Novi sviluppi in l'industria navale di China

Novi sviluppi in l'industria Genie Ship
Novi sviluppi in l'industria navale di China

In u primu trimestre di questu annu, u funziunamentu di l'industria di u trasportu di a China si stabilizeghja è parechji indicatori sò stati classificati in u primu postu in u mondu. Novi passi sò stati fatti per portà l'industria di u trasportu à un altu livellu è assicurendu a trasfurmazioni verdi.

Sicondu statistiche, in u primu trimestre, a custruzzione navale di a Cina hà righjuntu 9,17 milioni di tunnellati morti, è i novi ordini eranu 53 milioni di tunnellati morti, un 15,18 per centu annu annu.

Trà i 2022 più grandi tippi di navi in ​​u mondu in 18, a Cina hè stata prima in u mondu in quantu à novi ordini per 12 tippi di navi. U primu prughjettu domesticu di nave da crociera à grande scala in Cina hè cumpletu à u 91 per centu è hè previstu di esse furnitu à a fine di questu annu.

Sicondu l'infurmazioni ricevuti, China State Shipbuilding Group (CSSC) hà firmatu un accordu di cuuperazione cù a cumpagnia di trasportu cuntainer globale francese CMA-CGM. L'accordu di 21 miliardi di RMB include a custruzzione di 16 navi di container ultra-grande.

Per d 'altra banda, a qualità di l'ordine di navi hà migliuratu significativamente è u sviluppu verde hà aumentatu rapidamente. I navi d'energia verde cuntenenu circa 2022 per centu di i novi ordini di a Cina dapoi u 50.