DS Automobiles è Jean-Eric Vergne nantu à u Podium per a Terza Volta in Berlinu

DS Automobiles è Jean Eric Vergne nantu à u Podium per a Terza Volta in Berlinu
DS Automobiles è Jean-Eric Vergne nantu à u Podium per a Terza Volta in Berlinu

Jean-Eric Vergne, unu di l'astri brillanti di l'ABB FIA Formula E World Championship è duie volte Campione di Formula E, hà pigliatu u so postu nantu à u podium finendu a seconda corsa di l'E-Prix di Formula E di Berlinu in terzu postu, pilotu. u DS E-TENSE F23. Grazia à Jean-Eric Vergne, chì mantene a so terza piazza in u Campiunatu di i Piloti punendu punti impurtanti, è à Stoffel Vandoorne, chì hà guadagnatu punti preziosi pè a so squadra in Berlinu, DS PENSKE mantene a so quarta piazza in u Campiunatu di Squadre. Mentre chì 16 di e 8 gare in u campiunatu sò state cumplette, u Pilot di DS Automobiles Jean-Eric Vergne cuntinueghja à avè u putenziale di un novu campiunatu in u sicondu periodu di a stagione, essendu daretu à u capu cù solu 19 punti.

U campionu 2018 è 2019 Jean-Eric Vergne hà dimustratu una volta a so classe nantu à u Circuitu di Tempelhof dopu a so lotta impressiunanti in a prima corsa in Berlinu. Jean-Eric Vergne hà finitu quartu in qualifiche nantu à a pista bagnata. Luttava constantemente per u capu cù a strategia fatta nantu à a pista secca in a seconda corsa. Grazie à a gestione energetica riescita di tutta a squadra, à a fine di a corsa di 40 volte, hà finalmente ghjuntu à u terzu passu di u podium. Stoffel Vandoorne, chì hè statu cacciatu da un avversariu in a prima corsa, era decisu di puntuà punti in a seconda corsa dumenica. L'ultimu campionu mundiale pilotu belga, chì hà riesciutu u so compitu, hà sappiutu à finisce a corsa, chì hà iniziatu in u nuvimu postu, in l'ottava postu.

U sforzu di DS PENSKE in Berlinu l'hà aiutatu à assicurà a quarta piazza in u Campionatu di i Custruttori prima di andà in Monaco, a prossima di a stagione è a corsa più famosa di u calendariu, u sabbatu 6 di maghju.

DS Performance Director Eugenio Franzetti; "Prima di tuttu, vogliu ringrazià tutti i meccanichi è l'ingegneri chì anu travagliatu finu à a notte per riparà a vittura di Stoffel, chì hè stata dannata in l'incidentu in a prima corsa. Duvemu u risultatu d'oghje à stu grande travagliu in squadra. Cum'è sempre in Formula E, avemu lasciatu una corsa eccitante da u principiu à a fine ! Jean-Eric Vergne s'hè battutu di novu cum'è un leone è hà sappiutu piglià a so DS E-TENSE FE23 à a terza piazza. Questu marca u terzu podiu per ellu è DS Automobiles finu à questu annu. Hè statu ancu pussibule per Jean-Eric Vergne di riduce u distaccu cù u capu di u campiunatu. Stoffel Vandoorne hà ancu fattu una grande corsa, andendu da a nona à l'ottava in una corsa altamente cumpetitiva. "Finemu stu longu weekend ricunnoscendu micca solu a prestazione di a nostra vittura, ma ancu i talenti di i nostri piloti è tutta a nostra squadra in un campionatu chì diventa sempre più cumpetitivu".

Campione di Formula E 2018 è 2019 Jean-Éric Vergne; "In generale, hè statu un weekend pusitivu! Dumenica hè stata assai bona per noi, sia in qualificazione sia in corsa. Facendu e scelte ghjuste è cù u strumentu maravigghiusu sottu à noi, avemu ottinutu u megliu risultatu pussibule oghje. Sò assai felice di esse nantu à u podium quì. Avà avemu bisognu di cuntinuà à travaglià più forte postu chì avemu bisognu di più risultati cum'è questu ".

L'ultimu Campione di Formula E Stoffel Vandoorne; "Hè statu un ghjornu duru. Prima di tuttu, avemu fattu qualificazione nantu à una pista bagnata è ùn era micca faciule fà e scelte di pneumatici ghjusti. Tuttavia, avemu riesciutu à ghjunghje à un nuvimu ragiunate nantu à a linea di partenza. Dopu avemu avutu una corsa assai strategica in cundizioni secche induve nimu vulia guidà. Per esse cumpetitivu cù a vittura, aghju avutu luttà un pocu più cà eri. Allora aghju focu annantu à evità ogni scontru è ghjunghje a vittura à a linea d'arrivu. À a fine, aghju pussutu cullà una pusizioni è finiscinu ottanu ", disse.

Realizzazioni chjave dapoi chì DS Automobiles hà intrutu in Formula E:

  • 97 corse
  • 4 campionati
  • 16 vittorie
  • 47 podi
  • 22 pole positions