U mondu di l'imaginazione di i studienti si espande cù Kitobus

U mondu di l'imaginazione di i studienti si espande cù Kitobus
U mondu di l'imaginazione di i studienti si espande cù Kitobus

A Municipalità Metropolitana di Mersin hà visitatu e scole cù u Bus di Biblioteche Mobile 'Kitobüs', chì hè affiliatu à u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali, in u scopu di a Settimana di Biblioteche 27 March - 2 April, è hà distribuitu libri gratuiti à i studienti. I studienti, chì eranu assai entusiasmati quandu anu vistu a Biblioteca Mobile è anu passatu u tempu in questu, anu avutu ancu l'uppurtunità di esaminà diversi libri.

Una di e scole chì 'Kitobus', chì visita tutti i distretti di Mersin da quartieru à quartieru, serve à aiutà i zitelli acquistà l'abitudine di leghje è di sviluppà a so imaginazione, hè Tömük Dr. di u distrittu di Erdemli. Hè divintatu Mustafa Erden Secondary School. In Kitobus, chì visita una scola ogni ghjornu, ci hè una ora di lettura è a distribuzione è a prumuzione di libri.

A squadra di u Dipartimentu di a Cultura è di l'Affari Suciali informa ancu i zitelli nantu à l'impurtanza di i libri è di a biblioteca, è cumu si cumportanu in a biblioteca.

Sümen: "Visitemu e nostre scole è prisentamu libri à i nostri zitelli è ghjovani"

Sinem Sümen, u bibliotecariu di u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali, hà dichjaratu chì spessu si riuniscenu cù i studienti è disse: "Perchè hè a Settimana di a Biblioteca, visitemu i nostri scoli è prisintà libri à i nostri figlioli, ghjovani, in breve, à tutti. I zitelli leghje sti libri cun interessu. I nostri figlioli ponu ancu diventà membri di a nostra biblioteca quandu volenu. Andemu quandu e scole dumandanu è vulemu fà chì i nostri figlioli amassi i libri ".

"Avemu leghje i libri chì vuliamu"

U studiente di 7th Grade Damla Betül Aydoğmuş hà valutatu l'arrivu di Kitobus à a so scola è hà dettu: "Era veramente diversu. I libri sò belli. Aghju vistu un libru dentru, era cusì bellu. Eru un pocu cuntentu di quessa. "Sò andatu à a biblioteca una volta quandu era in a mo cità nativa, ma ùn era micca cusì bellu cum'è questu", disse.

Dichjarà chì hà avutu l'uppurtunità di esaminà i libri chì vulia à Kitobus, Ünsal Armut hà dettu: "Questa hè a prima volta chì una biblioteca mobile hè stata purtata à a nostra scola. Avemu lettu i libri chì vulemu, cusì sò assai cuntentu ", mentri Elif Dilan Gezici hà dettu: "Pensu chì a biblioteca era assai bella è l'avemu amatu. I nostri amichi anu amatu ancu. Pensu chì saria bellu avè avvenimenti cum'è questu ".