Test di resistenza à u terremotu di l'edificazioni cuminciati in Manisa

Test di resistenza à u terremotu di l'edificazioni cuminciati in Manisa
Test di resistenza à u terremotu di l'edificazioni cuminciati in Manisa

In u scopu di u prugettu, chì hè un primu in Turchia è realizatu in partenariatu cù a Municipalità Metropolitana di Manisa è l'Università Manisa Celal Bayar, i studii di determinazione di a resistenza di u terrimotu di l'edifizii sò cuminciati in linea cù e dumande di i citadini chì anu dumandatu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Cengiz Ergün è u rettore di l'Università Manisa Celal Bayar Prof. Dr. Ahmet Ataç hà esaminatu u travagliu fattu in u campu è hà datu infurmazioni nantu à u travagliu.

Dopu à i disastri di u terrimotu, l'epicentru di u quale era Kahramanmaraş u 6 di ferraghju è chì hà causatu parechje vittime, a municipalità metropolitana di Manisa è l'Università Manisa Celal Bayar firmavanu un protocolu cumuni è cuminciaru studii di determinazione di resistenza à u terrimotu per 600 mila residenze in Manisa. Dopu à e dumande di i citadini chì anu dumandatu, u primu travagliu di rilevazione di l'edifiziu in u scopu di u prugettu hè statu realizatu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Cengiz Ergün è u rettore di l'Università Manisa Celal Bayar Prof. Dr. Ahmet Ataç hà ancu seguitu u travagliu nantu à u situ è ​​hà ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu.

U prugettu durà trà 4-6 mesi.

Evaluendu u primu prucessu di deteczione, chì hà iniziatu cù a participazione di prufessori esperti, squadre tecniche è ufficiali di l'università, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Cengiz Ergün hà dettu: "Prima di tuttu, avemu avutu un grande disastru in 6 pruvince in u terrimotu di u 12 di ferraghju. Pregu chì Diu ùn lascià micca chì stu tipu di soffrenza succede à u nostru paese di novu. E mo cundolenze à e famiglie di quelli chì anu persu a vita è augu una pronta guarigione à i feriti. In u prucessu dopu à stu terrimotu, avemu decisu di urganizà un protokollu cumuni cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Manisa è l'Università Manisa Celal Bayar. Avemu ancu firmatu stu protocolu. Spergu chì Diu ùn hà micca mostratu, ma avemu principiatu un serviziu à u puntu di documentà più di 17 mila case in Manisa, cumprese 600 distretti. Oghje avemu principiatu u prugettu. In questi travaglii chì avemu fattu, avemu furmatu più di 100 di i nostri ingegneri è tecnichi. Questi furmazioni sò stati fatti per circa 1 mese. Sviluppendu i moduli di u prugramma in u scopu di u software chì avemu dispostu, i nostri ingegneri facenu u so travagliu in u campu cù e pasticchi in manu. Quessi seranu documentati da i nostri prufessori è esperti. Forniremu à i nostri citadini documenti riguardanti ciò chì l'equipaggiu è ciò chì u so edifiziu attuale pò esse. U prughjettu chì avemu principiatu cum'è Manisa Metropolitan Municipality è Manisa Celal Bayar University coprerà un periodu di 4-6 mesi. Purteremu u nostru travagliu in u campu senza alcuna carica. Un altru puntu impurtante chì vogliu mencionà hè chì nisuna applicazione core ùn serà fatta in l'edificiu in ogni circustanza. Implementaremu sti travaglii in modu completamente elettronicu, cù e tecnulugia novi in ​​quantu à u locu di ferru è béton. Vi auguru a bona furtuna in anticipu, è ringraziu quelli chì anu cuntribuitu. Manisa Celal Bayar University Rector Prof. Dr. Vogliu sprime u mo ringraziu à Ahmet Ataç. Spergu chì cù queste misure per esse pigliate, i nostri citadini puderanu realizà l'analisi di u funziunamentu stessu per avè pigliatu core. I nostri citadini decideranu ciò chì facenu dopu stu documentu. Stu studiu hè una radiografia in una certa manera ", disse.

"Avemu benefiziu di e squadre accademiche"

Manisa Celal Bayar University Rector Prof. Dr. Ahmet Ataç, in l'infurmazioni chì hà datu nantu à u prughjettu, hà dettu: "Prima di tuttu, pregu a misericordia di Diu per quelli chì anu persu a so vita in u disastru di u seculu è a pacienza per u restu. Dopu à u disastru di u terrimotu, eramu in cerca di ciò chì pudemu fà cum'è accademia. Speru chì Diu ùn mostra micca, ma Manisa hè in a zona di u terrimotu. Avemu principiatu stu studiu cù u scopu di utilizà a cunniscenza tecnica di l'università per u publicu, è ancu u putere di u cervellu, inseme cù u capitale umanu, fora di l'educazione. U scopu principale di u studiu hè di piglià i raghji X di l'edifizii prima di vene à a seccione di coring è di furnisce i nostri citadini cù un documentu risicatu, pocu risicu, risicu mediu o altu risicu di i so edifici è per fà questu cù un software. Quale avemu aduprà nantu à u campu? Ci hè una squadra di quasi 100. Serà una squadra accademica. Facemu usu di a Càmera di Ingegneri Civili. Avemu aduprà i nostri maestri. Avemu furnitu furmazione per i formatori di campu per circa 1 mese. Avemu furnitu furmazione nantu à cumu travaglià in u campu è cumu piglià sti misurazioni. Vulemu chì e determinazioni faremu à questu puntu, vale à dì, se micca 99%, vulemu infurmazione chjara à a tarifa di 98-600%. Vulemu chì l'iniziativa sia alluntanata ancu da altri spazii. Da un puntu di vista accademicu, da u puntu di vista di i nostri prufessori, serà un primu in Turchia in quantu à i raghji X è a documentazione di XNUMX mila residenze in tutti i distretti di Manisa è l'edificazioni per esse custruitu nantu à a basa di distretti. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, u capu di u dipartimentu di a Facultà di Ingegneria Civile di l'Università Manisa Celal Bayar, i mo culleghi chì anu travagliatu in stu dipartimentu è anu participatu à stu prughjettu, è l'ingegneri di a Càmera di l'ingegneri civili chì cuntribuiscenu à noi in stu prucessu. In nome di a ghjente di Manisa, in nome di l'università, ti ringraziu.