U magazzinu agriculu di u mondu travaglia per a sicurezza alimentaria

U magazzinu agriculu di u mondu travaglia per a sicurezza alimentaria
U magazzinu agriculu di u mondu travaglia per a sicurezza alimentaria

75 Unioni Agricole in l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu per a sustenibilità, chì realizanu u 7 per centu di l'esportazioni di prudutti biologichi di Turchia, anu aghjustatu un novu à u so travagliu nantu à a sicurezza alimentaria è i pesticidi. A cerimonia di firma per l'applicazione di u Metudu di Control Biotecnicu contr'à Cluster Moth Pest in i Vigneti di i Distretti di Saruhanlı è Sarıgöl hè stata fatta.

L'esportatore hè inseme cù u fabricatore in u campu 365 ghjorni à l'annu

U direttore provinciale di l'agricultura è a silvicultura di Manisa, Metin Öztürk, hà dettu: "U prughjettu, chì hà un budgetu di 2 milioni 16 mila lire, serà implementatu in una zona di 4 mila 200 decares. Cù stu prughjettu, hè scopu di riduce u nùmeru di sustanzi attivi appliendu un metudu di prevenzione di l'accoppiamentu favuritu di l'ambiente è di prevene l'usu di pesticidi, salvu micca necessariu, senza a necessità di pesticidi chimichi in a lotta contru u Loop Moth. Cù i prughjetti chì realicemu cù EİB, i nostri esportatori è pruduttori si scontranu in un puntu cumunu. A disconnessione trà esportatori è pruduttori hè eliminata. Avemu cooperatu cù EİB per parechji anni. Vogliu ringrazià tutti i nostri Presidenti di l'Unione, i membri di u Cunsigliu è l'esportatori. Sò cun noi in u campu 365 ghjorni à l'annu. Sta dedizione è vicinanza rende u nostru travagliu più faciule in u campu. disse.

I prudutti di qualità portanu un valore aghjuntu

U presidente di u Coordinatore di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà dettu: "Mentre Turchia esporterà prudutti agriculi per un valore di 2022 miliardi di dollari cù un aumentu di 15 per centu in 34, solu l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu realizà u 2 per centu di l'esportazioni di prudutti agriculi di Turchia cù un esportatu di 17. billion 6 million dollars cun un aumentu di 727 per centu, addivintau u campionu di Turchia. Per ghjunghje à 19 miliardi di dollari, avemu bisognu d'incentivi di u guvernu per Bone Pratiche Agricole è Produzione Biulogica, è a cooperazione cù tutti l'attori. I prudutti di qualità portanu un valore aghjuntu. Avemu da cunghjuntà l'agricultura è a digitalizazione per aumentà a qualità, u valore aghjuntu è a satisfaczione di u cliente di i nostri prudutti, a trasparenza è a tracciabilità, è prutege l'interessi di u paese cù tutti i nostri attori. Stabbilimu stu ecosistema in tutti i nostri settori per mantene a nostra pusizioni in l'Unione Europea, u nostru più grande mercatu d'esportazione, è per fà una produzzione sustinevule è ecologica. Hè cusì chì l'esportazione sustinibili hè ottenuta. I sforzi di e nostre Direzzione Pruvinciali di l'Agricultura è di a Foresta è i nostri pruduttori ci incuraghjenu ancu di più. In questu modu, vincenu u pruduttore, l'esportatore è u nostru paese ". disse.

U più altu hè u valore aghjuntu di i nostri prudutti, a più dumanda chì ricevenu.

Hayrettin Ucak, Vice Coordinatore di l'Associazione Esportatori di l'Egeu è Presidente di l'Associazione Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, hà dettu: "A Regione Egea hè u capu in l'esportazione di prudutti agriculi in Turchia. A nostra esportazione di prudutti agriculi hà righjuntu 1 miliardi 7 milioni di dollari in l'ultimu annu 98. Mentre a Turchia hà esportatu 34 miliardi di dollari, i nostri esportatori di l'Egeu rapprisentanu u 5 per centu di l'esportazioni di prudutti agriculi di Turchia. I prudutti organici è di valore aghjuntu ghjucanu un rolu maiò in a nostra crescita di l'exportazione. In l'ultimi anni 21, avemu realizatu assai prughjetti nantu à a lotta di i residui, a perdita di l'alimentariu è l'attività educative. Hè u nostru duvere di aumentà u valore aghjuntu di u travagliu di i nostri pruduttori. Quantu più altu hè u valore aghjuntu di i nostri prudutti, più dumandate sò. "Travagliendu spalla à spalla, creemu impieghi in tutte e tappe di a catena di supply". hà cummentatu.

A produzzione biologica hà iniziatu prima in u nostru settore di frutti secchi

Mehmet Ali Işık, u presidente di l'Associazione di Esportatori di Frutti Secchi è Prudutti di l'Egeu, hà dettu: "A Turchia hà 35 anni di grande sperienza in u settore biologicu, grazia à l'Egeu. A perspettiva di l'Egeu nantu à l'agricultura è l'alimentazione hè tutta basata nantu à a sustenibilità. A produzzione biologica hà iniziatu prima in u nostru settore di frutti secchi. U mutivu perchè simu u capu mundiale in frutti secchi hè dovutu à l'infrastruttura chì avemu creatu inseme cù e nostre università, istituti di ricerca, esportatori è pruduttori per 30-40 anni. EİB gestisce a coordinazione in a sustenibilità è l'agricultura biologica in Turchia. "Aumenteremu e nostre esportazioni organiche à 1 miliardi di dollari in cuuperazione cù tutti i nostri attori". disse.

U scopu per l'esportazione di uva è i so prudutti, chì sò i più esportati trà i prudutti agriculi, hè 1 billion dollars.

Hè destinatu à aumentà l'esportazione di uvetta senza sementi, uva fresca, vinu, melassa, foglie di vigna, mosto, succo d'uva è uva è i so prudutti, chì furniscenu earnings in cambiu di circa 750 milioni di dollari, à 1 miliardi di dollari cù prughjetti cumuni.

Direttore Provinciale di l'Agricultura è a Foresta di Manisa Metin Öztürk, Presidente di u Coordinatore di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu Jak Eskinazi, u Vicepresidentu di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu è u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu Hayrettin Ucak, Coordinatore di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu è di l'Egeu. U presidente di l'Associazione di l'Esportatori Mehmet Ali Işık, u Vicepresidentu di l'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu Cengiz Balık, Sadık Demircan, membru di u Cunsigliu di l'Associazione di Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu.