Viaghju nostalgicu di u 23 d'aprile in Ankara Metro

Viaghju d'aprile nostalgicu in Ankara Metro
Viaghju nostalgicu di u 23 d'aprile in Ankara Metro

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà urganizatu un avvenimentu speciale u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli per i zitelli è e so famiglie chì venenu da e zone di terrimotu è si sò stati in u Campus Kesikköprü. I citadini chì sò stati affettati da u terrimotu anu pigliatu un trenu di metro decoratu cù graffiti, palloncini è bandiere è anu fattu un viaghju nostalgicu nantu à a linea Macunköy-Kızılay.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà riunitu una serie di avvenimenti previsti specificamente per u 23u anniversariu di u 103 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli cù i citadini chì venenu à a capitale da e zone di terrimotu.

A Direzzione Generale di l'EGO è u Dipartimentu di i servizii di e donne è a famiglia riuniscenu i zitelli è e so famiglie chì venenu da e zone di u terremotu è sò stati ospitati in u Campus Kesikköprü, in u prugramma tenutu in Macunköy Metro Operation.

Un trenu di metro Bombardier di 25 anni decoratu da i graffiti; Questa volta, hà fattu un viaghju specificamente per u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli per i zitelli affettati da u 6 di ferraghju. I citadini affettati da u terrimotu anu pigliatu u trenu di metro decoratu cù graffiti, bandiere è palloncini è viaghjanu nantu à a linea Macunköy-Kızılay. I citadini chì sò imbarcati in u trenu, accumpagnati da canzoni di l'Orchestra di a cità di Ankara, anu avutu un viaghju nostalgicu.

U TRENU NOSTALGICU INIZIATA PÀ I FIGLI AFFICATI DA U TERREMOTU

Accogliendu i citadini purtati à l'area di l'attività da l'autobus da u Campus Kesikköprü, u Direttore Generale EGO Nihat Alkaş hà celebratu u ghjornu di i zitelli cù e seguenti parolle: "Oghje, stu rigalu vi hè presentatu in u 103e anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca. , chì hè u simbulu di a nostra suvranità naziunale, una di l'istituzioni più impurtanti di a nostra lotta per l'indipendenza è a storia di a demucrazia.Festemu a bella festa. Quantu sò, l'unicu paese in u mondu induve ci hè un ghjornu di i zitelli hè a Republica di Turchia, ci vole à apprezzà i nostri antenati. Discrivimu i nostri figlioli cum'è u nostru futuru. Siete u futuru, u futuru è i trustees di sta nazione è di stu paese celeste. Cari figlioli, u nostru avvene risurrerà nantu à e vostre spalle è u nostru paese avanzerà cù a vostra determinazione è u vostru sforzu. "In stu periodu difficiule chì traversemu, avemu bisognu di guarì e ferite inseme cum'è nazione", disse.