9 Millioni di Cuntribuzione à u Pocket di u Populu di Izmir cù u Macellare di u Populu

Milioni di Cuntribuzioni à a Pocket of People of Izmir cù Halkin Kasabi
9 Millioni di Cuntribuzione à u Pocket di u Populu di Izmir cù u Macellare di u Populu

A Municipalità Metropolitana di İzmir elabora a carne bovina sana chì compra da u pruduttore lucale in Ödemiş è a presenta à a cucina di i residenti di İzmir in i corridoi di a Macellaia Populare. U Metropolitan, chì hà vindutu 5 milioni di lire di carne in 55 mesi cù u Macellariu di u Populu Corsu, hà cupartu 400 grammi di ogni kilogramu di carne compru da i citadini, cuntribuiscenu à circa 9 milioni di lire à i sacchetti di i citadini.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI filiali di l'Epiceria di u Populu / Macelleria di u Populu sò aperte in diverse parti di a cità per furnisce cibo sano, economicu è affidabile à u publicu cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule" sustene u populu di Izmir contr'à l'inflazione. I prudutti di carne trasformata è carcassa preparati in Ödemiş Meat Integrated Facility, induve İzTarı A.Ş., una filiale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà rinnuvatu è inclusu l'ulteriore stabilimentu di trasfurmazione, si scontra cù a ghjente di İzmir in i corridoi di u Populu Corsu.

Avemu righjuntu 10 tunnellate di capacità di trasfurmazioni di carne

IzTarm A.S. U direttore generale Murat Onkardeşler hà dettu: "Avemu avutu una rivisione maiò in a pianta integrata di carne di Ödemiş, chì hè stata stabilita in 2014, in 2020. Avemu stabilitu un altru stabilimentu di trasfurmazioni in u stabilimentu. Cù l'aghjunzione di a più facilità di trasfurmazioni, avemu righjuntu una capacità totale di trasfurmazioni di carne di 10 tunnellate in dui turni per ghjornu. Quì, avemu diventatu pruducia assai prudutti di carne avanzati cum'è facilità di tagliuzzatura, salsiccia, pastrami, doner kebab, salsiccia, polpette, arrosti.

Dui cuntrolli veterinari

Murat Onkardeşler hà dichjaratu chì, malgradu a carne rossa chì porta u risicu di epidemie recentemente, certi animali sò stati acquistati da u pruduttore lucale è hà dettu: "Dopu à a consegna di l'Epiceria Populare, avemu u scopu di trasfurmà l'investimentu quì in u prufittu di u cunsumadore. Avemu vulsutu fà una cuntribuzione à i nostri citadini contr'à l'alti prezzi di a carne cù a seccione Macellaria di u Populu in l'Epiceria Populu. Tagliamu l'animali chì compru da i pruduttori di Ödemiş, Kiraz, Tire è Bayındır in questa facilità ogni ghjornu. Travagliemu solu cù u fabricatore lucale. Sia u veterinariu di u Ministeru di l'Agricultura è u nostru propiu veterinariu sò dispunibili in a nostra facilità. Dopu avè esaminatu tutta a storia è a registrazione di l'animali, a macellazione hè fatta. Fortunatamente, ùn avemu micca scontru ind'è a nostra regione. Dopu à più trasfurmazioni, l'avemu mandatu à u nostru centru logisticu in Menemen. Da quì, li mandimu à i corridoi di a Macellaia di u Populu in l'Epicerie di u Populu, chì sò numeri 9 oghje ".

"9 milioni di cuntribuzione à a sacchetta di u citadinu"

Onkardeşler hà dettu: "Cù People's Butcher, avemu vindutu 29 milioni di lire di carne in l'ultimi dui mesi di l'annu passatu, 26 milioni di lire in i primi trè mesi di stu mese, è 55 milioni di lire in totale. I nostri prezzi sò 40% più prezzu di a qualità di a carne. In altri palori, a Municipalità Metropolitana di Izmir furnisce u sustegnu incuntrà 400 grammi di ogni chilò di carne macinata cumprata da i nostri citadini. In questu modu, avemu fattu una cuntribuzione di circa 9 milioni di lire à e sacche di i nostri citadini ".

"L'autobus di l'alimentazione di u populu sò prestu in serviziu"

Onkardeşler hà dettu: "I nostri cori sò in favore di furnisce carne sana è sana à tutti. Ma ùn simu ancu in cumpetizione cù i macellari. Circhemu d'esse cù i nostri citadini in e cundizioni d'oghje. A nostra pulitica di prezzu cuntinueghja. I nostri numeri continueranu à aumentà. Da maghju, cuminciaremu à serve in Torbalı Ayrancılar è in a piazza Buca Butchers. Furniremu un serviziu mobile in i quartieri di daretu mettendu in serviziu i nostri autobus di l'Epiceria di u Populu in pocu tempu ".