Spedizioni pacifica in l'Antartichi di a Cina

Gin's Bariscil Antarctic Expeditions
Spedizioni pacifica in l'Antartide in Cina

Cina hà finitu a so 39a spidizioni à u Polu Sud in April. E missioni di a spidizioni eranu di cunducerà cambiamenti di l'equipaggiu è rinfurzamentu di materiale in duie stazioni antartiche di a Cina, è ancu di ricerca nantu à u cambiamentu climaticu globale.

Dapoi u 1984, quandu hà cuminciatu à urganizà spidizioni à u Polu Sud, u paese hà stabilitu un sistema di osservazione polari seriu. In questu cuntestu, ci sò navi di ricerca rompighiaccio, aerei à ala fissa è un robot subacqueu chì funziona in modu autunumu, secondu Liu Jiaqi, un accademicu di l'Academia Cinese di Scienze è un ricercatore à l'Istitutu di Geologia è Geofisica, cun riferimentu à un novu. rapportu.

Più di quasi 40 anni di ricerca, a Cina hà studiatu l'ambiente ecologicu, l'evoluzione climatica è a geologia di a regione; u risultatu era a prima mappa topografica di l'Antartida interna.

Cina hà stabilitu quattru stazioni di ricerca in a regione Antartica. Quessi sò stazioni Great Wall, Zhongshan, Kunlun è Taishan; Avà u quintu hè in costruzione. Sta nova stazione di ricerca si trova nantu à una isula indescrivibile in a Baia di Terra Nova in u Mari Rossu è hè stata custruita cù u scopu di osservà è prutegge l'ambiente. Inoltre, a stazione serà aduprata cum'è una basa per a realizazione di ricerca, salvezza è situazioni d'emergenza. Per d 'altra banda, a nova stazione cumprirà a lacuna cum'è copre e direzzione di l'Oceanu Atlanticu è Indianu di Great Wall è Zhongshan rispettivamente.

Siccomu a Cina hè una parte di u Trattatu Antarticu firmatu in u 1958, l'attività di u paese in questa regione sò limitate à scopi pacìfichi. Avà a nova stazione serà ancu dotata di solu un eliportu è un dock di icebreaker, induve l'enfasi serà nantu à l'attività di ricerca pacifica.