34 Studenti Trasferiti da a Zona di u Terremotu Riturnati à e so cità native

Migliaia di Studienti Trasferiti da l'Area di u Terremotu Ritornanu à E So Case
34 Studenti Trasferiti da a Zona di u Terremotu Riturnati à e so cità native

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà nutatu chì cù l'apertura di e scole in l'area di disastru è l'iniziu di l'educazione, a vita in a regione hà cuminciatu à nurmalizà, è in u risultatu, i studienti 34 chì sò stati trasferiti da a zona di u terrimotu à altre pruvince sò tornati à e so pruvince.

L'apertura di e scole è a nurmalizazione di l'educazione in dece pruvince in a zona di disastru da u Ministeru di l'Educazione Naziunale cuntribuiscenu à a normalizazione di a vita in a regione.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà fattu una dichjarazione in quantu à i prucessi d'educazione è di furmazione in e dece pruvince induve hè accadutu u disastru di u terrimotu, è hà dettu: "A vita hà tornatu à u so cursu normale cù u nostru spiritu di mobilizazione in l'area di u disastru è l'apertura di u terrimotu. porte di e scole à i nostri figlioli u più prestu pussibule cù tutti i mezi di u nostru statu. Dopu à u terrimotu, 34 di i nostri figlioli chì sò stati trasferiti in altre pruvince sò tornati à a scola. sparte a so cunniscenza.

Dichjarà chì tutte l'opportunità sò state mobilizate in l'area di disastru per i zitelli à scuntrà cù e so scole, Özer hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u numeru di studienti chì sò tornati in e pruvince induve u terrimotu hè accadutu: "9 mila 153 à Kahramanmaraş, 6 mila 675 à Hatay. , 6 mila 617 à Gaziantep è Malatya. Avemu fattu u trasferimentu di 3 mila 829 studenti, 3 mila 188 à Adıyaman, 1.893 1.417 à Adana, 1.032 998 à Osmaniye, 183 XNUMX à Şanlıurfa, XNUMX à Diyarbakır, è dopu à a terra XNUMX à Kilis. in linea cù e so richieste, à e so cità native ".