I Giganti Turchi di Ferru è Acciaio Focus nantu à una Industria di Metalli Neutrali di Carboniu

I Giganti Turchi di Ferru è Acciaio Focus nantu à una Industria di Metalli Neutrali di Carboniu
I Giganti Turchi di Ferru è Acciaio Focus nantu à una Industria di Metalli Neutrali di Carboniu

A mappa industriale di Germania, u mutore ecunomicu di l'Unione Europea (UE), hè cambiatu. I principali cumpagnie siderurgiche tedesche in u mondu investenu per creà una industria di metalli neutrali in carbonu è sustenibile. L'Associazione di Esportatori di Ferru Egeu è Metalli Non Ferrusi hà fattu una visita d'ispezione à l'avvenimentu Green Steel World Expo & Conference, induve i pruduttori è l'utilizatori di l'acciaio verde mundiale si sò riuniti in Essen, Germania, u 4-5 d'aprile 2023.

Enfatizendu chì a Germania hà una importazione annuale di ferru è azzaru di 148 miliardi di dollari, Yalçın Ertan, presidente di l'Associazione Esportatori di Ferru è Metalli Non Ferru Egeu, hà dettu: "In u 2022, avemu realizatu 35 miliardi di dollari di i nostri 24 miliardi di dollari di ferru è azzaru. l'esportazioni in Turchia, cù un aumentu di 2,9 per centu, à u nostru mercatu principale, Germania. In u scopu di Green Steel World Expo & Conference, avemu assistitu à cunferenze induve i prucessi di pruduzzione è decarbonizazione di l'acciaio à bassu carbonu è l'energia di l'idrogenu, chì hè a parte più impurtante di stu prucessu, sò stati discututi. Avemu vistu chì i pruduttori di l'acciaio si riuniscenu in una missione cumuna per riduce l'emissioni di l'industria di l'acciaio, chì cuntene circa 7 per centu di e emissioni mundiali. Avemu fattu u nostru travagliu per un bellu pezzu secondu sta missione di sustenibilità di a nostra Unione ". disse.

U scopu di 100 per centu zero emissioni di carbonu

U presidente Ertan hà dettu: "Avemu visitatu i stand di e cumpagnie principali in l'industria di l'acciaio è di l'idrogenu in u mondu, è tutte e cumpagnie tedesche anu spartutu i so prughjetti, l'esperienze è i scopi per a produzzione di l'azzaru è l'idrogenu verde. Thysen Krupp, chì cuntribuisce à u 2 per centu à a quantità di CO29 in a produzzione tutale di ferru è azzaru di Germania, hà u scopu di mantene e so emissioni di carbonu sottu à u 2030 per centu per u 30 è di a zero da u 2045 per centu per u 100. A cumpagnia, chì hà u scopu di usà H2026 è unità di fusione innovatori in strutture di riduzzione diretta da u 2, hà ancu prughjetti di cunvertisce i gasi metallurgichi cù un sistema di cattura di carbone è l'utilizanu cum'è fertilizzante artificiale è H2. H2 Green Steel hà previstu di stabilisce un stabilimentu di produzzione di ferru ridottu direttu 500 per centu alimentatu da l'idrogenu cù una capacità elettrolizatrice di circa 700-800 MW nantu à un terrenu di 100 ettari in a regione Boden-Lulea in Svezia, in linea cù i so obiettivi di decarbonizazione. disse.

Materie prime riciclabili, energia rinnuvevule, applicazioni di l'idrogenu à pocu carbonu, metudi di cattura di carbone

Yalçın Ertan hà dettu: "Outokumpu, chì hà investitu più di 15 milioni d'euros in prughjetti principalmente destinati à aumentà l'efficienza energetica è riduce a generazione di rifiuti in l'ultimi 450 anni, hè trà i fornitori impurtanti di i mercati europei è americani in a produzzione verde sustenibile. A cumpagnia, chì usa 94 per centu di materie prime riciclabili, hà ottenutu una riduzione di 2016 per centu in l'emissioni di C02 dapoi u 18,4 è hè a prima cumpagnia à impegnà un scopu di aumentu di 1.5 ° C in linea cù l'obiettivi di u Target Basatu in Scienze. Vulcan Green Steel enfatiza chì parechje misure verdi deve esse implementate da u mio à u metallu per a decarbonizazione di l'azzaru. In questu cuntestu; Circularità, efficienza, energia rinnuvevule, applicazioni di l'idrogenu à pocu carbonu, metudi di cattura di carbone è cambiamenti di carburante sò trà i metudi applicabili. H2 hè u cumpunente più impurtante in a produzzione d'acciaio verde ". disse.

Nuvelle strutture di pruduzzione cù capacità d'idrogenu verde

Mencionendu chì a Cumpagnia di Vulcan Green Steel hà pensatu à realizà un mega prughjettu di l'acciaio verde in a regione Oman cun un investimentu di 3 miliardi di dollari, Ertan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"L'impronta di carbonu di u produttu hè destinata à esse menu di 0,5 tunnellate di CO2 per tonna di acciaio crudo. A cumpagnia hè attualmente u più grande pruduttore d'acciaio integratu privatu in a regione di u Golfu Persicu è opera una pianta di capacità di 2.4 milioni di tunnellate cù a tecnulugia DRI. In cunfrontu cù l'impronta di carbone media globale di 1,85 tunnellate per tonnellata d'acciaio, a quantità ghjunta da a cumpagnia hè di 1.05 tunnellate. "Aumentendu u putenziale di l'energia rinnuvevule in e strutture esistenti, hè previstu di riduce a quantità attuale di carbonu à sottu à 0,8 tunnellate è di creà un stabilimentu di produzzione cù una capacità di 2030 milioni di tunnellate d'idrogenu verde in Oman per u 5".

Sustituzione cù fonti di carbonu rinnuvevuli

Yalçın Ertan hà dettu: "Da u latu di u Gruppu SMS, hè destinatu à minimizzà i danni à l'ambiente cù l'usu minimu di carbone in u quadru di a so missione di creà una industria di metalli neutrali in carbonu è sustenibile. A quantità restante pò esse rimpiazzata cù fonti di carbonu rinnuvevuli, cum'è biochar, gas o carbonu riciclatu da i rifiuti plastichi. Enfatizendu a necessità di travaglià soprattuttu nantu à i sottoprodotti in a produzzione di l'acciaio, a cumpagnia hà toccu u metudu chì piglia u gasu di u fornu di coke è u cunvertisce in gasu di sintesi, chì hè una mistura di l'idrogenu è di monossidu di carbonu, è furnisce feedback à u prucessu. Assicurendu a decarbonizazione in a produzzione in u quadru di u Green Deal di l'UE hè diventata una necessità inevitabbile di u nostru settore. In questu cuntestu, in l'eventu induve diversi esperti, sviluppatori di sistemi è fornitori di servizii ligati à a produzzione di l'idrogenu è di l'acciaio verde si riuniscenu, noi, cum'è l'Associazione, avemu l'uppurtunità di seguità i sviluppi da vicinu è u scopu di furnisce u nostru settore cù una perspettiva diversa. nantu à a produzzione sustenibile, chì copre i prucessi è i prucessi ligati à a produzzione di l'acciaio verde. Hà cunclusu e so parolle dicendu.