Operazione di contrabbanda in Kapikule

Operazione di contrabbanda in Kapikule
Operazione di contrabbanda in Kapikule

In l'operazione realizata à a Porta Doganale di Kapıkule da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, 7 sigarette elettroniche per un valore di 100 milioni 11 mila lire è 400 pezzi di ricambio auto sò stati sequestrati.

In i travaglii realizati in u scopu di a lotta contru u contrabbando à a Porta Doganale di Kapıkule, un camion chì arrivava per entre in Turchia hè statu identificatu cum'è suspettatu. U veiculu in quistione hè statu direttu à scanning X-ray dopu à e prucedure di registrazione doganale.

Dopu a rilevazione di densità suspettuosa in u trailer in l'imaghjini di scansione, u veiculu hè statu purtatu à l'hangar è sottumessu à una ricerca fisica. In u risultatu di a ricerca, hè statu vistu chì ci sò parechje cigarettes elettroniche è pezzi di ricambio auto chì ùn sò micca stati truvati in a lista di i beni dichjarati.

In u risultatu di i studii di rilevazione di merchenzie realizati, un totale di 11 sigarette elettroniche, 400 moduli di faro auto è 305 caricatori di veiculi auto sò stati sequestrati in u trailer di u veiculu. U valore di u mercatu di u contrabandu sequestratu hè statu determinatu à esse 30 milioni 7 mila lire.

L'inchiesta nantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore di Edirne.