KİPTAŞ Chjave consegnata in Bağcılar Kiraz Evler Project

KİPTAŞ Chjave consegnata in Bağcılar Kiraz Evler Project
KİPTAŞ Chjave consegnata in Bağcılar Kiraz Evler Project

U presidente di l'IMM è u candidatu à u vicepresidentu di l'Alliance Nation Ekrem İmamoğluhà assistitu à a cerimonia chiavi in ​​mano di u prughjettu Bağcılar Kiraz Evler, a custruzzione di u quale hè stata finita da KİPTAŞ, una filiale di İBB. Cunsegnandu e chjavi à i beneficiari di e case a prova di terramotu è sicure cù u mudellu di Rinuvamentu d'Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "A nostra cunniscenza di a trasfurmazioni urbane hè un prublema chì hè stata trattata cum'è un prublema di salvezza di vita. In ogni stadiu di u prucessu di trasfurmazioni. Ùn avemu micca messu l'affittu è l'interessu cum'è un calculu davanti à noi. A piattaforma Istanbul Renewal, chì avemu apertu in 2021, hè una urganizazione esemplare per a trasfurmazioni urbane curretta è faciule ".

KİPTAŞ, una filiale di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (İBB), hà finitu u primu di i prughjetti chì hà cuminciatu à custruisce cù u mudellu di Rinnovamentu di Istanbul. I beneficiari di Kiptaş Bağcılar Kiraz Evler, unu di i prughjetti in u scopu di a maratona di serviziu '300P Project in 300 Days', anu ghjuntu e so case. In a ceremonia di consegna di e chjave, i benefizii anu datu e so chjave à u presidente di l'IMM è u vicepresidentu di l'Alianza Nazione. Ekrem İmamoğlupigliò da a so manu. U vicepresidentu di u Gruppu Parlamentari CHP Engin Altay, u deputatu CHP Özgür Karabat, u sindaco di Küçükçemece Kemal Çebi è u sindaco di Kartal Gökhan Yüksel anu assistitu à a cerimonia.

A TRASFORMAZIONE SERA EXPANDIDA

Rimarchendu chì a trasfurmazioni urbane hè una corsa contr'à u tempu, İmamoğlu hà ricurdatu chì ci era u dulore per via di a vita chì hà salvatu a so vita in u terrimotu. Enfatizendu chì una trasfurmazione urbana cumpleta hè una lotta impurtante per a sopravvivenza è a sopravvivenza di e cità, İmamoğlu hà dettu: "U prughjettu di u sognu significa a sopravvivenza di centinaie è millaie di a nostra ghjente. Ci sò 253 residenze quì. Quandu guardate a struttura di a famiglia media di Turchia, salvemu a vita di quasi 1000 persone. Hè esattamente ciò chì si chjama. A nostra cunniscenza di a trasformazione urbana hè veramente un prublema chì hè trattatu cum'è un prublema di salvezza di vita. In ogni stadiu di u prucessu di trasfurmazioni. Ùn avemu micca messu l'affittu è l'interessu cum'è un calculu davanti à noi. A piattaforma Istanbul Renewal, chì avemu apertu in 2021, hè una urganizazione esemplare per a trasfurmazioni urbane curretta è faciule ".

"TROPPU TEMPU CERCATU UN RIMEDIU PER A TRASFORMAZIONE"

Citendu u prughjettu chiavi in ​​mano di Bağcılar Kiraz Evler cum'è un esempiu, İmamoğlu hà dettu: "Hè un'indicazione chjara chì cunniscemu assai bè questa attività è chì a facemu bè". Spartendu l'infurmazioni chì i vechji appartamenti per a trasfurmazioni urbane sò stati custruiti in u 1992, İmamoğlu hà dettu u seguente nantu à u prucessu:

"U vechju situ hè statu dichjaratu struttura risicatu in 2017. I residenti di u situ cercanu una suluzione per a cunversione per un tempu assai longu. Vivevanu in paura in blocchi fragili. À a fine, anu ricivutu una majuranza di dui terzi di i nostri incuragii di novu in 2020. Hanu applicatu à KIPTAS. KIPTAS hà cuminciatu à travaglià nantu à u prughjettu di mostra. U prughjettu architettonicu hè statu ancu spartutu cù i so residenti è prisentatu à u so gustu. Avemu principiatu a demolizione di stu locu in 2021. Quandu avemu principiatu a demolizione di stu locu, era previstu di esse demolitu in trè ghjorni perchè era ottu blocchi. Ma hè statu distruttu in esattamente ottu ore. Era un edifiziu chì era in cundizioni cusì cattivi ".

KURT: AMU RITURNU A POPULA IN CASA PRIMA DI U DISASTRU

U direttore generale di KİPTAŞ, Ali Kurt, hà sottolineatu chì Istanbul si rinnova hè a prima applicazione concreta per a Turchia per diventà cità resistenti. Kurt hà dettu: "Semu assai furtunati è felici di pudè evacuà u nostru populu in a so nova casa prima di un eventuale disastru in u situ di a cità induve circa ottu centu persone campanu oghje. Avemu gestionatu un prucessu veloce. Cuminciamu à furnisce parzialmente u nostru prughjettu, chì hè custituitu da 523 residenze. In un futuru assai vicinu, implementeremu ancu u nostru kindergarten chì indirizzerà è serve a regione ".

Hatice Döğer, unu di i titulari di diritti chì hà pigliatu a chjave di a so casa da İmamoğlu, hà dettu: "Ciamu questu ghjornu una festa. Ci hè statu fattu assai sforzu, ma per furtuna ùn hè statu in vanu ".

A CUSTRUZIONE DI CASE NOVE RESISTENTI À I TERREMOTI hè COMPLETA

A fundazione di u prughjettu di trasfurmazioni Bağcılar Kiraz Evler, custituitu da 253 residenze, hè stata posta in ghjugnu 2021. U prughjettu era a prima applicazione chjave in u scopu di u mudellu di Rinuvamentu di Istanbul.

In u prugettu, chì hè cuncepitu cum'è un situ chjusu è custituitu da 4 blocchi; Ci sò 253 appartamenti è 1 kindergarten. A piazza à mezu à i blocchi; Hè stata dotata di elementi di paisaghji cum'è i parchi di i zitelli, sporti è spazii di seduta è una piscina ornamentale. Ci hè ancu un parcheghju chjusu in u situ induve si trova ancu a facilità suciale.