Maxim Vengerov arrubbatu per e vittime di u terremotu

Maxim Vengerov Caldi per e vittime di u terremotu
Maxim Vengerov arrubbatu per e vittime di u terremotu

Maxim Vengerov, virtuosu vincitore di u Grammy Award è direttore d'orchestra, cunsideratu unu di i migliori violinisti in u mondu, hà ghjucatu per i vittimi di u terremotu in a Sala di Concerti Cemal Reşit Rey (CRR) di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM).

L'ingressu di l'artista da u cuncertu serà donatu à l'educazione artistica di i ghjovani affettati da u terrimotu.

À a dumanda di u violinista Özcan Ulucan è u pianista Birsen Ulucan, i nostri artisti preziosi chì rapprisentanu a Turchia nantu à u palcuscenicu naziunale è internaziunale, u virtuosu russo di viulinu è u direttore d'orchestra Maxim Vengerov hà ghjucatu per i vittimi di u terrimotu. U cuncertu, in u quale Vengerov, Ulucan Brothers è u successu violoncellista norvegese Sandra Lied Haga anu participatu ancu cum'è solisti, hà fattu a CRR Concert Hall a sera di u 19 d'aprile. À u cuncertu intitulatu "Solidarity", l'artisti sò stati accumpagnati da l'Orchestra Sinfonica CRR diretta da Murat Cem Orhan.

L'ingrossu di l'artista da u cuncertu serà utilizatu per l'educazione artistica di i ghjovani affettati da u terrimotu sottu u nome "Birsen - Özcan Ulucan Art Fund" in a Fundazione di l'Educazione Turca.

Un "Munch" di Lamenti da Ahmet Adnan Saygun

U nostru violinista Özcan Ulucan, in u so discorsu à u cuncertu, hà dichjaratu chì quelli chì anu sperimentatu u terrimotu da luntanu si battavanu per aiutà, è chì anu cuntattatu Maxim Vengerov, unu di i virtuosi di viulinu più impurtanti in u mondu, per ch'ellu puderia cuntribuisce à li cum'è musicisti, è chì Vengerov accettò subitu l'offerta di un cuncertu di carità, dicendu chì hà dumandatu una volta à u virtuosu. Ulucan hà dichjaratu ch'elli anu sceltu a suite d'Ahmet Adnan Saygun chjamata Demet, una suite per pianoforte è viulinu, cum'è u pezzu encore perchè era un'elegia è pensanu chì esprimeria u nostru dulore in qualchì modu. Maxim Vengerov, Ulucan Kardeşler è Sandra Lied Haga anu ghjucatu à a sezione Prelued di Saygun's Demet Suite per u dulore sperimentatu in u disastru di u terremotu chì avemu avutu cum'è paese.

À u cuncertu, J. Brahms Double Concerto, L. Van Beethoven Triple Concerto è PI Tchaikovsky Romeo & Juliet Fantasy Overture sò stati realizati.

Circa un milla di persone, cumpresi i studienti di u cunservatoriu, ascoltavanu u cuncertu, ogni parte di quale hè finita cù intensi applausi.