Protokollu "Progettu di serviziu cumuni" firmatu trà ABB è l'Associazione Turca di l'Avucati

Protokollu di Prughjettu di Serviziu Cunghjuntu Firmatu trà ABB è l'Associazione Turca di l'Avucati
Protokollu "Progettu di serviziu cumuni" firmatu trà ABB è l'Associazione Turca di l'Avucati

Un protokollu di "Progettu di serviziu cumuni" hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) è l'Unione di l'Associazioni di l'Avucati Turchi. U presidente di l'ABB, Mansur Yavaş, è u presidente di l'Associazione Turca di l'Avucati, Erinç Sağkan, anu firmatu u protocolu in a ceremonia di firma tenuta à a Presidenza.

"Avemu firmatu un protocolu piacevule"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu u protokollu firmatu cù i so cunti suciali. Yavaş hà dettu: "Avemu firmatu un protokollu piacevule cù l'Unione di l'Associazioni di l'Avucati Turchi per rinvivisce Ulus è sustene l'avucati chì anu principiatu a so professione. Apriremu e parti adatte di Ulus İş Han à l'usu di avvocati di novu graduate chì ùn anu micca l'uppurtunità di apre un uffiziu ".

L'avucati di novu graduate beneficeranu gratuitamente

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì piglia passi per rinvià a regione per chì a nazione si alza, in u scopu di u protocolu firmatu; E parti adatte di Ulus İş Han saranu attribuite à l'Unione di l'Associazioni di l'Avucati Turchi è l'Associazione di l'Avucati di Ankara.

A parte attribuita serà fatta in una zona chì l'avucati di novu graduate ponu aduprà cum'è un uffiziu. L'avucati puderanu prufittà di l'area detta gratuitamente cù u sistema di appuntamentu.