İzmir Furniture si muove nantu à a strada per diventà una marca mundiale

Izmir Furniture hè in strada per diventà una marca mundiale
İzmir Furniture si muove nantu à a strada per diventà una marca mundiale

L'Associazione di Esportatori di Carta di Mobili di l'Egeu è di Prudutti Forestali hà diversificatu i so mercati esportendu più prudutti di valore aghjuntu cù esportazioni orientate à u disignu in l'ultimi anni. I pruduttori di mobili di l'Egeu anu scopu di esportà 500 milioni di dollari di mobili in u mediu termine cù a stabilità chì anu ottenutu è a sinergia creata da l'unione di forze in u settore.

I pruduttori di mobili è e cumpagnie principali di u settore si sò riuniti à a riunione di l'Associazione di Marketing di Mobili di İzmir (İZMOP), chì hà partitu cù u scopu di fà di i mobili İzmir una marca mundiale.

Ali Fuat Gürle, u primu presidente di u Cunsigliu di Amministrazione elettu da l'industria di u mobili in a storia di 82 anni di l'Associazione di l'Esportatori di Papere è Prodotti Forestali di l'Egeu, hà valutatu l'accelerazione di l'industria da u 1856.

"U mobili hè ghjuntu in u nostru paese in u 1856 cù u Palazzu Dolmabahçe. Abdülhamit Han hà stabilitu una fabbrica per 50 persone cù macchine di carpinteria a vapore impurtate da Germania. Mandava mobili artighjanali à i capi di missione stranieri. A prima pruduzzione seriale è tecnica principia in u 1882 cù a creazione di Sanâyi-i Nefîse Mektebi (Università di Belle Arti). A produzzione di mobili hà iniziatu in İzmir in u 1861, cù u Liceu Professionale Industriale Mithatpaşa messu in serviziu. A pruduzzione di pannelli ùn hè stata fatta in Turchia finu à u 1970, è avemu scuntratu chipboard in u 1970. Türkiye hè attualmente u terzu in u mondu in a produzzione di pannelli. L'Italia produce 5 milioni di metri cubi è Türkiye pruduce 12 milioni di metri cubi. A nostra pietra angulare in u mobili hè u plywood farfalla. In u 1935, Atatürk urdinò a creazione di una fabbrica di farfalle per Nuri Demirağ, chì hà stabilitu a prima fabbrica di aerei di Turchia, per pruduce compensati per l'ali di l'aviò. A fabbrica di legnu di farfalla, chì era inattiva quandu Demirağ hè stata bluccata, cumencia à pruduce per u mercatu domesticu ".

4 paesi incontranu u 52 per centu di l'esportazioni mundiali di mobili

Enfatizendu chì İzmir occupa u 4u postu in a produzzione di mobili in Turchia, u sindaco Gürle hà dettu: "Ci sò 2,7 impiegati per impresa in İzmir, 15 in Kayseri, 4,5 in Ankara, è 6 in İnegöl. Fiere cum'è a Fiera di Istanbul anu allargatu e nostre cumpagnie. Cina, Germania, Vietnam è Pulonia incontranu u 52 per centu di l'esportazioni mundiali di mobili. A parte di Turchia in u cummerciu mundiale di mobili hè di 1,8 per centu. A Cina sola hà una quota di 37 per centu è esportazioni di 72 miliardi di dollari. A Germania hà una esportazione di 25 miliardi di dollari è una importazione di 19 miliardi di dollari. E nostre esportazioni di mobili in 2022 anu aumentatu da 12 per centu à 4,6 miliardi di dollari. I paesi chì avemu esportatu u più in 2022 eranu l'Iraq, a Germania è Israele. A nostra Associazione di Esportatori di Mobili, Paper è Prodotti Forestali di l'Egeu hà lasciatu u 2022 cù un'esportazione di 4,8 milioni di dollari cù un aumentu di 7 per centu in quantità è 245 per centu in basa di valore. Avemu u scopu di esportà 500 milioni di dollari di mobili à mediu termini cù esportazioni è cooperazione orientate à u disignu ". disse.

A cuntribuzione annuale di Furniture OSB à a nostra industria serà di circa 250 milioni di dollari.

Parlendu di l'area industriale più moderna di u settore di u mobili di Turchia stabilita in Torbalı, Ali Fuat Gürle hà dettu: "Quandu a Zona Industriale Organizzata di Torbalı Furniture, in quale si trovanu 64 cumpagnie, diventa operativa, u nostru settore di u mobili accoglierà i so importatori cun tranquillità, showrooms, centru di furmazione è strutture suciali aprenu a strada per l'esportazioni. Avemu anticipatu chì a cuntribuzione annuale di Furniture OSB à a nostra industria serà di circa 250 milioni di dollari. Stu prughjettu hè ghjuntu à a vita grazia à a sinergia chì hè stata presa trà l'ONG in İzmir recentemente. A nostra industria diventerà più forte cù formazioni cullettive cum'è İZMOP ".

Nevzat Artkıy, Vicepresidente di a Càmera di Cummerciu di Izmir, hà dettu: "A nostra industria hà sempre bisognu di idee novi, innovazioni è formazioni novi. Izmir hà un postu impurtante in l'ecunumia di u paese cù a so tecnulugia muderna, i materiali di qualità è u so travagliu espertu. Avanzaremu cun determinazione cù tutti i nostri attori in modu chì i fabricatori di mobili Izmir sò ricunnisciuti, apprezzati è scontri cù i cunsumatori in u mondu cù i so novi disinni è prudutti d'alta qualità ". disse.

U membru di l'Assemblea di a Camera di Cummerciu di İzmir, Yaşar Baş, hà sottolineatu chì İzmir produce più di parechje altre pruvince è hà dettu: "Dopu à a trasfurmazioni urbane è l'OSB di Furniture stabilitu in Torbalı, i mobili di İzmir si apriranu assai. Seremu u capu in l'esportazione di mobili cù a cooperazione di tutti i nostri attori ". disse.

Enfatizendu chì İzmir hè unu di i più grandi centri di produzzione di mobili in Turchia, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Mobili İzmir, Hasan Özkoparan, hà dettu: "Spostamu İzmir più altu inseme. Tutte e nostre cumpagnie duveranu esse in i mercati mundiali ". cummentatu.

Introduceremu a marca di mobili Izmir in Türkiye è in u mondu cù u sustegnu di tutti i fabricatori Izmir.

Aşkıner Özcan, presidente di İzmir Furniture Marketers Association, hà dettu: "İzmir Furniture Marketers Association hè una associazione chì hè stata ufficialmente stabilita 2 mesi fà cù u sustegnu di i nomi di più successu in a professione di marketing all'ingrosso. U nostru scopu primariu hè di fà a marca di mobili Izmir una marca cù u sustegnu di tutti i pruduttori di Izmir è intruduce in Turchia è in u mondu. Hè di ricuperà u nostru voluminu potenziale di cummerciale per mezu di sti cunniscenza. Questi guadagnà sò; assicurerà chì e nostre imprese, a nostra cità è u nostru paese ghjunghjenu u putenziale chì meritanu in l'industria di u mobili. Un altru di i nostri duveri hè di furnisce l'uppurtunità di truvà un marketer per l'imprese chì cercanu un marketer, è di truvà un affari per i marketers chì cercanu un affari ". disse.