Magazzini Larende Fundatu in Konya

Larende Stores rivoluzionari in Konya
Magazzini Larende Fundatu in Konya

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà participatu à u prugramma rivoluzionariu di i buttreghi di Larende chì saranu trasferiti in i so novi posti in u scopu di a Grande Trasformazione di Larende realizata cumuna da a municipalità metropolitana è a municipalità di Meram. Dichjarà chì stanu circannu di purtà novi travaglii à Konya ogni ghjornu inseme cù e municipalità di u distrittu, u sindaco Altay hà dettu: "Avemu un sognu per Konya. In u scopu di u Prughjettu Dar-ül Mülk, realicemu un grande travagliu di risturazione è ricustruzzione in a nostra cità in 20 punti diffirenti. Dichjarà chì anu u scopu di cumplettà i buttreghi di Larende, chì costaranu più di 200 milioni di lire, à a fine di questu annu, u sindaco Altay hà dettu: "U nostru sognu hè di restaurà i mura di fortificazione chì emergeranu dopu à l'espropriazioni in a regione di Larende in u circondu. u scopu di u Prughjettu Dar-ül Mülk. Quandu tutti i prughjetti sò finiti, u nostru Konya diventerà un novu assi turisticu chì partendu da u Centru Culturale Mevlana à a nova biblioteca è un locu induve i nostri invitati andaranu à u 13u seculu ".

In u scopu di a Grande Trasfurmazione Larende realizata da a Municipalità Metropolitana di Konya è a Municipalità di Meram, i fundamenti di i buttreghi da esse custruitu per i cummercianti di a regione sò stati posti da a Municipalità Metropolitana.

Parlendu à l'apertura di u prugramma tenutu davanti à l'Hospital di a cità, u sindaco di Meram, Mustafa Kavuş, hà dichjaratu chì i posti di travagliu da esse custruitu seranu a fine di una era per Meram è Konya, è u principiu di una nova. Kavuş hà dettu: "Larende Street, chì ùn cunvene micca à sta cità, chì hè unu di i primi insediamenti in u mondu, diventerà degne di a visione di u Seculu di Turchia cù a fundazione chì ponemu oghje. I posti di travagliu in Larende Street, chì anu finitu a so vita antica è ecunomica, anu persu cumplettamente u so cunfortu di shopping, affucatu in u trafficu è ùn si adattanu micca à u centru di Konya, guadagnà una nova visione è funzione quì. Serà ancu u centru di u cummerciu còmode per i cummercianti è i citadini. Vogliu sprime a mo gratitudine à u sindaco di a municipalità metropolitana è a so squadra per avè messu a manu sottu a rispunsabilità di Konya ".

"U NOSTRE MERAM E KARATAY HAN UN ALTRE GRAN INVESTIMENTU"

U sindaco di Karatay Hasan Kılca hà dettu: "Ci hè un serviziu à Konya in a Municipalità Modellu di Konya è à i nostri citadini di Konya. Ci hè serviziu cù amore. Oghje, di novu, i nostri Meram è Karatay anu guadagnatu un altru bonu investimentu. Un ringraziu maiò à u nostru merre. Se vulemu a continuità di sti investimenti, di sti fundazioni, di sti aperture, in breve, di sti servizii, ci vole à dichjarà una vuluntà per a continuità di a stabilità. Spergu chì nimu di noi ùn hà dubbitu chì a stabilità cuntinueghja da u 15 di maghju. Hè per quessa chì cuntinuemu à travaglià ghjornu è notte, spergu chì continueremu. Spergu chì stu prughjettu serà benefiziu per i nostri Karatay, Meram è Konya.

"A TRASFORMAZIONE IN LAREND, A NOSTRA CITTA FARE GRANDI PROFITTI"

Armağan Güleç Protectaz, u candidatu diputatu di u Partitu AK Konya, hà dettu: "Eru estremamente entusiasmatu quandu u nostru sindaco metropolitanu Uğur İbrahim Altay hà presentatu u prughjettu ligatu à questu locu in u Prughjettu Dar-ül Mülk. Vogliu chì stu prughjettu, chì hè statu realizatu per purtà sta regione, chì hà un postu cusì impurtante in a storia di Konya per un periudu di tempu, à a cità di novu, serà benefica. Konya hà fattu assai boni passi in quantu à a trasfurmazioni urbane in l'ultimi anni. Questu hè unu di quelli passi. Cù a trasfurmazioni di Larende, a nostra cità farà un grande prufittu. Vogliu ringrazià i nostri presidenti per u so travagliu duru ".

"AUGHI I NOSTRI CLIENTI UNA BELLA GUADAGNA"

Mehmet Baykan, candidatu diputatu di u Partitu AK Konya, hà dettu: "Larende hè un locu anticu. Hè assai piacevule chì una regione cusì antica, l'area di l'entrata di u Palazzu Seljuk, serà rianimata è chì i nostri cummercianti ci anu uttene i so novi posti senza esse vittime. Spergu chì l'emergenza di quellu edifiziu storicu u più prestu pussibule in u scopu di u Prughjettu Dar-ül Mülk serà un guadagnu per a cità. Semu ancu assai felici chì i mura di u castellu venenu à a luce. Vulemu un guadagnu bonu è fruttu à i nostri cummercianti ", disse.

