L'innu di u 100u anniversariu scuntrà u publicu per a prima volta u 23 d'aprile

Marzu di l'annu si scontra cù u publicu per a prima volta in April
L'innu di u 100u anniversariu scuntrà u publicu per a prima volta u 23 d'aprile

U "100th Anniversary", chì hè statu presentatu à u populu turcu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è u famosu pianista è cumpusitore Fazıl Say per u 100th anniversariu di a fundazione di a Republica. Anniversary March" serà realizatu publicamente per a prima volta a sera di u 23 d'aprile à u Ahmed Adnan Saygun Art Center (AASSM).

Esprimendu ch'elli daranu u megliu rigalu à u Secondu Seculu di a Republica u 23 d'aprile, ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli, u presidente Tunç Soyer"Sotto a guida di Fazıl Say, una squadra gigante di 230 persone portà l'Innu di u 100u Anniversariu à u populu di İzmir. Semu assai entusiasmati. Invitemu tutti quelli chì volenu esse una parte di questa eccitazione è entusiasmu à Ahmed Adnan Saygun Art Center u 23 d'aprile à 20.00:XNUMX.

A municipalità metropolitana di Izmir presenta un rigalu indimenticabile à u populu turcu in commemorazione di u 100 anniversariu di a fundazione di a Republica. U 100th Anniversary March, cumpostu da u famosu pianista Fazıl Say, scontru cù Turchia per a prima volta u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli. Tutti i residenti di Izmir puderanu sente a pezza, chì serà realizata in Ahmed Adnan Saygun Art Center u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, gratuitamente in AASSM. Inoltre, un schermu LED serà stallatu fora di a sala. U 20.00th Anniversary March hè ancu da Halk TV, İzmirTube Serà ancu publicatu nantu à i cunti di e social media di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

simu fieri

Esprimendu chì sò fieri di riunisce un innu degnu di a Turchia dopu un prucessu chì hà pigliatu mesi è un grande sforzu, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer"Daremu u nostru megliu rigalu à a Republica cù un staffu gigante di 230 persone sottu a guida di Fazıl Say. Semu assai entusiasmati. Semu assai fieri. Invitemu tutti quelli chì volenu esse una parte di questa eccitazione è entusiasmu à Ahmed Adnan Saygun Art Center u 23 d'aprile à 20.00:XNUMX.

S'è no dicemu "dammi a to manu" vinceremu tuttu

U pianista di fama mundiale Fazıl Say, chì hà dettu chì hè un prucessu chì remonte à decennii ind'è una marcia per esse amata è cantata da u publicu, hà dettu: "Aghju cumpostu una marcia chì m'hà attrattu è l'avemu fattu in e migliori cundizioni, cù l'opportunità furnite da a Municipalità Metropolitana di Izmir. Avemu fattu un bellu discu è pensu chì a nostra ghjente piacerà stu innu. "Dammi a manu", hà scrittu u pueta Ayten Mutlu. L'aghju ripruduciutu in e parolle di u 100th Anniversary March ch'e aghju cumpostu. Aghju scrittu: "Dammi, dammi, dammi a manu". Perchè simu "u populu", simu un sanu. Cent'anni fà, è centu anni da avà, seremu sanu. Se ci tenemu a manu è dicemu "Dateci a vostra manu", vinceremu tuttu ".

Mini cuncertu dopu à l'innu

L'artista Engin Hepileri serà u presentatore di a ghjurnata chì purterà l'Innu di u 23u Anniversariu à u publicu à 20.00:100 u 100 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli, in a Sala Grande AASSM. Dopu à a performance di u XNUMXth Anniversary March, Fazıl Say darà un cuncertu cù Serenad Bağcan.

Enfasi nantu à l'unità in i testi di l'innu

Mentre Ayten Mutlu hà scrittu u poema "Date a vostra manu" à l'innu, a cumpusizioni hè stata fatta da Fazıl Say, u direttore d'orchestra era Can Okan è u direttore di coru era İlhan Akyunak. Ahmed Adnan Saygun Symphony Orchestra and Choir and Young Choir (Işılay Saygın Fine Arts High School Choir) hà interpretatu l'innu. In i testi di l'innu, ci sò frasi impressiunanti cum'è "Dammi, dammi a manu", "U lampu turchinu di u celu hè in l'ochji di u mo babbu", "Molti anni di più 100 anni", chì sperendu fighjenu à u futuru.