L'esportazioni di frutti secchi di Turchia anu aumentatu di 15 per centu

L'esportazioni di frutti secchi di Turchia anu aumentatu per centu
L'esportazioni di frutti secchi di Turchia anu aumentatu di 15 per centu

Mentre chì l'esportazioni di frutti secchi di Turchia fermanu à 2022 miliardi 1 milioni di dollari in 571, u settore di frutti secchi hà ottenutu una crescita di l'esportazione di 15 per centu in i mercati di destinazione è hà aumentatu e so esportazioni à i mercati di destinazione da 196 milioni di dollari à 225 milioni di dollari.

L'Associazione Exportatori di Frutti Secchi è Prudutti di l'Egeu, u capu di Turchia in l'esportazioni in u settore di frutti secchi, hà determinatu cum'è u mercatu di destinazione; Cuglie u fruttu di i so sforzi per parechji anni per aumentà e so esportazioni à i Stati Uniti, Cina, Giappone, Brasile, India, Corea di u Sud, Malasia è Indonesia.

Trà i paesi di destinazione di l'industria di frutti secchi, chì hè ancu in linea cù a Strategia di Mercati Distants presentata da u Ministeru di u Cummerciu per u 2023, l'USA era u capu trà i paesi di destinazione cù una esportazione di 126 milioni di dollari, mentre chì a Cina hà classificatu. secondu cù una dumanda di frutti secchi turchi di 32,7 milioni di dollari. L'esportazioni di frutti secchi in Giappone anu aumentatu da 15 per centu, da 24 milioni di dollari à 28 milioni di dollari. Mentre u Brasile hà dumandatu 2021 milioni di dollari di frutti secchi turchi in 15, hà aumentatu a so dumanda di 2022 per centu in 55 è hà impurtatu 23 milioni di dollari di frutti secchi turchi.

Frutti secchi cibi sani

Dichjarà chì i pruduttori turchi anu pruduciutu frutti secchi, chì sò definiti cum'è cibi sani da l'Organizazione Mondiale di a Salute, dapoi centinaie d'anni è chì, cum'è esportatori, anu esportatu in più di 110 paesi, Mehmet Ali Işık, presidente di l'Egeu. Fruits secchi è Products Exporters Association, hà dettu chì u successu di l'esportazione di u settore di i frutti secchi hè guidatu da i pruduttori, i esportatori, a ricerca Ellu hà dichjaratu chì l'armunia trà l'istituti, l'università, è u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hè di grande impurtanza.

Parlendu à l'assemblea generale tenuta in l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu, u presidente Işık hà infurmatu chì, cum'è u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti di l'Egeu, i consiglii è i Cumitati Tecnici stabiliti per i fichi secchi, l'albicocchi secchi è l'uvetta cuntinueghjanu a so attività. travagliu. Işık hà dettu: "Avemu stabilitu u Cumitatu di i Prodotti Biologichi, u Cunsigliu di Scienza è Tecnulugia, u Cunsigliu di l'Ecunumia è di i Finanzi, è i Cunsiglii di Prumuzione è Marketing in u novu periodu è li includeu in u travagliu. Avemu ottinutu successu in i mercati di destinazione cù i sforzi di questi bordi è i sforzi di marketing attivu di i nostri esportatori. Gestemu 100 mila pruduttori attraversu u travagliu chì facemu in questi bordi. "Darrettu à u successu in l'industria di i frutti secchi si trovanu sforzi orientati à a sustenibilità chì anu dapoi 35-40 anni", disse.

L'acquistu di TMO hà purtatu successu in uvetta

Işık hà dichjaratu chì, in u risultatu di u so travagliu cù u Ministeru di l'Agricultura è di a Foreste, l'Uffiziu di i Prodotti di a Terra hà fattu l'acquistu di scorte di uvetta senza sementi, u principale produttu d'esportazione di l'industria di frutti secchi, è questu hà assicuratu a stabilità di i prezzi, aghjustendu chì e piove A fine di a stagione di uvetta di u 2022 hà deterioratu a qualità di u produttu in certi rigioni, TMO hà dettu, hà enfatizatu chì i prudutti in stock anu aumentatu a qualità di uvetta.

Spartendu l'infurmazioni chì Turchia esporterà 2022 mila tunnellate di uvetta in a stagione 23-250, Işık hà sottolineatu chì anu u scopu di ghjunghje à u livellu di esportazione di 275-300 mila tunnellate risolvendu i prublemi di pesticidi in uvetta.

A perspettiva di u mondu nantu à a salute hà cambiatu dopu a pandemia

Dichjarà chì "A perspettiva di u mondu nantu à a salute hè cambiata dopu à a pandemia", u presidente di l'EKMİB, Mehmet Ali Işık, hà continuatu e so parolle cusì: "A frequenza di cuntrollu di i prudutti alimentari hè stata aumentata. A freccia di cuntrollu in i fichi secchi cresce à 30 per centu. Avemu tenutu un attellu cumunu cù TÜBİTAK è rializemu un prughjettu cumunu per prevene a furmazione di aflatossina è ochracoxin in fichi secchi. Avemu travagliatu cù TÜBİTAK nantu à ciò chì deve esse fattu in l'imprese per prevene a furmazione di Aflatoxin è Ochratoxin. Cum'è un settore, ci vole à fucalizza nantu à a qualità tutale è a sicurità alimentaria. U travagliu chì faremu in u 2023 serà più difficiule ch'è in u 2022. Hà riassuntu e so parolle dicendu: "E decisioni di i cumpratori ci sfidanu".

Self; "Pudemu passà a soglia in l'esportazioni cù novi prudutti"

U presidente di u Cunsigliu di u Settore Turcu di Frutta Secca, Osman Öz, hà nutatu chì a Turchia hè stata un forte attore in l'esportazioni di frutti secchi per 150 anni, ma chì u sviluppu di u settore in l'esportazioni ùn hè micca ghjustu da ciò chì desidera.

Informendu chì u Perù hà intrutu in a produzzione di prudutti di mirtilli 10 anni fà, Öz hà dettu: "U Perù hà righjuntu u livellu di 10 miliardi di dollari in esportazioni di mirtilli à a fine di u periodu di 1,5 anni. À a fine di u nostru viaghju d'esportazione di 150 anni, simu stuck à u livellu di l'esportazione di 1,1 miliardi di dollari in uvetta senza sementi, fichi secchi è albicocchi secchi. Esportemu uva passa per 1,5 dollari, li vendemu gratisi, cumpetemu cun l'altri per vende per liberu. "Avemu da riviseghjà sta pulitica d'esportazione è fucalizza nantu à l'esportazioni à valore aghjuntu", hà determinatu.

À l'assemblea generale finanziaria di l'Associazione d'Esportatori di Frutti Secchi è Prudutti di l'Egeu, u bilanciu per 2023 hè statu accettatu cum'è 30 milioni 500 mila TL, è u prugramma di travagliu per 2023 hè statu ancu accettatu à l'unanimità.