I capitalisti anu accoltu i lottatori naziunali di Aski Spor à l'aeroportu

A ghjente di Baskent hà accoltu i Lottatori Naziunali di u Sport di Suspensione à l'Aeroportu
I capitalisti anu accoltu i lottatori naziunali di Aski Spor à l'aeroportu

U populu di a capitale hà accoltu ASKİ Sports National Wrestlers Taha Akgül, Süleyman Atlı, Soner Demirtaş, İbrahim Çiftçi è Emrah Ormanoğlu, chì sò tornati cù una medaglia da u Campionatu Europeu tenutu in Croazia, cun entusiasmu à l'aeroportu di Esenboğa. I club sportivi in ​​a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghjanu à fà u so nome cunnisciutu à u mondu cù u so successu è medaglie in cuncorsi naziunali è internaziunali.

À u Campionatu Europeu di Lotta tenutu in Zagabria, a capitale di Croazia, ASKİ Sports National Wrestler Taha Akgül hè diventatu u Campionu Europeu cù a Medaglia d'Oro in a categuria di 125 chilò freestyle per a 10ª volta, mentre Süleyman Atlı hè stata seconda in u Campionatu Europeu di Lotta in a medaglia d'argentu, Soner Demirtaş, İbrahim Çiftçi è Emrah Ormanoğlu, è ancu terzu in Europa in a medaglia di bronzu.

Accumpagnatu da l'inni di a Banda Mehter di a Municipalità Metropolitana di Ankara à l'Aeroportu Esenboğa, a ghjente di a capitale hà dimustratu l'amore à l'atleti campioni cù bandiere è fiori in manu.

L'ATLETI FATTU A SO MARCA IN A LOTTA MONDIALE

U Wrestler Naziunale Taha Akgül di ASKİ Spor, chì hà vintu u 10u Campiunatu Europeu di a so carriera, hà dettu: "Avemu cumpletu u Campionatu Europeu cun successu. Avemu meritatu u decimu campiunatu è vultatu in u nostru paese. Era una doppia festa per a nostra nazione. Chì significa per mè u decimu campiunatu; Un gran sforzu, un gran travagliu è una determinazione... Ottenemu successi storichi. Battemu i record in a storia mundiale. Spergu soprattuttu chì u nostru successu hà rializatu a morale di e vittime di u terrimotu, avemu ricevutu sti medaglie in nome di elli. "Lasciate e medaglie chì ricevemu esse un rigalu per elli", disse.

Dichjarà chì eranu assai felici chì 5 di e medaglie vincite in u campionatu eranu da ASKİ Sports, u Coordinatore Generale di ASKİ Sports Abdullah Çakmar hà dettu:

"I nostri lottatori anu dimustratu un successu eccezziunale è anu lasciatu a so marca in a lotta mundiale. Prestu queste medaglie chì avemu ricevutu à a nostra grande nazione. Avemu u campionatu mundiale davanti à noi. Vulemu preparà per quì è ghjunghje i nostri scopi in a lotta freestyle cum'è avemu lasciatu a nostra marca in Europa, è ghjunghje à i nostri scopi 2024. Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, per u so sustegnu invariabile ".

Soner Demirtaş, chì hà vultatu in u paese cum'è u terzu in Europa, hà dettu: "Tutti quelli chì vanu quì ci vanu per diventà u campione di a squadra. Almenu ùn avemu micca vultatu à mani viote, aghju purtatu una altra medaglia à u nostru paese è u mo club. Mentre ellu disse: "Lasciate e medaglie chì avemu ricevutu esse un rigalu per i martiri di u terremotu è e so famiglie", İbrahim Çiftçi hà dettu: "Hè a mo prima medaglia in questa categuria. U terzu postu hè statu cuncessu. "Ringraziu à tutti", disse.