Bornova Campione di Turchia di Ginnasti

Campione di Turchia Bornovali Gimnasti
Bornova Campione di Turchia di Ginnasti

Bornova Belediyespor, una scola in Trampoline Gymnastics cù u so successu in l'urganisazioni naziunali è internaziunali, hà tornatu da u Campionatu Interclub Turkey tenutu in Samsun cù 2 cups è 7 medaglie.

U sindaco di Bornova, Mustafa İduğ, hà felicitatu tutti l'atleti è i so furmatori duru è hà dettu: "Ancu se u nostru scopu principale hè di offre à più residenti Bornova, principalmente i zitelli, i ghjovani è e donne, l'uppurtunità di fà sport in cundizioni migliori, tali successi ci danu un felicità diversa ".

Kübra Eğilmez, Zeynep Masal Şenol, İlayda Yıldırım, Zehra Alysatar, İrem Eğilmez, Selen Can, Berrak Paryaz, Big Women in a Categoria Junior Women, in u Campionatu Turchia di Trampoline Gymnastics Interclub Turkey tenutu in Samsun trà 6-9 d'aprile Bornova. Belediyespor, chì hà participatu cù 9 atleti, cumpresi Sıla Karakuş è Yaren Cesur, hà ottenutu un altru grande successu. I Green-Whites, addestrati da Gülşah Başol, Aysun Yıldırım è Seda Şahin, sò stati primi in Turchia in Senior Women, secondu in Turchia in Junior Women, è quarti in Turchia in Star Women. Sıla Karakuş, chì hà vintu a prima medaglia per a gimnastica turca in a Copa del Mundo, hà ancu pigliatu u primu postu in u ramu individuale. In novu, Kübra Eğilmez hà classificatu quartu è Yaren Cesur quintu.

U presidente İduğ: "I successi ci motivanu ancu noi"

U sindaco di Bornova, Mustafa İduğ, hà felicitatu tutti l'atleti è l'entrenatori. Dichjarà chì anu u scopu di offre opportunità sportive in cundizioni migliori à più residenti di Bornova, principalmente i zitelli, i ghjovani è e donne, İduğ hà dettu: "Cù questu scopu, apremu novi impianti sportivi è rinnuvemu quelli esistenti. Tali rializazioni ci danu una felicità speciale. Perchè vedemu chì avemu u ritornu di i nostri investimenti è sforzi. Questu ci motiva à serve Bornova ancu di più ".