Emirates è United Start Codeshare Flights per Aumentà a Connettività di i Stati Uniti

Emirates è United principianu i voli cumuni per aumentà a cunnessione di i Stati Uniti
Emirates è United Start Codeshare Flights per Aumentà a Connettività di i Stati Uniti

Emirates è United anu lanciatu un partenariatu per fà più faciule per i passageri di Emirates per accede à più destinazioni in i Stati Uniti. I passageri di l'Emirates ponu avà viaghjà à Chicago, Houston è San Francisco, i trè più grandi centri di cummerciale in u paese, è cunnette facilmente à parechje destinazioni in i Stati Uniti nantu à i voli operati da United.

Cù u lanciamentu di a cullaburazione, i passageri di l'Emirates chì viaghjanu in i Stati Uniti puderanu avà ghjunghje à più di 150 cità nantu à a reta di i Stati Uniti per trè punti di transitu.

In listessu modu, i passageri di Emirates in i Stati Uniti chì pensanu à viaghjà à Dubai è altre destinazioni via Dubai anu una ricchezza d'opzioni è puderanu cunnette facilmente à i voli di Emirates à Dubai via i voli United via Chicago, Houston o San Francisco. Passaggeri chì viaghjanu da i Stati Uniti; S'aprirà à u mondu apprufittannu di a vasta rete di volu di Emirates via Dubai, cumprese parechje destinazioni in u Mediu Oriente, l'Africa, l'Asia Centrale è u Subcontinente Indianu.

I passageri puderanu prufittà di i servizii premiati di Emirates è di una gamma di vantaghji di viaghju convenienti coperti da l'accordu. I passageri chì viaghjanu cù i voli in codeshare Emirates ponu pianificà u so viaghju tutale cù un bigliettu unicu, prufittà di a franchigia di bagagliu di a compagnia aerea è gode di un check-in di bagagli faciule à a so destinazione finale.

Emirates permette ancu à i membri di Skywards di guadagnà è di riscattà miglia in tutti i voli operati attraversu a rete mundiale di United.

In u scopu di u partenariatu; Ci hè una quantità di destinazioni populari accessibili da i centri di Emirates cum'è Atlanta, Austin, Denver, Minneapolis è Phoenix. I passageri di l'Emirates chì pensanu à viaghjà à destinazioni cum'è Detroit ponu facilmente piglià un volu direttu da Dubai à Chicago o Houston per cunnette à a so destinazione finale in un volu United è gode di i benefici di u volu cun facilità. Cù accessu faciule à una larga reta di cità naziunali è a connettività da unu di i trè hub, i benefici mutuali si estendenu ancu à i passageri chì utilizanu i voli Emirates per viaghjà da i Stati Uniti à Dubai.

Adnan Kazım, Capu di l'Affari Commerciali di l'Emirati, hà fattu e seguenti dichjarazioni nantu à u sughjettu:

"Semu felici d'avè allargatu significativamente a nostra presenza in i Stati Uniti iniziendu sta cullaburazione storica cù United. A vasta rete di voli di United in l'Americhe ci permette di offre più scelta à i nostri passageri in u mondu è ponu avà facilmente cunnette à una rete di volu più larga chì copre più di 150 destinazioni domestiche, per vacanze, visità famiglia / amichi, viaghji d'affari. aiutaci à risponde à a dumanda di diversi segmenti, cumpresi i passageri è i studienti.

Emirates è United anu firmatu ancu un accordu di codeshare chì permette à i passageri di accede facilmente à più destinazioni in l'America fora di i Stati Uniti. i passageri di l'Emirati; Sceglie una di decine di destinazioni in Canada, Messico, Caraibi è America Centrale è Sudamerica, avaranu a cunvenzione di un schedariu di volu unicu bigliettu è una cunnessione faciule attraversu trè hub (Chicago, Houston è San Francisco).

Emirates opera attualmente voli da u so hub in Dubai à 12 cità in i Stati Uniti, più cinque destinazioni in Canada, Messico, Brasile è Argentina.

"Più opportunità, più ricompense"

In parte di questu accordu, i membri di Emirates Skywards puderanu guadagnà chilometri nantu à i voli chì viaghjanu nantu à a rete internaziunale è domestica di United Airlines.

U prugramma di fidelizazione di i passageri premiatu di Emirates è flydubai cuntinueghja à offre privilegi esclusivi à i so 30 milioni di membri in u mondu.

In a reta di Emirates di 17 destinazioni in l'Americhe, l'Aeroportu Internaziunale di Boston Logan (BOS) in i Stati Uniti, l'Aeroportu Internaziunale di New York John F. Kennedy (JFK), l'Aeroportu Internaziunale di Los Angeles (LAX), l'Aeroportu Intercontinentale di Houston George Bush (IAH) ), Aeroportu Internaziunale di Chicago O'Hare (ORD), Aeroportu Internaziunale di Washington DC Dulles (IAD), Aeroportu di Seattle Tacoma (SEA), Aeroportu Internaziunale di Newark Liberty (EWR), Aeroportu Internaziunale di Orlando (MCO), Aeroportu di Dallas-Fort Worth (DFW) ) ), San Francisco International Airport (SFO), Miami International Airport (MIA) è Orlando International Airport (MCO). Emirates opera ancu voli à destinazioni cum'è Mexico City (MEX), Toronto (YYZ), Sao Paulo (GRU), Rio de Janeiro (GIG) è Buenos Aires (EZE).