Quandu principia a prohibizione di a caccia in mare?

Quandu principia a prohibizione di a caccia in mare?
Quandu principia a prohibizione di a caccia in mare?

A pruibizione di a pesca in mare cumminciarà u 15 d'aprile per i battelli di pesca industriale (circuiti è trawler). Mentre a stagione di pesca 2022-2023 hè stata assai pruduttiva, soprattuttu in quantu à a pesca di bonite, era a stagione di caccia in a quale a più bonita hè stata catturata in l'ultimi anni. L'anchovy, chì ùn hà micca pigliatu assai da u principiu di a stagione finu à nuvembre, hè stata catturata intensivamente in nuvembre, dicembre è ghjennaghju.

In i studii realizati da u Ministeru in u frivaru, hè statu determinatu chì ci era un incrementu di a proporzione di l'individui sottu à l'altitudine catchable legale è chì a so cundizione (rendimentu di carne) era bassu.

Dunque, in cunfurmità cù l'opinioni di l'urganisazioni non governamentali ligati à a pesca è i suggerimenti di l'accadèmici membri di u Cunsigliu Consultivu Scientificu è Tecnicu di Pesca è Pesca, furmatu in u Ministeru, a pesca di l'anchova hè stata interrotta da u 21 di ferraghju finu à a fine di u 15. a stagione (2023 aprile XNUMX) in u Mari di Marmara è u Bosforu è u Strettu di Çanakkale. .

Sta misura pigliata per prutege i stocks hè prevista di avè un effettu pusitivu nantu à a caccia in l'anni à vene.

Per u listessu mutivu, in a stagione di pesca 2020-2021, a zona trà u Bosforu è a fruntiera georgiana in u Mari Neru hè stata chjusa à a pesca di l'acciuga è i so effetti pusitivi sò stati visti in e stagioni dopu.

Duranti a staghjone di l'estiu, hè pussibule di risponde à i bisogni di pisci di e persone facilmente cù i pesci chì venenu da i piscadori di piccula scala è i pesci chì sò cultivati ​​durante a pruibizione di caccia.

UN TOTALE DI 199 702 INSPECTION S'ERA FATTA L'ANNU PASSU

U rispettu di e pruibizioni imposte durante u periodu di ripruduzzione è crescita di pesci hè impurtante per a continuità di a pesca durabile è u futuru di i pescatori.

L'ispezioni sò realizate 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana da u Ministeru per assicurà una pesca durabile è per prutege i diritti di i pescatori chì pescanu in cunfurmità cù a lege.

In questu cuntestu, un totale di 199 702 ispezioni sò state realizate l'annu passatu. 480 tunnillati di prudutti di pesca ottenuti da u bracconamentu sò stati cunfiscati, 8 mila 21 persone è i posti di travagliu sò stati multati. Inoltre, i navi 169 chì ùn anu micca cacciatu in cunfurmità cù e regule sò stati sequestrati è a so pruprietà hè stata trasferita à u publicu.

A NOVA STAGIONE PRIMIÀ U 1 DI SETTEMBRE

I piscadori chì volenu cuntinuà e so attività ecunomiche in un periudu di circa 4,5 mesi puderanu piscà a circusta è a peschereccia in acque internaziunali fora di l'acque territuriali, sempre chì ottennu l'autorizazione da u Ministeru è rispettu e regule determinate.

L'apertura di a nova stagione di pesca per i battelli di pesca industriale hà da principià u 1 di settembre in tutti i mari, eccettu u Mediterraniu, è u 15 di settembre di u 2023 in u Mediterraniu. I picculi piscadori impegnati in a pesca custera seranu esentati da sta pruibizione è puderanu cuntinuà a pesca.