U prughjettu di a casa di Fairy Tale chì si sparghje in İzmir hè ghjuntu à Çiğli Egekent

U prughjettu di a casa di Fairy Tale chì si sparghje in İzmir hè ghjuntu à Çiğli Egekent
U prughjettu di a casa di Fairy Tale chì si sparghje in İzmir hè ghjuntu à Çiğli Egekent

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu Fairy Tale House, chì hè statu iniziatu da . U presidente Soyer hà dettu: "Avemu prumessu 20 Fairy Tale Houses in a nostra campagna elettorale, oghje avemu superatu u nostru scopu. I nostri servizii continuanu in modu esponenziale ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer U prughjettu Fairy Tale House, chì hè statu implementatu per a prima volta da Seferihisar in 2016, cuntinueghja à esse popularizatu in tutta a cità. U prugettu hà cuminciatu à sustene a participazione di e mamme in a forza di travagliu, fornendu e cumpetenze prufessiunali è assicurendu u sviluppu suciale di i zitelli. BayraklıDopu à Ornekkoy, Gumuspala, Tire, Aliaga, Kınık, Mersinli, Limontepe, Buca, Kemalpasa, Bornova è Menemen Asarlık, Çiğli hà apertu e so porte in Egekent. In più di e 17 Case di Fata di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u Sindaco Tunç SoyerIn linea cù a visione di .

U presidente hà assistitu à l'apertura, à quale l'abitanti di u quartieru dimustranu un grande interessu. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u sindaco di Çiğli Utku Gümrükçü è a so mamma Nilgün Gümrükçü, u sindaco di Seferihisar İsmail Adult, u sindaco di Balçova Fatma Çalkaya, u presidente provinciale di CHP İzmir Şenol Aslanoğlu, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir, u segretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir, u segretariu municipale di CHP İzmir. amentu, Esin Doğan Metin è Hacer Foggo, i capi di distrittu CHP, capi di camere, associazioni è cooperative, membri di u cunsigliu, capi di paesi, zitelli è citadini anu assistitu à a riunione.

"I nostri servizii continuanu in modu esponenziale"

U presidente, chì hè statu accoltu cù canti di "Izmir hè fieru di voi" Tunç SoyerEllu disse: "Izmir hè statu apprezzatu da tutta a Turchia per u travagliu chì hà fattu in a zona di u terrimotu. Da u primu ghjornu, avemu servutu i zitelli in a zona di u terrimotu cù a Casa di Fata. Avemu apertu u primu di e Case di Fata in Seferihisar. D'una banda, cuntribuiscemu à u sviluppu culturale è mentale di i nostri figlioli furnisce servizii di cura. D’altronde, cuntribuiscemu à u redditu di a famiglia dendu corsi prufessiunali à e mamme. Avemu prumessu 20 Fairy Tale Houses in a nostra campagna elettorale, oghje avemu superatu u nostru scopu. I nostri servizii ùn finiranu micca. Continuerà à multiplicà. Vogliu chì si sparghje in tuttu Izmir, in tutta a Turchia ", disse.

"Svegliamu in un altru paese a matina di u 15 di maghju"

Attendendu l'attenzione nantu à a povertà crescente, u presidente Soyer hà dettu: "Cintinaia di CV mi sò stati datu finu à ch'e aghju ghjuntu quì. Queste persone ùn sò micca dopu à prufitti. Vulenu cuntinuà a so vita. Vulenu fà soldi cù u sudore di a so fronte. S'ellu ùn ci hè micca u putere à u latu di u populu, un gruppu, una banda diventa ricca. Nimu ùn si merita sta miseria in sta bella terra. Mentre chì l'Anatolia, casa di e civiltà più antiche di u mondu, puderia esse un locu induve a ghjente più ricca di u mondu hà campatu, u nostru paese hè statu trascinatu in a miseria. Vergogna à tè. Vergogna à quelli chì anu fattu questu succede. Assicuratevi chì sta miseria di disoccupazione ùn hè micca u destinu. Ùn hè mai u destinu. Ùn hè micca ubligatoriu. Sapemu e soluzioni per superà questu. A Fairy Tale House hè un picculu esempiu di questu. A matina di u 14 di maghju, vuteremu a demucrazia. Se ùn sceglite micca a demucrazia, l'inghjustizia è a miseria continuanu à multiplicà. Svegliamu in un altru paese a matina di u 15 di maghju. "Qualcosa cambierà, tuttu cambierà", disse.

Grazie à u presidente Soyer

U sindaco di Çiğli, Utku Gümrükçü, hà dettu: "Semu fieri d'apre a prima Casa di Fata di Çiğli. Presidente per u so travagliu duru Tunç Soyer"Ti ringraziu", disse.

Capacità di serve 60 zitelli

Çiğli Egekent Fairy Tale House and Course Center, apertu da a Municipalità Metropolitana di İzmir cun un investimentu di 12 milioni di lire, puderà serve 60 zitelli. In u Centru di Corsi di Fabbrica Prufessiunale, "Cursu per i bisogni basi di u zitellu", "Cursu per l'allevamentu di e piante medicinali è aromatiche", "Attellu di cucina: Corsu per l'apprentice di pasticceria è Corsu per l'apprendista cuocu", "Corsu di gestione di i media suciali è di marketing digitale", corsi di furmazione "inglese". hè fattu. A capacità tutale di i studienti hè di 40.