Supportu di ABB per a Copa Mondiale di Pentathlon Moderna

Supportu per a Copa Mondiale di Pentathlon Moderna da ABB
Supportu di ABB per a Copa Mondiale di Pentathlon Moderna

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà furnitu supportu logisticu à a Copa Mondiale di Pentathlon Moderna UIPM, chì hè stata tenuta sottu a coordinazione di a Federazione Turca di Pentathlon Moderna.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara (ABB), u Dipartimentu di i servizii di a Ghjuventù è di Sport hà furnitu supportu logisticu à a Copa Mondiale di Pentathlon Moderna UIPM, chì hè stata tenuta sottu a coordinazione di a Federazione Turca di Pentathlon Moderna.

Un totale di 32 atleti di pentathlon di punta in u mondu, 76 donne è 78 omi, da 154 paesi, anu participatu à a Copa Mondiale di Pentathlon Moderna UIPM, chì hà iniziatu ospitata da Ankara Equestrian Sports Club, in cuncorsi in 5 diverse rami sportivi.

Dichjarà chì una urganizazione sportiva impurtante hè stata urganizata, u direttore di a filiale di servizii sportivi di u dipartimentu di i servizii sportivi di l'ABB, Burak Özgül, hà dettu: "A nostra cità ospita una urganizazione internaziunale impurtante prima di l'Olimpiadi di Parigi 2024. Avemu cuntribuitu à l'urganizazione in quale 32 atleti da circa 154 paesi anu participatu. "Continueremu à sustene è cuntribuisce à l'urganisazioni naziunali è internaziunali in Ankara", disse.

I vincitori di l'atleti chì cumpetenu ferocemente in a capitale in i rami di Equestre, Esgrima, Natazioni, Corsa è Tiro sò stati premiati cù medaglie. E cumpetizioni di 2 ghjorni si sò finite cù a Corsa di Stalette Mixte.

A Federazione Turca di Pentathlon Moderna Serhat Aydın hà ringraziatu a logistica furnita da ABB è hà dettu:

"Avemu fattu a seconda tappa di a Copa Mondiale. Unu di i cuncorsi più sfida in u mondu ... Pentathlon mudernu hè un ramu custituitu di 2 discipline ... Mentre avemu urganizatu a nostra urganizazione in Ankara Equestrian Sports Club, a nostra Municipalità Metropolitana ci hà ancu datu un grande aiutu. Ringraziemu assai a nostra municipalità metropolitana di Ankara ".