E spedizioni iniziate nantu à a linea di Tram Kuruçeşme

E spedizioni iniziate nantu à a linea di Tram Kurucesme
E spedizioni iniziate nantu à a linea di Tram Kuruçeşme

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli cuntinueghja à espansione a so reta di trasportu ferroviariu. U scopu di allevà u trafficu di a cità cù prughjetti di trasportu, a Municipalità Metropolitana hà iniziatu i servizii di a linea di tram chì a ghjente di Kuruçeşme aspittava ansiosamente. L'iniziu di u serviziu di a linea, chì hà attiratu un grande interessu, hè statu accoltu da i citadini.

"Si adatta assai à KURUÇEŞME"

Dichjarà chì hà campatu in Kuruçeşme dapoi anni, Ali Şipka hà dichjaratu chì ci hè una congestione in a direzzione di Izmit in a matina è hà enfatizatu chì hè bonu chì a linea di tram hè stata messa in opera. Shipka hà dettu: "U tram si adatta assai bè à Kuruçeşme. "Vulemu ringrazià e squadre chì anu cuntribuitu à u travagliu in questu sensu", disse.

"PER NOI ERA UN DOPPIU FESTIVAL"

İlyas Dereci hà dettu ch'ellu hà campatu in Kuruçeşme dapoi 45 anni, "Sò un cummerciante. Andà è da Izmit da quì hà cuminciatu à esse difficiule. L'apertura di u tram oghje hè stata una festa doppia per noi. "Vulemu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u presidente Tahir", disse.

I TEST DRIVES HAN SUCCESSU

A tappa Kuruçeşme di a linea di tram di Akçaray, chì hè largamente utilizata da a ghjente di Kocaeli per viaghjà cunfortu, còmode è piacevule, hè stata cumpletata. A fabricazione ferroviaria hè stata ultimata di pocu tempu nantu à a linea di tram chì passava à Kuruçeşme nantu à l'Autostrada D-100 è i test drives sò stati finiti. A custruzzione di a stazione in a sezione di Kuruçeşme hè ancu finita.

U NUMERU DI STAZIONI CRESCE A 16

A linea di tram di Akçaray hà righjuntu una linea doppia di 10 mila 212 metri cù a tappa Kuruçeşme. Cumprendu l'area di depositu di una sola linea di 3 chilometri, a lunghezza di a linea unica di u tram righjunse 23,4 chilometri. Cù a stazione di Kuruçeşme, u numeru di fermate hè aumentatu à 16.