DS Fantomas riprogettati per l'esposizione à u museu Louis De Funès

DS Fantomas riprogettata per l'esposizione à u museu Louis De Funes
DS Fantomas riprogettati per l'esposizione à u museu Louis De Funès

DS Automobiles cuntinueghja à integrà esempi iconichi di u passatu di a marca in l'avvenimenti culturali d'oghje. U disignu DS Fantomas di Geoffrey Rossillon si distingue cum'è l'esempiu più attuale di u travagliu fattu in questu spaziu.

Le Musée National de l'Automobile – Collection Schlumpf presenta i vitture iconiche utilizzate in i filmi di Louis de Funès à i visitatori in a mostra temporanea chì sarà aperta trà u 5 d'aprile è u 5 di nuvembre 2023. A mostra riunisce vitture, manifesti, foto di set è accessori, cumprese i mudelli DS vistu in i filmi. DS Automobiles si unisce à a celebrazione cù u Museu Louis de Funès cù u so disegnu originale, una adattazione muderna di a DS presentata in u filmu "U Ritornu di Phantoma". DS hè diventatu unu di i più grandi stelle di u filmu, cù Jean Marais, Louis de Funès è Mylène Demongeot, chì hà ghjucatu in u sicondu filmu di a trilogia Fantomas. U DS prisentatu in u filmu hà attiratu l'attenzione soprattuttu cù a scena di fuga finale, coreografiata da Rémy Julienne, in quale ellu volava da a falda di u Vesuviu cù e so ali retractable è volava.

Thierry Metroz, Direttore di Design di DS Automobiles, hà dettu: "DS hè un'icona chì hà fattu a storia andendu oltre l'industria di l'automobile. Sta firma hè diventata parte di u patrimoniu francese è per quessa, hà guadagnatu un postu impurtante in u cinema francese. Avemu rispostu à a pruposta di u museu Louis de Funès cuncependu un DS mudernu dedicatu à DS Fantomas. U disignu hè statu abbozzatu da Geoffrey Rossillon, chì era in a squadra di design esterno guidata da Frédéric Soubirou ".