L'ACQUA SERÀ PORTATA DA ÇAMLIDERE À İVEDİK È DA İVEDİK À ELMADAĞ

Öztürk hà dettu: "Cù u Prughjettu di a Linea di Trasmissione di l'Acqua Potabile Mamak-Elmadağ, l'acqua sana serà trasportata à Elmadağ, Hasanoğlan è Lalahan da a pianta di Trattamentu di l'Acqua Potabile İvedik, induve l'acqua potabile di a capitale Ankara hè purificata. "L'acqua di a rete di a cità di Ankara serà presa da a stazione di pompa Mamak P26 è trasportata à a stazione di Hasanoğlan DM-1", disse.

Dichjarà chì i studii di prova sò iniziati in u scopu di u prugettu, Öztürk hà dettu: "Pigliemu l'acqua potabile da Çamlıdere à l'impianto di trattamentu di l'acqua potabile İvedik è da a facilità à Elmadağ. "A regione di Elmadağ puderà avà beie l'acqua di u rubinettu di a cità di Ankara invece di l'acqua di pozzu", disse.

GRAZIE VIDEO DA ELMADAĞ MAYOR AŞKIN

U sindaco Adem Barış Aşkın, chì hà spartutu un video di ringraziu nantu à i so cunti suciali per u prugettu chì risolve a carenza d'acqua di Elmadağ, hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Oghje, simu fieri di realizà un grande prughjettu per u futuru di u nostru distrittu è i nostri figlioli. Comu sapete, avemu avutu una mancanza d'acqua dapoi dui anni. Avemu avutu à trasportà l'acqua da Ankara cù cisterna per impedisce à u nostru populu di soffrenu. Da oghje, cù u prughjettu iniziatu da u nostru presidente Mansur, a spedizione d'acqua da a linea cintrali di Ankara à Elmadağ hà iniziatu. Più di 50 mila persone in Lalahan, Hasanoğlan è Elmadağ anu accessu à l'acqua ininterrotta è più sana. "Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, u sgiò Mansur Yavaş, in nome di tutti i residenti di Elmadağ per stu grande prughjettu."