Tecnulugia è İmece Fusionati cù Earthquake

Terremotu, Tecnulugia è Imece Unite
Tecnulugia è İmece Fusionati cù Earthquake

Üsküdar University Faculty of Engineering and Natural Sciences Computer Engineering (Inglese) Research Assistant Gamze Nilsu Çolak hà enfatizatu l'impurtanza di u sustegnu furnitu à quelli chì anu bisognu in tempi di crisa. Dichjarà chì hè impurtante di prioritizà i risichi assicurendu a coordinazione di disastru cù sistemi di intelligenza artificiale è cuntrollà se l'edificazioni sò resistenti à u terrimotu o micca, i sperti anu dichjaratu chì hè impurtante di fà un inventariu di l'edificazioni in u nostru paese cù l'aiutu di a tecnulugia. Vede. Gamze Nilsu Çolak hà enfatizatu chì grazia à a cultura di a cooperazione, chì hè sustinuta da l'infrastruttura tecnologica cum'è hè stata aduprata in u disastru di u terrimotu in u ferraghju, hè pussibule sustene è dumandà sustegnu micca solu in i tempi di disastru, ma ancu à ogni citadinu in bisognu.

L'inventariu di custruzzione in u paese deve esse fattu

Dichjarà chì, assicurendu a coordinazione di u disastru cù i sistemi di intelligenza artificiale è l'usu di i sistemi d'infurmazione geugrafica, a priorità di risichi di l'edificazioni inspeccionendu s'ellu sò resistenti à i terrimoti hè una di e cose chì ponu esse fatte per prevene prima di a crisa. Vede. Gamze Nilsu Çolak hà dettu: "Prima di questu, un inventariu di edifici in u nostru paese deve esse eliminatu cù l'aiutu di a tecnulugia. Eccu alcuni di e cose chì ponu esse fattu cù a tecnulugia d'oghje. I sviluppi tecnologichi, chì si movenu cù un momentum acceleratu, revelanu ghjornu per ghjornu chì ciò chì pò esse fattu in ogni campu hè illimitatu. disse.

Ci hè una cultura imece in e tradizioni turca.

Çolak hà dichjaratu chì quandu si tratta di disastri è di crisi chì affettanu tuttu u paese è ancu u mondu, invece di aspittà solu una suluzione da u statu è l'autorità, se tutti piglianu a rispunsabilità è piglianu a rispunsabilità, e ferite ponu esse guarite assai più rapidamente è disse: "A cultura Imece hè digià inclusa in e tradizioni è i costumi turchi. Quandu sta cultura hè cumminata cù a tecnulugia, pò ghjunghje à milioni. U puntu principale quì hè di fà chì a ghjente sente "puderà fà" è "pò travaglià". Campagne digitale cum'è "Let My Home Be Your Home" sviluppate per e vittime di u terremotu furnisce l'uppurtunità di aiutà e persone ancu da induve si sentenu. Inoltre, in questa campagna, micca solu quelli chì anu una casa, ma ancu quelli chì ùn anu micca una casa ponu aiutà in cash. Cum'è una persona cù parechji appartamenti pò aiutà, un zitellu chì hà risparmiatu soldi in u so piggy bank pò piglià l'iniziativa. disse.

Hè pussibule di sustene e persone cù e plataforme d'aiutu basate in tecnulugia

Nutendu chì forse ci sò stati persone chì anu appena amparatu à aiutà è l'anu fattu per a prima volta in u grande disastru chì hè accadutu in ferraghju, Çolak hà dettu: "Tuttavia, questu aiutu deve esse resu sustenibile piuttostu cà solu aiutà una volta cù una tensione momentanea. Se sta cultura hè stabilita, serà pussibule sustene ogni citadinu in bisognu, micca solu in i tempi di disastru, grazia à sta cultura di cuuperazione sustinuta da l'infrastruttura tecnologica. Per esempiu, grazia à carità chì utilizanu ancu a tecnulugia, a ghjente pò vede è sustene e persone chì anu bisognu di ciò chì anu elencu i bisogni veri chì sò stati verificati in linea. Ci pò esse qualcunu in bisognu ancu in u carrughju di a casa senza andà troppu luntanu, è a sulidarità pò esse ottenuta senza pagà grandi somme, senza fà grandi sforzi. disse.

L'aiutu pò esse dumandatu in campagni esistenti

Dichjarà chì a distribuzione stimata di a pupulazione di e regioni affettate da u terrimotu hè stata fatta nantu à a piattaforma chjamata 'Disaster Map', Res. Vede. Gamze Nilsu Çolak cuntinuò e so parolle cusì:

"A mappa di u terrimotu hè stata elaborata è e zoni di riunione cum'è e farmacie mobili, l'edificazioni dannighjate è e cità di tende sò state marcate in queste zone. Cunsiderendu chì ci hè una quantità di contaminazione di l'infurmazioni in i canali in linea induve ognunu pò intervene, l'urganisazioni verificate cum'è a "Mapa di Disaster" sò di grande impurtanza. In questa piattaforma induve l'infurmazioni precise sò sparte, hè pussibule di donà senza restrizioni. In più, assai tempu prima di u disastru, a campagna di sulidarità 'One Rent One Home' hè stata creata in cullaburazione cù e nostre cumune metropolitane, cum'è a campagna 'A mo casa hè a vostra casa'. Grazie à sta campagna, hè pussibule micca solu per aiutà, ma ancu per dumandà aiutu. L'app hà duie opzioni "Vogliu sustene" è "Aghju bisognu di supportu in casa / affittu".