"Avemu un sognu per KONYA"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu ch'elli sò impegnati in a pulitica di l'artefatti è chì s'impegnanu à purtà novi opere à Konya ogni ghjornu inseme cù i sindaci di u distrittu. Esprimendu ch'ellu hà un sognu per Konya, u sindaco Altay hà cuntinuatu: "In u scopu di u Prughjettu Dar-ül Mülk, realicemu un grande travagliu di restaurazione è ricustruzzione in a nostra cità in 20 punti diversi. Facemu prughjetti in 20 punti diffirenti in a regione, chì partenu da u Centru Culturale Mevlana è cuntinueghja à l'area induve si trova a nostra Municipalità Metropolitana. Avemu fattu u principiu di questu cù u Mevlana Bazaar è u Gold Bazaar. U cumerciu hè in boom quì. Alhamdulillah, unu di i centri più belli di Turchia hè apparsu. Tuttavia, i travaglii di rinnuvamentu di a facciata chì avemu fattu soprattuttu in Alaaddin Street sò diventati belli di ghjornu è di sera. Hà creatu una vivacità seria in quella zona. Cuntinuemu a risturazione di u vechju Tekel Building in Mevlana Street. Avemu principiatu u travagliu per riintroduce e case in Piazza Kılıçarslan à a vita cummerciale. Avemu prughjettatu di compie i nostri travaglii in u locu chì avemu trasfurmatu in u Dar-ül Mülk Exhibition Area, chì hè stata cuminciata cum'è u Museu Payitaht, situatu trà l'Edificiu di Pietra è Meydan Houses, è a mette in serviziu à a fini di maghju. Di novu, Taş Building hè u locu di rappresentanza è ospitalità di a nostra Municipalità Metropolitana. U Museu Digitale è l'Edifiziu di Petra sò diventati un centru assai impurtante in a cità cù Cultura è Arti. Un travagliu di risturazione adattatu à l'antica cultura di u nostru Konya hè apparsu ".

PIANIFICATE PER ESSERE COMPLETE À A FINI DI L'ANNU

Spieghendu chì i negozi di Larende custanu più di 200 milioni di lire, u sindaco Altay hà dettu: "120 milioni di lire di questu hè espropriazione è 88 milioni sò travagli di custruzzione. Avemu pagatu 100 milioni di lire. Da avà, u prucessu di espropriazione cuntinueghja cù a nostra municipalità di Meram. Custruemu novi buttreghi nantu à a strada Larende accunsentendu cù tutti i nostri 74 cummercianti, chì sò prupietari o inquilini, chì cuntinueghjanu u so cummerciu. A custruzzione grossa di blocchi A è B di a nostra custruzzione di 50-100-200 metri quadrati totali 9.445 metri quadrati hè stata finita. E transazzioni cuntinueghjanu ancu in blocchi CD è E. Spergu chì serà finitu à a fine di questu annu è serve à i nostri cummercianti ", disse.

"PIANGEMU DI COSTRUIRE UNA CITTA' DI PUDEmu GUARDE FIREME IN STRADE"

Cuntinuendu u so discorsu affirmannu chì Larende, chì hè unu di i punti impurtanti di a cità, hè ancu a memoria di a cità, u sindaco Altay hà dettu: "Larende hè unu di i primi posti chì a ghjente applicà per risponde à i so bisogni. Aghju parechji ricordi cum'è ingegnere civile. U principiu di a nostra professione hè sempre statu quì. À a dumanda di i nostri cummercianti, custruemu un novu centru induve a ghjente di Konya pò truvà materiali di custruzzione in massa, vicinu à a cità. U nostru sognu ùn hè micca di spustà Konya è u locu chì ùn serve micca i cummercianti. U nostru sognu hè di rinvivisce i mura di furtificazione chì emergeranu dopu l'espropriazioni in questa regione in u scopu di u Prughjettu Dar-ül Mulk. Di sicuru, questu hè un prucessu longu. I passi riguardanti prima i scavi archeologichi è dopu i prughjetti di indagine è e ricustruzzione cuntinueghjanu, ma u nostru sognu hè di custruisce quella Porta Larende trà Sırçalı Madrasa è Owner Ata in Larende Street. Cusì, un prughjettu impurtante serà realizatu, induve pudemu dimustrà i nostri invitati chì Konya hè Dar-ül Mülk è chì Konya hè a capitale Seljuk. Quandu tutti i prughjetti sò finiti, u nostru Konya diventerà un novu assi turisticu, partendu da u Centru Culturale Mevlana à a nova biblioteca è un locu induve i nostri invitati andaranu à u 13u seculu. Cum'è a ghjente di Konya, avemu a pianificazione di custruisce una cità chì goderemu mentre camminendu per queste strade ".

"SIAMO A CANTA DI TUTTI I NOSTRI CLIENTI CHE PRODUCE, CREANDO IMPIEGU E STRIVE"

Enfatizendu chì unu di i travaglii più impurtanti per Konya hè l'antica industria è e trasformazioni industriali di Karatay chì portanu inseme cù u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, u sindaco Altay hà dettu: "Custruemu 2.690 negozi è 134 posti di travagliu. Spergu chì a 1ª, 2ª è 3ª tappa di a nostra custruzzione serà finita à a fine di questu annu. Spergu chì, quandu a quarta è ultima tappa hè finita in a primavera di u 4, averemu spustatu i nostri cummercianti in l'Industria Karatay è l'Antica Industria in i so novi posti è in a prima industria Zero Waste di Turchia. Cum'è i figlioli di Konya, stamu da tutti i nostri cummercianti chì pruducianu, creanu impieghi è strive. Seguimu da vicinu u prucessu di avè un locu di travagliu in e migliori cundizioni per ch'elli ponu cuntinuà a so attività. Credu chì u futuru di Konya serà assai megliu. Vogliu ringrazià i nostri merri è tutti i me amichi chì anu cuntribuitu. Inseme, preparemu Konya per un bellu futuru ".

Dopu à i discorsi, u presidente Altay è i membri di u protocolu pusonu i fundamenti di i buttreghi Larende cù preghiere.